no to czas na szminke :)

1. Data: 2003-09-29 13:58:41

Temat: no to czas na szminke :)
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

powiem szczerze ze nie mam doswiadczenia jesli chodzi o zakup szminki
dlatego licze na pomoc z waszej strony.
Chciala bym taka smzinke swiecaca jak jest Glam shine Loreala (czy jakos
tak) ale nie chce blyszczyka tylko szminke zeby miala wlasnie takie dorbinki
swiecace. Do tego dobrze by bylo zeby nawilzala i byla trwala. tak tak wiem
pobozne zyczenia ale moze jednak... co polecacie?

izis_

1. Data: 2003-09-29 14:05:10

Temat: Re: no to czas na szminke :)
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dorbinki swiecace. Do tego dobrze by bylo zeby nawilzala i byla trwala.
> tak tak wiem pobozne zyczenia ale moze jednak... co polecacie?

Zobacz Maybelline Water Shine

Ela

1. Data: 2003-09-29 14:20:19

Od: "Maja" <m...@j...tam.konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może sephory?
co prawda nigdy nie kupiłam, ale 'próbowałam' i wydaje mi się, że niektóre
pomadki [o takiej 'normalnej' konsystencji - więc może i o szminkowej -
normalnej trwałości?] mają takie drobinki - mocno 'błyszczące'... - może to
by Ci pasowało?

pzdr.

--
Maja
maya (at) op.pl

** Consciousness: that annoying time between naps. **

1. Data: 2003-09-29 15:25:23

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj sprawdze jedna i druga.... szkoda ze nie daja testerow :))))

Pozdrawiam
izis_

1. Data: 2003-09-29 16:02:11

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciala bym taka smzinke swiecaca jak jest Glam shine Loreala (czy jakos
> tak) ale nie chce blyszczyka tylko szminke

akurat glam shine to szminka w płynie (wg. L'Oreal)

1. Data: 2003-09-29 16:44:17

Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał

> Zobacz Maybelline Water Shine

Wczoraj byla promocja w sephorze w GC na Marszalkowskiej i Maybelline z tymi
swiecacymi drobinkami sprzedawali po 19,90. Calkiem ciekawe kolory ;)

--
Za uwage dziekuje
fajna laska

1. Data: 2003-09-29 18:43:11

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiem
> pobozne zyczenia ale moze jednak... co polecacie?

jesli jestes z Warszawy to polece Ci cos super:-) jest taki sklep w centrum
wilenska, nazywa sie golden rose. maja tam swietne kosmetyki, no moze oprocz
lakierow do paznokci, ponadto sa wyjatkowo tanie. kupilam tam sobie szminke
ultra diamonds w kolorze rozowym. dlugo sie trzyma, ma swiecace drobinki i
kosztuje niecale 9 zl! polecam:-)

julianna

1. Data: 2003-09-30 07:50:23

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiem
> pobozne zyczenia ale moze jednak... co polecacie?

Ja mam Maybelline Wather Shine coś tam dalej, już i tak sie pogubiłam. Ma
świecące drobinki (błyszczy jak diabli), ale nie można jej nazwać trwałą.
Jest miękka, dobrze się nakłada, prezentuje się bardzo ładnie. Ja mam odcień
108 lovin lilac czy jakoś tak się on wabi.

Moja ukochana szminka to Shine Dellicieux. Nie jest może ajakaś super
błyszcząca, ale też nie jest matowa. Lekko transparentna, ładnie odbija
światło. Też nie jest trwała (ale ja nie lubię trwałych szminek), ale
szaleję za nią, jest wspaniała :) Cena już mnie nie zachwyca, ale cóż :)

Widziałam tez Rimmel Shine Temptation Stars (bez tego "stars" są mneij
błyszczące) i to jest chyba nastęna, jaką kupię. Jest transparentna, nadaje
delikatny kolorek, ale jednocześnie bardzo błyszczy. Jak z trwałością, nei
mam pojęcia, ale chyba nie jest trwała.
W ogóle te błyszczące nie są zbyt trwałe, bo są tłuste :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-30 08:04:45

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka
> Jest miękka, dobrze się nakłada, prezentuje się bardzo ładnie. Ja mam
odcień
> 108 lovin lilac czy jakoś tak się on wabi.

A, przepraszam, mam ją przy sobie, to jest rose dream, lolita dream.

K.
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-30 09:07:41

Od: "Marlena" <0...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiem
> pobozne zyczenia ale moze jednak... co polecacie?

mam od dłuższego czasu szminkę Revlon "super lustrous lipstick", trwałą, z
błyszczącymi drobinkami, kolorek nr 13 'crystal glam', bardzo ładny.
Niestety jakoś nie widzę ich w sklepach, może już nie produkują (?)
Ceny nie pamietam, ale szminkę jak najbardziej polecam.

pozdrawiam,
Marlena

[3M] Effaclar K, zestaw
fryzjer męski w Wawie
szok
samoopalacz
zwierzenia/błyszczyk Heleny Rubinstein - Stellars Gloss Shine Elixir & Dewy Moisture