no to sie zdziwilam

1. Data: 2002-10-04 11:26:53

Temat: no to sie zdziwilam
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie odkrylam na niemieckiej stronie L'oreala (do pracy mi potrzebne bylo
hehe), ze do koncernu nalezy: Helena Rubinstein - od 10 lat, Lancome - od 35
lat i Biotherm - tu nie bylo napisane. To, ze Maybelline tez nalezy, to sie
dowiedzialam, kiedy kupilam szminke i zibaczylam napis L'oreal. Ale tamte
rowniez? Czyli czy to Helena, czy Biotherm - ludzie kupuja to samo? Jak to
jest?

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-04 12:19:14

Temat: Re: no to sie zdziwilam
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rowniez? Czyli czy to Helena, czy Biotherm - ludzie kupuja to samo? Jak to

Slyszalam glosy, ze w przypadku koncernu L'oreala kupuje sie to samo, z tym
ze za rozne pieniazki i w innych opakowaniach. Mi sie to nie wydaje mozliwe,
ale ktos tam gdzies tam (zabijcie, nie pamietam) porownywal sklady
kosmetykow i doszedl, ze wiele z pozycji sygnowanych przez rozne marki ale w
obrebie jednego koncernu ma ten sam sklad. Do mnie to nie przemawia
specjalnie, bo przeciez kosmetologia to nie kuchnia i mimo skladu moga sie
roznic np stopniem dyspersji, czy zamiast lipossomow gdzies beda nanosomy.
Ale nie kupuje tych koncernowych drogich kosmetykow.
Bo sie boje ze jestem robiona w balona:)

Skakaska

1. Data: 2002-10-04 12:30:48

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, jak to jest z firmami Rubinstein i Lancome. Rozmawialam za to z
wizazysta z L'orela: powiedzial ze produkty Maybeline rzeczywiscie sa
podobne do tych L'oreala ale jakosc juz zupelnie inna; poniewaz ich
kosmetyki sa duzo tansze, jakosc jest analogicznie duzo gorsza.

Julianna

1. Data: 2002-10-04 13:15:45

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julianna <a...@t...pl> wrote:
> [...]
> podobne do tych L'oreala ale jakosc juz zupelnie inna; poniewaz ich
> kosmetyki sa duzo tansze, jakosc jest analogicznie duzo gorsza.

Moment, a są _dużo_ tańsze? Bo mnie się zawsze zdawało, że Maybelline
osiągalne w POlsce to to samo co francuski Gemey, mają idealnie takie
same kolory, numerki, wszystko, widywałam nawet napisy Gemey/Maybelline,
a Gemey jest owszem od l'Oreal _tańszy_ ale nie nazwałabym go _dużo
tańszym_. Bo ja wiem, 20% różnicy?

EwaP HF FH kupująca akurat szminki zazwyczaj Gemeya, podkłady l'Oreal a
cienie i kredki Bourjois - z racji ich gam kolorystycznych
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-10-04 19:28:11

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rowniez? Czyli czy to Helena, czy Biotherm - ludzie kupuja to samo? Jak to

To dodam jeszcze reszte:-) Przyznaje ze przeklejam z wizaz.pl:

Procter & Gamble:
Olay Cosmetics (discontinued)
Max Factor
Cover Girl
Physique (hair) expensive
Pantene (hair) cheaper
(there are A LOT more brands but it's too many to type)

L'Oréal:
L'Oréal Paris
Lancome
Biotherm
Maybelline
Giorgio Armani
Ralph Lauren
SoftSheen Carson
Cacheral Paris
Helena Rubinstein
Redkin 5th Avenue NYC
L'Oréal Professional
Vichy Laboratories
Garnier
Matrix
Kiehl's
Laroche-Posay

Estée Lauder:
Estée Lauder
Aramis
Clinique
Prescriptives
Origins
MAC
La Mer
Bobbi Brown
Tommy Hilfiger
Jane
Donna Karan
Aveda
Stila
Jo Malone
Bumble & Bumble

Pozdrawiam
DominikaNM
PS. Wiekszosc marek ,jak widac ,jest skupiona teraz w koncerny...

1. Data: 2002-10-04 19:59:36

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> rowniez? Czyli czy to Helena, czy Biotherm - ludzie kupuja to samo? Jak to

Nie wiem czy dobrze zrozumialam Twoje pytanie, ale przynaleznosc kilku firm
do koncernu nie ma nic wspolnego,ze sa to te same produkty.pojedyncze firmy
sa poprostu "slabsze"(ekonomicznie) i dlatego lacza sie w
koncernie.(b.uproscilam wyjasnienie)
pozdr.
Ilona

1. Data: 2002-10-08 09:38:30

Od: "Thomas" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

[duzo mark i nazw]

> PS. Wiekszosc marek ,jak widac ,jest skupiona teraz w koncerny...

A Sisheido (czy jak to sie tam pisze)?? Czyje jest? :)

Thomas

[Wawa] fryzjer
solarium-jak czesto?
Lipfinity - odpsrzedam
(SPAM) Przyrzad do cwiczenia pompek za 1zl!!!
jestem pikny