no to Dzien Dobry;)

1. Data: 2002-11-23 11:29:31

Temat: no to Dzien Dobry;)
Od: "katarzynKa" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
naogladalam sie fotek pieknych i doskonalych kobiet zrobionych przez mojego
znajomego i od razu popedzilam zaparzyc sobie pu-erh;)

(wiem wiem powinnam pobiegac, ale na razie nie moge...)

niniejszym ujawniam sie jako podgladaczka grupy
pozdrawiam Wszystkie i Wszystkich
Krakowianki i Kropelke (moze sie odwaze w srode)

potem beda posty juz tylko OnTopic
katarzynKa

1. Data: 2002-11-23 15:29:17

Temat: Re: no to Dzien Dobry;)
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam Wszystkie i Wszystkich
> Krakowianki i Kropelke (moze sie odwaze w srode)

Cześć Kasia dzięki za pozdrowienia, a co do odwagi to czekamy w środę.
Jeszcze jedna kaśka to klan można utworzyć!!!!
Im nas więcej na tym spotkaniu tym lepiej!

Hanuś/Kaśka

1. Data: 2002-11-23 16:50:06

Od: "katarzynKa" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jeszcze jedna kaśka to klan można utworzyć!!!!
> Im nas więcej na tym spotkaniu tym lepiej!

a bo ja ochote mam wielka i boje sie;)

katarynKa

1. Data: 2002-11-23 17:43:37

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a bo ja ochote mam wielka i boje sie;)
>
> katarynKa

Nie ma czego, poza tym nie masz wyjścia:)))). Tym bardziej że ja też byłam
kiedyś,
Kasią Ka:)))) teraz już Ł. A mój mąż mowi do mnie Hanuś:))).
Hanuś/Kaśka

1. Data: 2002-11-23 18:52:05

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzynKa" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> a bo ja ochote mam wielka i boje sie;)

Ojej, ale czego? My nie malujemy na tych spotkaniach na sile:-))) Idziemy
zjesc krem brule:-)
DominikaNM

Soczewki raz jeszcze
perfumy w kremie