niezawodny tusz do rzęs

1. Data: 2003-12-04 07:46:07

Temat: niezawodny tusz do rzęs
Od: "zSE" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

powiedzcie mi gdzie można kupić tusz do rzęs który by nie rozmazywał się, nie
kruszył,był wodoodporny,
pogrubiał, wydłużał , podkręcał po prostu był wszechstronny.

1. Data: 2003-12-04 15:19:54

Temat: Re: niezawodny tusz do rzęs
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam YSL do nabycia w lepszych perfumeriach - ok. 100 PLN. Próbowałam już różnych
i wszystkie odpadają przy tym - jedno pociągnięcie i jest super. Mam wrażliwe oczy i
noszę soczewki a tusz jest komfortowy w noszeniu. Z tańszych zdaje się że Max Factor
Aqua jest OK

pozdrawiam
agatka

1. Data: 2003-12-04 15:40:06

Od: "Pawliszyn Jacek" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie tusze za pol ceny ,jesli jestes zainteresowana,moj email
e...@o...pl,jestem z Wrocławia

1. Data: 2003-12-04 17:43:59

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Dec 2003 16:40:06 +0100, Pawliszyn Jacek <j...@k...pl> wrote:
: This is a multi-part message in MIME format.
:
: ------=_NextPart_000_0047_01C3BA85.45E5A340
:
: Mam takie tusze za pol ceny ,jesli jestes zainteresowana,moj email =
: e...@o...pl,jestem z Wroc=B3awia

_po_ _pierwsze_ _nie_ _pisz_ _w_ _HTML_ !

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-12-04 19:13:42

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

zSE napisał/a w news:bqmor1$90v$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML><HEAD>
> <META http-equiv=Content-Type content="text/html;
> charset=iso-8859-2"> <META content="MSHTML 6.00.2800.1141"
> name=GENERATOR> <STYLE></STYLE>
> </HEAD>
> <BODY bgColor=#ffffff>
> <DIV><FONT face=Arial size=2>powiedzcie mi gdzie można kupić tusz
> do rzęs który by nie rozmazywał się, nie kruszył,był wodoodporny,
> </FONT></DIV> <DIV><FONT face=Arial size=2>pogrubiał, wydłużał ,
> podkręcał&nbsp; po prostu był
> wszechstronny.</FONT></DIV></BODY></HTML>

W sklepie.
A posty wysyłaj jako ZWYKŁY TEKST.

mips

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

uczesania
zagęszcanie włosów
zwroty w Avonie
[Pytanie] Jakie wg Was są najlepsze salony manicure
zakupy w Avonie- relacja:)