"nitki" przed oczami-co to?

1. Data: 2002-05-02 14:13:26

Temat: "nitki" przed oczami-co to?
Od: "darocz" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czesto po zamknieciu oczu "pojawia" mi sie
cos w rodzaju czarnych nitek czy pylkow, przy otwartych
oczach tez to mam, najbardziej widoczne jest to
pod swiatlo. Co to moze byc? Uszkodzenie jakiegos
nerwu?
Prosze o odpowiedz.
Pozdrawiam,
Rime

2. Data: 2002-05-02 18:13:13

Temat: Re: "nitki" przed oczami-co to?
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darocz" <d...@p...com> napisał w
wiadomości
> [...]
otwartych
> oczach tez to mam, najbardziej widoczne jest to
> pod swiatlo. Co to moze byc? Uszkodzenie

Wchodzimy w wiek średni ? ;-))
Jak to powiedziała pani okulistka, "Człowiek się
cały starzeje ale tak tego nie zauważa jak np.
owych farfocli pływających w oku, duzo się
wysypiac zyc higienicznie " + kropelki z witamina
A do zakraplania ( itak nie pomogą :)

Sark

3. Data: 2002-05-02 20:37:27

Od: "Ender" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik darocz <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aari7f$8ip$...@c...tel.debica.pl...
> [...]
> oczach tez to mam, najbardziej widoczne jest to
> pod swiatlo. Co to moze byc? Uszkodzenie jakiegos

Czy nie jestes aby krotkowidzem? Jesli dobrze pamietam, ludzie z
krotkowzrocznoscia widza rozmaite wtrety w cialku szklistym.... niech mnie
ktos poprawi, jesli sie myle...

Ender

MONONUKLEOZA - proszę o informacje
owsiki
Znacie jakis cudowny sposob na TRADZIK !?!?!
Na temat autyzmu
prośba