nietypowe pytanie

1. Data: 2005-07-07 12:57:56

Temat: Re: nietypowe pytanie
Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
news:42d25e92$1@news.home.net.pl...
> No właśnie ta sobie je wyobrażałam. Pod takie spodenki najlepiej
> nic nie nosić, z tyłka nie zjeżdżają, a w razie awarii lepiej
> wyglądają pośladki niż majtki (lepsza golizna niż bielizna :))

No...w moim przypadku nie. Raczej wole, by uczestnicy zajec nie ogladali
moich golych posladkow.

> Jak każdego lata patrzę na tłumy ramiączek od stanikow i ogarnia
> mnie bieliznowstręt.

Zeby te ramiaczka, gumki od stringow i itp czesci spodniej garderoby czyste
byly......
To moge oko przymknac.
Sama w topach nie chodzac...
hafsa-konserwatystka

1. Data: 2005-07-08 07:36:59

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> Patrz, co wycielas.

Przepraszam, troche zle zrozumialam Twoje slowa..

Zakladalam je na silownie, ale mialam na nich luzne
> bawelniane spodnie z troczkami. Zawiazanymi. Z moja roznica talia-biodra
> nie mialy prawa sie zeslizgnac.

Jak nosilam spodenki z gumka w pasie, tez nie bylo problemu, dopiero te
biodrowki mi przysparzaja zmartwien ;-)
Ide dzis na bielizniane zakupy a potem na joge. To bedzie pierwszy test.
Hafsa

1. Data: 2005-07-09 18:15:27

Temat: nietypowe pytanie
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przesledzilam dyskusje o spodenko-majtkach w restauracji-jadlodajni....No
coz.
Ja mam inny problem.
Cwicze joge i najwygodniej jest mi cwiczyc w spodenkach- biodrowkach.Problem
w tym, ze one sa dosc sliskie i podczas roznych asan zeslizguja sie z
bioder odslaniajac majtki. Nie zebym miala jakies koszmarki na sobie w stylu
pantalony w kwiatki, ale nie lubie by mi wystawala bielizna.
I tu mam pytanie- jakie najlepiej zalozyc gatki pod spodenki, by mi nie
zjezdzaly te ostatnie w dol?
Zwykle nosze takie z lycra. Moze bawelniane? tylko nie stringi.
Podpowiedzcie cos. Prosze. Zwyczajnie mi wstyd przez te gacie.
hafsa

1. Data: 2005-07-09 19:10:18

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> [...]
> pantalony w kwiatki, ale nie lubie by mi wystawala bielizna.
> I tu mam pytanie- jakie najlepiej zalozyc gatki pod spodenki, by mi nie

Po bawelnie sie nie powinno zeslizgiwac. Mozesz tez sprobowac cos z
koronka, w koncu jest chropowata ;)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-07-09 19:18:53

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-09 20:15:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hafsa* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Zwykle nosze takie z lycra. Moze bawelniane? tylko nie stringi.
> Podpowiedzcie cos. Prosze. Zwyczajnie mi wstyd przez te gacie.

Bawełniane, i takie w formie spodenkowe, sportowe w kroju
Przy ćwiczeniach takie zjezdzanie spodni czasem jest nieuniknione (chyba ze
spodnie dodatkowo mają sznurki ściagające), i wtedy jak już ma wystawać to
coś sportowego, żeby nie miec świadomości, że się świeci dookoła
koroneczkami czy kokardkami.

--
Lia

1. Data: 2005-07-09 20:01:28

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> [...]
> nie zjezdzaly te ostatnie w dol?
> Zwykle nosze takie z lycra. Moze bawelniane? tylko

Powiem Ci tak, ja cwicze w luznych spodniach wiazanych w pasie i nic mi
sie nie zjezdza:-)a wracajac do twojego pytania, to u mnie dziewczyny
maja takie sportowe komplety bawełniane, gatki plus stanik i wyglada to
oki

Gosia

1. Data: 2005-07-10 08:50:31

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Powiem Ci tak, ja cwicze w luznych spodniach wiazanych w pasie i nic mi
> sie nie zjezdza:-)

Mialam takie zima i bylo ok. ALe teraz mi w nich za cieplo. Mam fajne
spodenki dri-fit nike i komfortowo mi w nich. No...poza tymi majtkami.

a wracajac do twojego pytania, to u mnie dziewczyny
> maja takie sportowe komplety bawełniane, gatki plus stanik i wyglada to
> oki

U mnie to z roznych wzgledow niestety odpada.
Hafsa

1. Data: 2005-07-10 08:52:51

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> Po bawelnie sie nie powinno zeslizgiwac. Mozesz tez sprobowac cos z
> koronka, w koncu jest chropowata ;)

Uwazasz, ze jesli koronkowe, to nie bedzie sie slizgac?
Swoja droga dawno nie kupowalam majtek takich zwyklych, wiekszosc co mam to
komplety do stanikow, wiec sa z lycra, sliskie i chyba to jest przyczyna.
Hafsa

1. Data: 2005-07-10 08:56:36

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Bawełniane, i takie w formie spodenkowe, sportowe w kroju

Mozesz mi jakims linkiem rzucic, co masz na mysli?
Bo ja takich nie kupuje zwyczajnie.

> Przy ćwiczeniach takie zjezdzanie spodni czasem jest nieuniknione (chyba
> ze
> spodnie dodatkowo mają sznurki ściagające),

Nie maja sznurka, niestety.Swietnie sie trzymaja na biodrach, maja zameczek
z boku....dopoki nie zaczynam wykonywac jakis powazniejszych sklonow.

i wtedy jak już ma wystawać to
> coś sportowego, żeby nie miec świadomości, że się świeci dookoła
> koroneczkami czy kokardkami.

Chyba masz racje. Malo jestem przekonana do koronek zza legginsow.
Marza mi sie takie majtki, ktore by jeszcze dodatkowo pot wchlanialy i
odprowadzaly na zewnatrz. Mam taka koszulke i jest super. Wiem, ze sie poce,
ale pot natychmiast jest wchlaniany i odprowadzany na zewnatrz a koszulka
pozostaje sucha.
Hafsa

1. Data: 2005-07-10 10:06:08

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a wracajac do twojego pytania, to u mnie dziewczyny

> U mnie to z roznych wzgledow niestety odpada.

miałam na mysli, ze pod spodem maja?tez odpada?

Gosia

Bezalkoholowe J'Adore - polecam
Farbowanie włosów a ciążą
Kosmetyczka w Krakowie