normaderm vichy

1. Data: 2003-11-10 12:38:03

Temat: normaderm vichy
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiam się nad kupnem kremu vichy normaderm, ale nie wiem czy nie będa
to pieniądze wyrzucone w błoto, czy on wogóle działa?? Może któras z was go
używała, jeśli tak to napiszcie czy opłaca się go kupić.Z góry dzięki
Pozdrawiam Aneta

1. Data: 2003-11-10 14:18:05

Temat: Re: normaderm vichy
Od: "Elcia W." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu toczyła się dyskusja na ten temat. Poszukaj w archiwum grupy

1. Data: 2003-11-10 18:40:37

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> zastanawiam się nad kupnem kremu vichy normaderm, ale nie wiem czy nie
będa
> to pieniądze wyrzucone w błoto, czy on wogóle działa??

Ja korzystałam tylko z próbki i uważam że nieźle matuje i skóra jest po nim
milutka, ślicznie pachnie ale jest jeden problem, nie mogę za nic nałożyć po
nim podkładu, strasznie się wałkuje. Najlepiej jak poprosisz o próbkę w
jakiejś aptece.

1. Data: 2003-11-10 21:13:08

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

dzięki , popytam jeszcze w aptekach - bo ciężko dostac tą próbkę.

Wlosy
isotrexin i wysuszanie skory
Fajny błyszczyk
tzw "zajady"