niezwykła topola

21. Data: 2005-03-23 19:28:58

Temat: Re: niezwykła topola
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem wrogiem ekologii, ale nie podoba mi się ekologia
> biznesowa oraz ekologia naiwna.
> Pozdrawiam.Mirzan

Naiwna typu - betonowe przejścia dla zwierząt
nad autostradami.

Pozdrawia kuriozalnie boletus

22. Data: 2005-03-23 19:36:16

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Naiwna typu - betonowe przejścia dla zwierząt
> nad autostradami.
:)))))
dla mnie te przejscia sa bardzo funkcjonalne
i nie musze nadkladac zbytnio drogi aby dojechac gdzies w okolicy
:))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

23. Data: 2005-03-23 20:23:44

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla mnie te przejscia sa bardzo funkcjonalne
> i nie musze nadkladac zbytnio drogi aby dojechac gdzies w okolicy

Jesteś wyjątkowym ............ :-))))

Pozdrawia faunistycznie boletus

24. Data: 2005-03-24 05:33:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Naiwna typu - betonowe przejścia dla zwierząt
>    nad autostradami.
>
>   Pozdrawia kuriozalnie boletus

Za naiwną ekologię uważam opiekowanie się w ogrodzie kretem,
nornicą, pędrakiem, robalami w jabłkach, mączniakiem na winorośli,
w imię tego,że jetem ekolog i nie pryskam.
W ogrodzie nie ma żadnej ekologii, to jest twór sztuczny, ma służyć
człowiekowi a nie szkodnikom.Jak nornica chce się najeść lilii,
to niech je sobie kupi.
Pozdrawiam.Mirzan

25. Data: 2005-03-24 13:38:52

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Za naiwną ekologię uważam opiekowanie się w ogrodzie kretem,
> nornicą, pędrakiem, robalami w jabłkach, mączniakiem na winorośli,
> w imię tego,że jetem ekolog i nie pryskam.

A coz to ma wspolnego z ekologia? Ci co nie pryskaja, robia tak
po prostu dla swojego zdrowia.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

26. Data: 2005-03-24 14:15:20

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> A coz to ma wspolnego z ekologia? Ci co nie pryskaja, robia tak
> po prostu dla swojego zdrowia.

Dokladnie. Robale i inne mszyce morduję bez skrupułów, tyle że w sposób
niekoniecznie powodujący u mnie wysypkę czy duszności.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

27. Data: 2005-03-24 14:24:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za naiwną ekologię uważam opiekowanie się w ogrodzie kretem,
> nornicą, pędrakiem, robalami w jabłkach, mączniakiem na winorośli,
> w imię tego,że jetem ekolog i nie pryskam.

E tam. Nie pryskam, bo po co się truć,
a robaczki wdzięcznie pozują do fotek.
Kreta i nornicy nie mam, bo niby po co?

> W ogrodzie nie ma żadnej ekologii, to jest twór sztuczny, ma służyć
> człowiekowi a nie szkodnikom.Jak nornica chce się najeść lilii,
> to niech je sobie kupi.
> Pozdrawiam.Mirzan

Najbardziej sztuczne jest w ogrodzie oczko wodne.

Pozdrawia w przerwie boletus

28. Data: 2005-03-24 14:27:48

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> napisał w
wiadomości news:d1kd9r$knq$1@opal.icpnet.pl...
>A ja mam cztery topole wysiane z nasionka i tak się zastanawiam, czy dałoby
> się jedną "zbonsajować" (że się tak wyrażę)...
>
> Bo pozostałe trzy są już "sprzedane" :-)))
>
> --
> Pozdrawiam serdecznie
> Maciej Ślużyński
> www.drzewing.prv.pl
> Zostań entem - pasterzem drzew!

Nie wiem:)))
Po co Ci taki karzełek.
A znasz się na topolach???
Kilka dni temu, ułamałam gałazkę z drzewa, które wydawało mi się topolą /
szary gładki pień i sylwetka drzewa jw / bo zauważyłam na niej kotki, jak
na wierzbie.
Wstawiłam galązkę do wody, i po kilku dniach te kotki urosły:)))))
Mają teraz około 5 cm długośći i wyglądają jak mysie ogonki.Co to może być
za drzewo.?
Pozdrawiam
Ela Łuczyńska

29. Data: 2005-03-24 14:42:54

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Najbardziej sztuczne jest w ogrodzie oczko wodne.
>
>   Pozdrawia w przerwie boletus

Cały ogród to sztuczny twór tak jak oczko.Co wcale nie
przeszkadza przyjemnej zabawie.Po co do ogrodu dorabiać teorie,
czy on jest eko czy wschodni, czy inny.
Pozdrawiam.Mirzan

30. Data: 2005-03-24 15:08:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Mar 2005 15:24:36 +0100, boletus napisał(a):

> Najbardziej sztuczne jest w ogrodzie oczko wodne.

O przepraszam, wczoraj widziałam wetknięte w ziemie plastikowe żonkile.

Chyba bardziej sztuczne niz oczko, w oczku przynajmniej woda i glony są
żywe;)

Pozdrawiam
Marta

Rok sępa
Konkurs
Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
kiedy odwinąć azalię japonska ?
Koniec zimy. Niestety.:-((