niezrozumiały swiat mezczyzn

21. Data: 2005-11-21 21:30:10

Temat: Re: niezrozumiały swiat mezczyzn
Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dlq026$bk6$1@inews.gazeta.pl...
> Nie chce Cie rozczarowac, ale facet sie Toba zabawia.Ot co. A Ty (jak
> wiele
> innych kobiet) pozwalasz mu na to

Po przeczytaniu wszystkich postow-popieram.

Tez lubie starszych facetow ale 50-latek to juz dla mnie przegiecie. A
50-latek bezdzietny i jeszcze do tego kawaler to przegiecie do potegi n-tej.
Chociaz z pkt widzenia pieniedzy o ktorych piszesz ze Ci tak imponuja, to
calkiem sluszny obiekt. Brak dzieci i zony=brak konkurencji :))) Ale wtedy
trzeba sie skupiac nie na rozumieniu, a na tym co zrobic by w sposob
odpowiedni napisal testament. I cos mi sie wydaje ze ta druga dziewczyna pod
tym wzgledem nie proznuje....

Magda

22. Data: 2005-11-21 21:32:41

Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niewykonalne, jako że od lat toczy mnie ZNADD.
> (Zespół Nabytej Awersji Do Definicji).

Dla siebie zdefiniuj. Bo nie wiesz, co to "wulgaryzm".

23. Data: 2005-11-22 00:28:00

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer napisał(a):
> No cóż - od Ciebie bierze to, czego nie dostaje od partnerki, resztę
> dostaje od partnerki, więc już nie musi brać tego od Ciebie - mz. dać
> sobie spokój, bo mimo wszystko, ze względów społecznych, pierwszeństwa i
> już nabytych doświadczeń i wspomnień, facet pozostanie przy partnerce nr
> 1.

To znaczy, że niby w końcu się stara ustatkować?
No te 25 i poniżej to jeszcze takie młode, jędrne, zapewne nie jest to
pierwszy jego raz.

24. Data: 2005-11-22 08:17:32

Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

della <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Gość mi bardzo imponuje i pewnie dlatego mi się tak bardzo podoba. Jest bardzo
> wykształocony, bogaty i jeszcze jest szychą.

To typowe, ze wladza, pozycja, prestiz i zasobnosc faceta wywoluje u kobiet
przyslowiowy kisiel w majtach. Tyle, ze koncentrowanie sie tylko na tych
cechach [dla Ciebie to wyksztalcenie, zawod i pozycja spoleczna, a dla
rozowych lalek z blokowisk - kark jak opona od beemy, mocna piacha, zajebisty
dresik, skora, fullwypasiona fura (rzecz jasna -ztuningowana) i komora], to
stereotypowa wrecz naiwnosc - no chyba ze swiadomie decydujesz sie jedynie na
przelotny romansikowy epizodzik? A jesli nie, i liczysz raczej na staly i
stabilny zwiazek, to ponadto niezwykle kluczowa jest jeszcze jedna rzecz:
facet musie Cie powaznie traktowac (darzyc szacunkiem i lojalnoscia, czuc sie
odpowiedzialny za Ciebie, a najlepiej - byc poprostu zakochany). Z tego co
pisalas wynika, ze pojawily sie sygnaly ostrzegawcze (facet zatajal przed Toba
niewygodna prawde) ktore stawiaja pod znakiem zapytania ta wlasnie ceche u
Twojego wybranca...

> Poza tym wiem, że wiele dziewczyn
> długo się o niego starało i nic im z tych starań nie wyszło.

Hmmm... Dosc dziwny obyczaj, zeby to kobieta starala sie o mezczyzne (a nie na
odwrot) i do tego jeszcze jawnie...

> Najprawdopodobniej tak jest :-(

I jaki stad wniosek? W praktyce zaden: kazdy facet w trakcie "zalotow" tak sie
zachowuje. Jednak musisz pamietac, zeby tych jego
snobistyczno-(pseudo)opiekunczych ostentacyjnych gestow nie przeceniac...

> nie do końca mu ufam, bo o jego dziewczynie dowiedziałam się od naszych
> wspólnych znajomych, zapytałam wtedy, czy to prawda i potwierdził.

Hmmm... To jest wlasnie sygnal ostrzegawczy. Choc z drugiej strony, gosc po
prostu odwlekal powiedzenie Ci prawdy, pomto, by Cie nie sploszyc, zanim sie
bardziej nie zaangazujesz.

> Od tego
> czasu informuje mnie o każdym spotkaniu z nią (i nie wiem po co,

To jest oczywiste, dlaczego to robi: raz zawiodl Twoje zaufanie, no to teraz
probuje sie zrechabilitowac nadgorliwa wrecz szczeroscia/prawdomownoscia. Typowe.

> bo może wcale
> nie chciałabym wiedzieć, kiedy się z nią spotyka)

Dlaczego nie? Podraznia to Twoja zazdrosc, tak? No to mu o tym powiedz, w czym
problem?

pozdrawiam
quasi-biolog

25. Data: 2005-11-22 08:23:35

Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yawn <y...@g...pl> napisał(a):

> Della, nie pozwol sie skrzywdzic.

Co masz na mysli? [ach, ta babska "solidarnosc jajnikow"...]

> Jesli masz sile - uciekaj i poszukaj
> szczescia w normalnosci.

Czyli?

pozdrawiam
quasi-biolog

26. Data: 2005-11-22 11:24:16

Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..Magda... <n...@m...maila> napisał(a):

> Brak dzieci i zony=brak konkurencji :))) Ale wtedy
> trzeba sie skupiac nie na rozumieniu, a na tym co zrobic by w sposob
> odpowiedni napisal testament.

E tam, 50 latek jeszcze dlugo pociagnie (ze 25lat conajmniej), ergo - taki
spisek raczej sie nie oplaca...

pozdrawiam
quasi-biolog

Jak to jest ?