nlp

1. Data: 2005-02-15 23:45:18

Temat: nlp
Od: "Hallucinogen" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma ktoś jakieś nagrania audio nlp i podzieliliby sie :-) Wymienię się na
program uwodzenia kobiet :-)

--
Odpowiadając na mój adres email usuń słowo napisane dużymi literami.

1. Data: 2005-02-16 00:02:42

Temat: Re: nlp
Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Feb 2005 00:45:18 +0100, Hallucinogen wrote in

> Ma ktoś jakieś nagrania audio nlp i podzieliliby sie :-) Wymienię się na
> program uwodzenia kobiet :-)

Nagram Ci moje notatki.
A ten program w jakim masz formacie?

elgar

1. Data: 2005-02-16 00:15:15

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Wed, 16 Feb 2005 00:45:18 +0100, Hallucinogen wrote in

> Nagram Ci moje notatki.
> A ten program w jakim masz formacie?
>
> elgar

hehe, a tobie po co on potrzebny?

Tłiti

1. Data: 2005-02-16 00:39:44

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Feb 2005 01:15:15 +0100, tłiti wrote in

> hehe, a tobie po co on potrzebny?
>
> Tłiti

też z niego korzystałeś?

elgar

1. Data: 2005-02-16 00:40:41

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> też z niego korzystałeś?
>
> elgar

ja nie potrzebuję takich wynalazków :) w sumie to się zastanawiałem, czy go
się nie da zastosować do innych celów. jest do kupienia na allegro między
innymi, tam sobie można poczytać opis. ale odnośnie ciebie to się
zastanawiałem, bo przecież jesteś dziewczynką? więc po co ci on? aż się boję
pytać...

pozdro

Tłiti

1. Data: 2005-02-16 00:49:10

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Feb 2005 01:40:41 +0100, tłiti wrote in

szowinista

elgar

1. Data: 2005-02-16 01:17:32

Od: "Hallucinogen" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar_mail" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> On Wed, 16 Feb 2005 00:45:18 +0100, Hallucinogen wrote in

Notatki to mnie nie interesują bo na ten temat jest książka i to nie jedna
:-). Natomiast chciałbym usłyszeć jak i do kogo co powiedzieć w celu
wywarcia wpływu . Program to "Powerful Seduction"
--
Odpowiadając na mój adres email usuń słowo napisane dużymi literami.

1. Data: 2005-02-16 09:46:54

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Feb 2005 02:17:32 +0100, Hallucinogen wrote in

> Notatki to mnie nie interesują bo na ten temat jest książka i to nie jedna
> :-). Natomiast chciałbym usłyszeć jak i do kogo co powiedzieć w celu
> wywarcia wpływu .

Wyjaśnij przystępnie Bronkowi pod kioskiem, że jest palantem, a zobaczysz
swój wpływ jasno jak słońce. Popatrz, nawet ten post to widoczny wpływ.

> Program to "Powerful Seduction"

To jakąś połowę ludzkości masz już załatwioną, nie?

elgar

dyskalkulia dosc pozno
Pomóżcie!!! ;-)
teletubisie - dlaczego tak działają na dzieci?
Piętno byłego partnera
hipoteza genezis