Re: "niewinne" zabawy

1. Data: 2015-08-23 07:25:36

Temat: Re: "niewinne" zabawy
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol pisze:
> https://www.youtube.com/watch?v=_aIXjnHLirI
>
> Chiron

Chironku. A czy potrafisz odpowiedzieć na proste pytania:

Kto/Co stoi za tymi wszystkimi perwersyjnymi zachowaniami nieskończenie
wrażliwego i oczekującego miłości dziecka? Kto nie dopełnił swoich
obowiązków w stosunku do tego dziecka? Kto zapomniał o tym, że dziecko
uczy się doświadczając?

Bo przecież nie ma dymu bez ognia...

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

2. Data: 2015-08-23 07:32:26

Od: "Karol" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wrażliwego i oczekującego miłości dziecka? Kto nie dopełnił swoich
> obowiązków w stosunku do tego dziecka? Kto zapomniał o tym, że dziecko

Zdarza się tak w_niektórych_rodzinach. NIEKTÓRYCH

--

Chiron

3. Data: 2015-08-23 08:08:03

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

>>> https://www.youtube.com/watch?v=_aIXjnHLirI

> Zdarza się tak w_niektórych_rodzinach. NIEKTÓRYCH
>
> Chiron

Nie chcesz spojrzeć prawdzie prosto w mordę.
Brak wiedzy o tym jak wychowywać dziecko w wolności by udostępnić
dziecku wszelką wiedzę niezbędną do życia w zaufaniu i szacunku, nie
jest przypadkiem i nie dotyczy tylko przypadkowych rodzin lecz jest
REGUŁĄ. Niewiedzą skażone są WSZYSTKIE rodziny a zatem i wszystkie ich
produkty czyli dzieci tak jak grzechem nieświadomości zostali skażeni
Pierwsi Rodzice. Bo wszystko pochodzi, bierze swój początek, z
nieświadomości. Nikt zatem NIE JEST WINNY. Ale ten chocholi taniec
śmierci czas przerwać.

4. Data: 2015-08-23 15:23:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rodzice. Bo wszystko pochodzi, bierze swój początek, z nieświadomości.
> Nikt zatem NIE JEST WINNY. Ale ten chocholi taniec śmierci czas przerwać.

I własnie o to mi chodzi. O to Twoje podejście. Podejście, które miał każdy
bolszewik. On ma świadomość klasową- tak ma być. A że iluś ludzi pożegnało
się z tym swiatem? To przecież nawóz historii. Wiele razy rozważałem
hipotetycznie, co by było, gdyby np cofnąć się w czasie i zabić Lenina,
Stalina, PolPota, Mao Tse Tunga, LeoTara, etc. Może świat byłby lepszy- nie
wiem. Gdybyś miał władzę tych ludzi, których wraz z Tobą wymieniłem- może
byś ich wszystkich przewyższył:-(

--

Chiron

5. Data: 2015-08-23 15:46:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Gdyby nie byo kościoła, bardziej morderczy od wymienionych, a wszystkie autorytarne
dyktatury, to masz racje świat byłby lepszy, czynią go gorszym tacy jak ty bo
polazłeś do czarnego Stalina ty głupi chory chuju.

6. Data: 2015-08-23 16:50:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> tacy jak
> ty bo polazłeś do czarnego Stalina ty głupi chory chuju.

Może tak Panie Chuju, co?!

--

Chiron

7. Data: 2015-08-23 17:07:45

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-23 08:08, obywatel LeoTar uprzejmie donosi:

Może to nie jego wina, że ma synów?

8. Data: 2015-08-23 17:15:53

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Może to nie jego wina, że ma synów?

Ale, że woli kobitki to już jego.

9. Data: 2015-08-23 17:16:15

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> byłby lepszy- nie wiem. Gdybyś miał władzę tych ludzi, których wraz z
> Tobą wymieniłem- może byś ich wszystkich przewyższył:-(

Już kiedyś dyskutowaliśmy kwestię ofiar systemowych transformacji więc
nie będę się powtarzał. Powiem tylko tyle, że wcale nie kierujesz się
interesem tych, którzy mogą polec w wyniku tych transformacji lecz boisz
się naruszyć 'mechanizmy obronne' własnego ego, które ukształtowałeś pod
wpływem niewolniczej ideologii nakazującej nie-naruszanie pozycji Twoich
Rodziców i przy ich aktywnym udziale. To oni narzucili Ci określony
sposób myślenia i działania i Ty zaciekle bronisz tego przekazu. A w
szczególności nie chcesz się sprzeciwić Twojej Matce od której jesteś
uzależniony seksualnie i która uczyniła z Ciebie swojego niewolnika
emocjonalnego.

Mylisz się zarzucając mi fanatyzm i posądzając o bolszewizm. Jestem
wrogiem wszelkich doktryn zniewalających umysł Człowieka, w tym doktryny
katolickiej, której Ty jesteś wiernym wyznawcą i propagatorem. Doceniam
udział wszystkich religii w dziele przechowania wiedzy o stworzeniu
naszego świata i - pozornie - zbliżenia ludzkości do wyzwolenia przez
stosowanie terroru i przemocy. Czas jednak by terror doktryny zastąpić
rzetelną wiedzą o tym kim jest Człowiek i DLACZEGO musiał tyle
wycierpieć by wreszcie stanąć na szczycie tworzenia, jak - zresztą -
przepowiadały Święte Pisma.

10. Data: 2015-08-23 17:18:10

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Może tak Panie Chuju, co?!

Racja. Nawet chujowi nieświadomego właściciela należy się szacunek gdyż
jest on uczestnikiem procesu tworzenia nowego życia.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/
http://leotar.blog.pl/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud

Fircyk w zalotach
Pan Prezydent i Fragi
Oglądaliście?
Badania długości penisa wyborców PIS itd..
Biedronka