Re: nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie

1. Data: 2004-03-11 20:34:33

Temat: Re: nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Mar 2004 21:18:38 +0100, "Eliza" <e...@w...pl>
wrote:

>...ja wlaśnie nie wiem nad czym sie tu zastanawiać....nic nie jest
>obiektywne....wszystko jest subiektywne...

Wszystko jest subiektywne - *obiektywnie rzecz biorąc* czy też jedynie
*w Twoim subiektywnym odczuciu*? :)

Zmierzam do tego, że dualizm obiektywny-subiektywny nie jest nam do
niczego potrzebny. :) Zresztą jeśli - jak piszesz - nic nie jest
obiektywne, to i nic nie może być subiektywne. Nie ma "góry" bez
"dołu". :)

--
Amnesiak

1. Data: 2004-03-11 22:03:41

Od: "Eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:05j150t3juahcu2fosi3qp46fiv6fe7hi4@4ax.com...

> [...]
> niczego potrzebny. :) Zresztą jeśli - jak piszesz - nic nie jest
> obiektywne, to i nic nie może być subiektywne. Nie ma "góry" bez

subiektywny - indywidualny, stronniczy, wyplywający indywidualnych
zapatrywań
obiktywny - wolny od uprzedzeń, bezstronny
jeżeli Ty oceniasz, dajesz sądy...to zawsze je wypowiadsz przez swój
pryzmat, zawsze to "przechodzi" przez Ciebie, jest to Twoje.

pozdrawiam
eliza
mimo wszystko...spokojnej, obiektywnej i subiektywnej nocy żyzę.

Re: k?amanie
Re: nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie
Re: nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie
Re: jak dzieci postrzegaja ideal matki?
Re: przyjaźń między kobietą a mężczyzną