nocnik

11. Data: 2008-04-19 22:10:08

Temat: Re: nocnik
Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 17 Apr 2008 21:09:23 +0200, doszła do
mnie wiadomość <fu8776$d0b$1@news.onet.pl>, w której czytam:

>"NOCNIK JEST Z TEJ STRONY"
> Gdy wujek Joe przyjechał na weekend, mały Jimmy wpadł w zachwyt, że jego wielki
bohater będzie z nim dzielił pokój i łóżko.
>Zaraz po zgaszeniu światła Jimmy sobie o czymś przypomniał. "Oj!" wykrzyknął: "O
mało nie zapomniałem!"
>Wyskoczył z łóżka i klęknął obok. Nie chcąc dawać małemu złego przykładu, wujek Joe
wylazł z łóżka i uklęknął po drugiej stronie.
>"O rany!" szepnął Jimmy z nabożnym lękiem, "Dostanie ci się, kiedy mama się jutro
dowie! Nocnik jest z tej strony".
"Mylisz się, tu nie ma żadnego nocnika", odparł wujek.
--
Ja by dawno uż był gieroj
No u mienia jest giemoroj.

12. Data: 2008-09-10 15:34:07

Temat: nocnik
Od: "Chmiel" <a...@n...vp.eu> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message:
[...]

> Pomimo jak najlepszych chęci - tu już nie jestem w stanie niczego
wymy?lić, to się nie kwalifikuje do dyskusji.

Dlatego proponuję modlitwę zamiast dyskutować.

Re: ksRobak
Koniec internetu?
Swiatomosc (11) - przedostatni odcinek
Świadoma decyzja to mit - za GW