Re: niowych dni.

Subject: Re: niowych dni.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5cfcb5f0$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<qdjo92$equ$2@node2.news.atman.pl>
<5cffa606$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
<qdp9gi$lqf$1@node1.news.atman.pl>
<5d00e752$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<qduc1e$7m4$1@node2.news.atman.pl> <qduc52$7m4$2@node2.news.atman.pl>
<5d06295e$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<qe65kt$vto$2@node1.news.atman.pl>
<5d0b42af$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<qehdm0$aj$1@node2.news.atman.pl>
<5d13af15$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<qf1c5s$2db$1@node2.news.atman.pl>
<5d173d99$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Mon, 1 Jul 2019 22:53:16 +0200

On 2019-06-29 12:29, Trybun wrote:

> To może warto by się zastanowić nad takim systemem u siebie.. Bo Polska
> samowystarczalność w praktycznie każdej dziedzinie  jest w opłakanym
> stanie. Ile można ciągnąć sytuację gdy nie za towar płacimy a za samo
> utrzymywanie czegoś co nie przynosi zysków..

To właśnie dlatego, że od lat 60-dziesiątych XX wieku, żyjemy w
neo_marksizmie.

Klasa średnia już prawie całkiem znikła i została zastapiona nową
nieznana dotąd w dziejach klasa, zwaną prekariatem.

https://forsal.pl/artykuly/906714,wywiad-guy-standin
g-prekariat-nierownosci-spoleczne-dochod-podstawowy.
html