nikczemność

11. Data: 2003-05-27 10:03:29

Temat: Re: nikczemność
Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [znowu ciach]
>
> Witam,
>
> Czy masz na myśli proszek do prania czy też inny proszek (np. do pieczenia).
> Jak przeczytałem Twój post to pierwsze co mi przyszło do głowy to Vizir a
> potem czy do białych czy do kolorowych.
> Tylko nie odczytaj tego jako ironię.
> A po proszku trawy nie spali?
>
> Pozdrawiam
>
> Piotrek

No nie Piotrek. Pisałam o nawozach sztucznych (nie jestem blondynką). Kup
czegoś niezbyt wyszukanego chemicznie, choćby azofoskę, zwiększ dawkę
kilkakrotnie i parę razy podlej. Odporność roślin bywa różna, ale spalić
nawozami można każdą.
Co do słusznych uwag Bpeji, to "prawo prawem a sprawiedliwość musi być po
naszej stronie" ("Sami swoi"). Ty też masz prawo do słońca, którego nie może Ci
odebrać sąsiad a działające na jego korzyść prawo można odebrać w tej sytuacji
jako przemoc prawną. Prawo, które nie jest sprawiedliwe prowokuje do jego
obejścia.
Pozdrawiam
Julita

12. Data: 2003-05-27 10:12:32

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale podobno olej napędowy tak:D:D:D

13. Data: 2003-05-27 10:58:20

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0b45.00000f97.3ed337f1@newsgate.onet.pl
Użytkownik<t...@w...pl> napisał(a):

> (nie jestem blondynką).

Hejka. Dobry dowcip. :-)

> Kup czegoś niezbyt wyszukanego chemicznie, choćby azofoskę,
> zwiększ dawkę kilkakrotnie i parę razy podlej.

Azofoska, nawóz mineralny wieloskładnikowy (kompleksowy) mieszany,
otrzymywany z saletry amonowej, fosforanu amonu, siarczanu potasu i
siarczanu magnezu oraz z soli zawierających mikroelementy. Skład procentowy
azofoski wynosi: 13,6% azotu, 1,9% fosforu, 16,0 potasu, 2,7% magnezu, 0,18%
miedzi, 0,045% cynku, 0,27% manganu, 0,045% boru, 0,09% molibdenu.
Wątpię w to, że określenie azofoski jako czegoś niezbyt wyszukanego
chemiczne jest trafne.
A może sól kuchenna. Niewyszukana, dostępna, tania, efekt murowany i
każda blondynka wie, o co chodzi. ;-)
Pozdrawiam słono Ja...cki

H.Z. Przykładem inteligencji jest dziennikarz wyjęty z teczki Stańczyka. :-)

14. Data: 2003-05-27 11:06:23

Od: "Wojtek K." <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Picia" <p...@p...jaslo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Poza tym ma dość nieprzyjemną żonę i nawet jakbym go zmusił do wycięcia to
> ona by mnie wzrokiem codziennie zabijała.
> Dawniej to się nazywało rzucić urok. Tfu, na psa urok.
> Raz jak na swoje nieszczęście obcinałem tą śliwe (dopiero po tym się
> rozrosła) bo mi łaskawie pozwolił to patrzyła tylko żebym za dużo o jedną
> gałązkę nie wyciął - i tak wycinałem tylko to co przechodziło przez
> ogrodzenie.
> Tak że pozostaje tylko metoda "nikczemna" i skryta a potem biadolenie na
> wiosnę jaka to zima była ostra bo aż śliwka bidula nie wytrzymała - tak to

Jako zdecydowany przeciwnik nadmiernego stosowania chemii w ogrodzie
proponuję wykonanie skrytobójczego podkopu. Kopanie tunelu najlepiej
zacząć w ustronnym miejscu by sąsiad nie widział, że wybierasz ziemię do
taczki i by nadzór budowlany nie zauważył (uwaga! co parę lat robią zdjęcia
lotnicze więc warto zakupić wojskową siatkę maskującą). Kiedy już
dojdziesz w okolice drzewa wykop tunel okrężny i odetnij wszystkie
korzenie (można ich potem użyć do palenia w piecu). Odcinaj je w takiej
kolejności by przewróciło się na teren sąsiada. Na tym drzewie są przecież
świerszcze, które on tak ukochał więc niech zostaną na jego terenie...
Wojtek K.

15. Data: 2003-05-27 11:28:53

Temat: Odp: nikczemność
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek K. <t...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bavgjr$bq6$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> kolejności by przewróciło się na teren sąsiada. Na tym drzewie są przecież
> świerszcze, które on tak ukochał więc niech zostaną na jego terenie...

:-))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

16. Data: 2003-05-27 11:43:07

Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio pojawila sie reklama super kosiarki bosha;)
Facet kosil trawnik tak ze slup sie wywrocil na samochod.
Kup taka kosiare z dluga zylka i machnij pod plotem, aby siegnac drzewa i
sprawa z glowy.
Tylko uwazaj zeby nie polecialo na plot;)

A tak na serio to slyszalam o jakims srodku, ktorym wystarczy raz podlac i
drzewo wypalone na maksa.
Alicja

17. Data: 2003-05-27 11:47:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> A tak na serio to slyszalam o jakims srodku, ktorym wystarczy raz podlac i
> drzewo wypalone na maksa.

Źle słyszałaś.

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2003-05-27 11:58:35

Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witaj!!

Mogłbyś zastosowaś roztwór NaOH(kret do rur czy coś takiego) w rękawiczkach
, i jak sąsiad nie patrzy to wstrzyknąć to w gałazki po twojej stronie :o)
zamiast NaOH może być jeszcze KClO3( nie jestm pewien tego wzoru-chloran
potasu) albo siara:)
Nie testowałem, ale sądze że powinno zadziałać :))

Pozdrawiam
Stach

19. Data: 2003-05-27 12:30:52

Od: "Picia" <p...@p...jaslo.pl> szukaj wiadomości tego autora

[wszystko ciach]

Dziękuje wszystkim za zainteresowanie moim problemem.
Zapomniałem jeszcze dodać rzeczy ważnej.
Pomiędzy tym sąsiadem a mna jest mur betonowy oporowy o wys. 2.5m na którym
mam rozpiete winogrono.
Gdy robiłem pod nie rusztowanie to również nawierciłem parę dodatkowych
dziur na wysokości śliwki, tak że wychodzą gdzieś okołu metr pod glebą a
więc metr głęboko pod śliwką.
I teraz pytanie który z tych preparatów wlać 9chodzi o jak najmniejszą
ilość) aby był pobierany przez korzenie (to chyba każdy) a zadziałał.

Pozdrowienia
Piotrek

20. Data: 2003-05-27 17:50:00

Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Czy masz na myśli proszek

Jezu !!!
Człowieku!! Jak Ci mówią że roszek to ty myśc Kokaina!!!
(przecierz trudno pisać o tym wprost :o))))
Pozdrawiam
Stach

szkodnik - jaki ??
Piłę elektryczną tanio kupię
Cembrownika - co mozna do niej wsadzic ?
Kret
Winorośla a Biosept