no dobra - przywitam sie

1. Data: 2002-08-29 17:52:14

Temat: no dobra - przywitam sie
Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo widze, ze tu taki zwyczaj, choc na innych grupach go nie ma.

Jestem Protz, po prostu Protz. :)

Niektorzy jak widze znaja mnie juz z innych grup....

Uwielbiam jesc, i z tego powodu coraz bardziej lubie gotowac.

Skargi i wnioski prosze na numer ponizej.

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-08-29 17:53:45

Temat: Re: no dobra - przywitam sie
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> napisał w wiadomości
..

> [...]
>

> Uwielbiam jesc, i z tego powodu coraz bardziej lubie gotowac.
>

> Skargi i wnioski prosze na numer ponizej.

To ja Cie powitam, bo niewiadomo czy stara gwardia odpowie ;-)
Witaj
Lia

1. Data: 2002-08-29 18:11:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Aug 2002 17:52:14 +0000 (UTC), "+Protz+"

> [...]
>

>Uwielbiam jesc, i z tego powodu coraz bardziej lubie gotowac.
>

>Skargi i wnioski prosze na numer ponizej.

o qrcze....dziala ;))

witaj

Krys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-29 18:12:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Aug 2002 17:52:14 +0000 (UTC), "+Protz+"

>Bo widze, ze tu taki zwyczaj, choc na innych grupach go nie ma.

P.S. Zalezy na jakiej grupie...

Krys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-29 18:52:42

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> a écrit dans le message de news:
X...@1...0.0.1...

> Bo widze, ze tu taki zwyczaj, choc na innych grupach go nie ma.
>
> Jestem Protz, po prostu Protz. :)
>
> Niektorzy jak widze znaja mnie juz z innych grup....

Czesc Protz !

A mozna sie spytac, jekiej jestes plci ?

Ewcia z Paryzewa
(niemeskoosobowa = niemenskosobowa)

--
Niesz !

1. Data: 2002-08-29 19:08:42

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Czesc Protz !
>
> A mozna sie spytac, jekiej jestes plci ?
>
> Ewcia z Paryzewa
> (niemeskoosobowa = niemenskosobowa)

Otoz to ;-), chlopczyk czy dziewczynka ???

Adiola ze stolycy, damskoosobowa aczkolwiem meskochrakterowa ;-)

1. Data: 2002-08-29 19:16:54

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Otoz to ;-), chlopczyk czy dziewczynka ???
>
> Adiola ze stolycy, damskoosobowa aczkolwiem meskochrakterowa ;-)

to ja sie dolaczam

Mechcia
panienka (nie "panienka")

1. Data: 2002-08-29 19:28:30

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To ja Cie powitam, bo niewiadomo czy stara gwardia odpowie ;-)
> Witaj

Widać kto nie gotuje tylko posty pisze ;-)))
No chyba, że masz Internet w kuchni... (Ja czasem miewam... hehe... ale nie
jak gotuję, bo jedzonko komputerom szkodzi... )
Niniejszym wiec po wydaniu rodzince pysznego mniam (dawali u mnie w domku
dzisiaj żurek na boczuszku z ziemniaczkami polanymi smażoną słoninką z
cebulką i pyszne steki (?) z indyczej piersi...) mogę się uroczyście
przywitać. Cześć +Protz+.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-29 19:35:59

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widać kto nie gotuje tylko posty pisze ;-)))
> No chyba, że masz Internet w kuchni... (Ja czasem miewam... hehe... ale
nie
> jak gotuję, bo jedzonko komputerom szkodzi... )

Ano racja, całego dnia w kuchni nie spędzam, bo tez najbardziej żarłoczna
jestem ja, rodzina mniej (nie pojmuje tego).

> [...]
> dzisiaj żurek na boczuszku z ziemniaczkami polanymi smażoną słoninką z
> cebulką i pyszne steki (?) z indyczej piersi...) mogę się uroczyście

A ja dzis zrobiłam zapiekanke z ryzu i jabłek wg przepisu grupowego, i
bardzo smaczne było, ale podane proporcje to tak na 5 głodomorów były (choc
moze moja win abo duzo wiecej rodzynek dałam? ), wiec jutro bede odsmazac
albo inaczej udziwniac.
Tak wiec jednak zdarza mi sie gotowac, a w przerwie nawet Twoja stronke
obejrzałam (gratuluje nagrody, mi tez sie podoba)
Pozdrawiam
Lia

1. Data: 2002-08-29 21:01:06

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> To ja Cie powitam, bo niewiadomo czy stara gwardia odpowie ;-)
> Witaj
> Lia

nie wiadomo, czy odpowie, bo wsiadla do autobusu i nie chce nikomu z butami
w prywatna sfere wchodzic ;-) Witaj Protz zupenie niezobowiazujaco i jak to
w srodkach masowej komunikacji ;-)
Herbatka

Ponownie o ŻUR
pomocy -grill i sałatka z majonezem !!szukam czegoś nowego
Czosnek - jako pozostalosc...
Sałatka selerowa
obiadzik