nivea - nowy zel z nasadka masujaca

1. Data: 2006-05-10 19:02:35

Temat: nivea - nowy zel z nasadka masujaca
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dzisiaj widzialam reklame nowego ujedrniajaco-masujacy zelu pod prysznic
Nivea Bath Care. Taki z nasadka do masowania skory. Czy ktoras z was miala
to w rece? Chodzi o to czy potem ten pojemnik na zel mozna wypelnic innym
kosmetykiem?
http://products2.nivea.com/products.php?lan=pl&page_
id=69

Zazula

2. Data: 2006-05-11 12:43:47

Temat: Re: nivea - nowy zel z nasadka masujaca
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zazula" <z...@W...pl> wrote in message
> [...]
> to w rece? Chodzi o to czy potem ten pojemnik na zel mozna wypelnic innym

Tez widzialam reklame i tez mnie to zaintrygowalo. Jezeli to nie kosztuje
majatku to kupie jak zobacze w sklepie:)
Raczej musi sie dac wlac cos innego pozniej do tego... tak mi
sieprzynajmniej wydaje :)

Ania

3. Data: 2006-05-11 13:20:53

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puchacz" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> majatku to kupie jak zobacze w sklepie:)
> Raczej musi sie dac wlac cos innego pozniej do tego... tak mi

a mnie się również wydaje, ze zużycie takiego żelu jest znacznie większe,
gdyż podczas masowania cały czas pewnie wydostaje się ten specyfik, a żeby
masownaie miało swój skutek to trzeba się trochę namasować, a im więcej
masujesz tym więcej wypływa tego żelu...

4. Data: 2006-05-11 16:55:36

Od: "R.i.P." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Syla wrote:

> [...]
> masownaie miało swój skutek to trzeba się trochę namasować, a im więcej
> masujesz tym więcej wypływa tego żelu...

Mi się wydaje że nie wypływa ten żel podczas masowania. Zanim zaczniesz
masować masz nacisnąć butelke i wypuścić odpowiednią ilość żelu a
następnie masować jak widać na animowanej prezentacji produktu. :)
Pozdrawiam.
Justyna

5. Data: 2006-05-11 18:37:04

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz wrote:
> Jezeli to nie
> kosztuje majatku to kupie jak zobacze w sklepie:)

Na Allegro niecale 20 zl.

Ale znajac zycie zanim znajde to w sklepie to minie kilka miesiecy. W
Rzeszowie nadal nie ma dezodorantu Dovew kulce z nowej serii ogorek -
zielona herbata. A seria pojawila sie bardzo dawno.

Zazula

6. Data: 2006-05-12 10:24:38

Temat: Odp: nivea - nowy zel z nasadka masujaca
Od: "agata" <2...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

siema wez sobie wsac go w nos

7. Data: 2006-05-12 13:51:13

Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to w rece? Chodzi o to czy potem ten pojemnik na zel mozna wypelnic innym

Tak mozna wypełnic czym innym i doszłam do wniosku ze jak kosmetyk sie
skoncz wcisnę tam balsam do ciała. Nakładka ma regulowana intensywnosc
masowania: soft i hard. Rzeczywiscie zeby leciał płyn nalezy naciskać tubkę,
przy samym masażu nie wypływa.

Rossmann 16,99
Superpharm 20,99

Pozdrawiam
Ania

8. Data: 2006-05-14 15:26:05

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nancy wrote:
> Rossmann 16,99
> Superpharm 20,99

W Realu promocja 14,95 :)

Zazula

9. Data: 2006-05-23 22:45:16

Od: "MiJa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
No to przeplacilam! W Rossmanie w Batorym w Gdyni kosztuje 19,90... ;/

A co mozna tam ciekawego wcisnac oprocz balsamu jak sie oryginalny zel
skonczy? Nivea chyba ma te zele osobno w butelkach tez? Co myslicie o
palmolive thermal ??

jaki korektor? Inglota a może innej firmy?
felce azzurra
gdzie uprać suknie ślubną ???
sauna
Nivea intensywne mleczko wygładzające skóra sucha