niespodzianki w gazetach

1. Data: 2003-09-02 14:43:16

Temat: niespodzianki w gazetach
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wrocilam z empiku.
Maja w sprzedazy cos, co sie nazywa 'Wielka letnia kolekcja', he he ;-)
Zestaw kilku nieaktualnych numerow czasopism (naj, claudia, gala) + mnostwo
gadzetow:
2 filmy na DVD
cwiczenia Cindy Crowford na kasecie video
nadmuchiwana torbo-poduszka z logo Timotei
mala kosmetyczka
plyta z koledami
probki szamponow Timotei i Sunsilk
Przy czym 3 pierwsze pozycje sa na pewno w kazdym zestawie, a kolejne to
pewnie jak sie trafi.
Calosc kosztuje 7,90 (slownie:siedem zlotych dziewiecdziesiat groszy).

A do nowego numeru Olivii daja film 'Kapitan Corelli' z Nicolasem Cagem.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-02 16:59:49

Temat: Re: niespodzianki w gazetach
Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ISIA" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> 2 filmy na DVD

A jakie? Jesli mozna... :)

iska

1. Data: 2003-09-02 17:48:18

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Polecialam do kiosku i dostalam to Wielka letnia kolekcje:))) Calkiem fajne.
Zadnej tej gazety wczesniej nie maialam w reku. Jak za ta cene to sie bardzo
oplacalo. Mialam wszystkie gratisy, o ktorych pisalas.

Dziekuje i pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-09-02 20:22:15

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@n...stofanet.pl> napisał w wiadomości
.

> "ISIA" <i...@p...onet.pl> wrote in message
>
> A jakie? Jesli mozna... :)

Jest kilka i niestety nie wiadomo na jakie sie trafi.
Pierwszy: 'Barwy kampanii' z Travolta albo 'Zycie jest piekne' Begniniego
Drugi: 'Asterix i Obelix' albo 'Seksmisja' albo 'Miś' albo 'Słodki drań'
Allena albo 'Mickey Niebieskie Oko' z Hugh Grantem

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-09 08:16:13

Od: "Bandytka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ojejej
w pierwszej chwili pomyślałam ze zaraz polece do kisku kupić (chcoćbym miała
pól miasta przejść)
a potem stwierdziłam, że
większość filmów widziałam a czego nie widziałam moge załatwić
kosmetyczkę mam
szampon używam tylko swój i po co mi inny
wogóle nie wiem po co mi te dodatki
a wiadomości gazeciane mogę zdobyc w internecie i to jeszcze lepiej

ej.kobietki
zastanówmy się chwilkę
to wszystko to marketing
ostatnio z bratem wywalaliśmy gazety komputerowe i stweirdziliśmy ze są
warte ponad 1.000 !!!! zlotych. na skupie dostalibysmy za nie pare zlotych.
internet jest duzo bardziej ekologiczny mimo wszystko

buziolki

bandziorka

1. Data: 2003-09-09 08:59:56

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bandytka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zlotych.
> internet jest duzo bardziej ekologiczny mimo wszystko

Wszystko to prawda, jasne ze marketing, ale gazeta ma te przewage nad
Internetem, ze mozesz zrobic sobie kawe/drinka/herbatke/cos innego, zwalic
sie na cieple wyrko i poczytac przy lampce nocnej, ktora jednoczesnie
stwarza przytulny nastroj. Komputera do lozka nie zabierzesz :) No, chyba ze
masz laptop. Ale te kabelki.... No i gazete mozesz poczytac w
autobusie/pociagu, a komputer sie do tego nie nadaje :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-09 09:06:06

Od: "Bandytka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> masz laptop. Ale te kabelki.... No i gazete mozesz poczytac w
> autobusie/pociagu, a komputer sie do tego nie nadaje :)

racja
ale mnie to nie przekonuje
a Ciebie?

1. Data: 2003-09-09 09:17:30

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> racja
> ale mnie to nie przekonuje
> a Ciebie?

Mnie owszem :) W domu nie mam internetu :) Po osmiu godzinach gapienia sie w
monitor, trzeba dac oczom odpoczac, bo, jak zauwazylam, przez 3 lata pracy w
firmie dorobilam sie poteznych kurzych lapek, a i skora juz nie ta, oj nie
:) To tak, zeby bylo off topic urodowo. A poza tym mimo wszystko taniej mnie
wychodzi kupienie dwoch czy trzech gazetek za 4 zl + prenumerata jednej
(zaprenumerowanej juz dawno), niz placenie co miesiac abonamentu
internetowego, czyli ok. 100 zl (roznie to bywa). Jeszcze mi sie nie
zdarzylo nakupic w ciagu miesiaca gazet za stowe :)
Jedna wada tego przedsiewziecia: szkoda lasow...

Kruszyna
z kurzymi lapami
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-09 09:18:49

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka
> :) To tak, zeby bylo off topic urodowo

On topic, oczywiscie, on, on :)

Kruszyna
z kurzymi
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-09 16:53:39

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> masz laptop. Ale te kabelki.... No i gazete mozesz poczytac w
> autobusie/pociagu, a komputer sie do tego nie nadaje :)

Wyzszosc gazetki wychodzi, gdy do komputera domowego konkurencja ;-)
Gazetke po przeczytaniu mozna odstapic mamie/babci/cioci/tesciowej, ktore
komputera nie maja.
Gazetka swietna jest do lezenia w wannie.
I zdecydowanie nie mam ochoty na siedzenie przed komputerem dla rozrywki po
8 godzinach siedzenia przed komputerem dla zarobku ;-)

Acz kupowanie gazet komputerowych uwazam za poroniony pomysl - wszystkie
informacje sa w internecie i moga byc nawet bardziej aktualne :-)

Pozdrawiam
ISIA

Citrosept
Poszukuje dobrego fryzjera w Lublinie!