no to będę miał dla was więcej czasu robaczki

81. Data: 2009-05-21 07:48:52

Temat: Re: no to będę miał dla was więcej czasu robaczki
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako Chrześcijanin nie możesz tak uważać pozostając w zgodzie
z kanonem, który powinieneś uznawać za "święty".
To że tak uważasz czyni z ciebie jednostkę nieodpowiedzialną.

PS: nie jestem Chrześcijaninem i mogę tak uważać.

--
CB

82. Data: 2009-05-21 10:01:51

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to dopiero sztuka!

Uhm, ale ciagle dostrzegam więcej zalet niż wad jednak.....
Tak naprawdę to brakuje mi....plot biurowych :]]]]] (i się wydało, co tu
robię)

M.

83. Data: 2009-05-21 10:09:56

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> ostryga <z...@v...pl>
>
> [...]
>
> Odezwij się rano. Będziemy wszyscy spokojniejsi :)
>
> Saulo

Odzywam się. :)
Howgh!

(Żyję. Tylko co to za życie?)

pozdr.
ostryga.

84. Data: 2009-05-21 10:17:09

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> [...]
lamania-skrecenia-radiologia/

> jeszcze się trochę "dziczą".
> w ogóle strasznie przeżyły ten wypadek, bo to na ich oczach było.
> no i na uszach, bo sobie nie żałowałem :)

No tak, to gorzej.
Ale mogą teraz mówić "Mój tata jest bohaterem".
Nie to, żeby wcześniej nie był, ale teraz to juz jest bohaterem na mur beton
(lub raczej GIPS).
W domu leżakujesz z tą nogą, czy w szpitalu?

pozdr.
ostryga.

85. Data: 2009-05-21 10:19:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (Żyję. Tylko co to za życie?)

A wyzdrowiałaś?
Czy nadal błogie dolce wita w domku?

M.

86. Data: 2009-05-21 10:19:21

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uhm, ale ciagle dostrzegam więcej zalet niż wad jednak.....
> Tak naprawdę to brakuje mi....plot biurowych :]]]]] (i się wydało, co tu
> robię)
>
> M.

Mnie tez brakuje, mnie też!
Choc niby wychodze do pracy, codziennie gdzie indziej.
pozdr.
ostryga.

87. Data: 2009-05-21 10:19:41

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

ostryga <z...@v...pl>

[...]
> Odzywam się. :)
> Howgh!

Good.

> (Żyję. Tylko co to za życie?)

Piękne :), nie?

Saulo

88. Data: 2009-05-21 10:23:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Choc niby wychodze do pracy, codziennie gdzie indziej

A tam.
U klientów to i ja bywam.
I nawet zaprzyjazniona z większością jestem, to sobie ucinamy małe
pogaduchy...

Ale tu wiesz, chodzi o takie, jak się chce robić "nic"...pogadać o niczym,
pomarudzić.... (cholera, człowiek zawsze znajdzie dziurę w całym).

M.

89. Data: 2009-05-21 10:27:01

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wyzdrowiałaś?
> Czy nadal błogie dolce wita w domku?
>
> M.

Dolce to może być vino.
Ech... Marzenia.

Ale tak, lepiej mi. Wczorajsza kuracja pomogła.
A nie mówiłam? :)

pozdr.
ostryga.

90. Data: 2009-05-21 10:32:05

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Good.

> Piękne :), nie?

W rzeczy samej. :)

W necie umieszczają nieaktualne repertuary teatrów. Drugi teatr, do kórego
dzwonię i info ze strony nie zgadza się ze stanem faktycznym. A fajne sztuki
wypatrzyłam. Szkoda, że tylko na stronie.
Tak, życie jest bardzo interesujące.

pozdr.
ostryga.

Dance from Moldova