Re: noszenie okularow

From: Mateusz Szczyrzyca <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: noszenie okularow
Date: 13 Jul 2004 11:54:59 GMT
Sender: a...@p...onet.pl@gandalf.trzebinia.net

Robert w <cd099q$sdo$1@sunflower.man.poznan.pl> pisze:

> odpowiem Ci niemal Twoimi slowami:
> "Bardzo chciałbym Ci wierzyć z tą Twoją (Batesowcow) poprawą dzięki
> cwiczeniom, ale
> chyba już jestem za stary na to"

Więc zapisz się do Artura Smutko, który stosuje taką metodę i to działa.
Jeśli Twój wzrok jest zdrowy to spytaj tych co skorzystali z jego
pomocy. Nie musisz mi wierzyć, spytaj innych - a jest ich sporo, w
internecie wielu znajdziesz bez problemu.

> Chodzi o analogie. Jezeli ktos (z roznych powodow) nie jest w stanie pojac
> jakiegos stanu rzeczy, podaje mu sie sytuacje w ktorych zachodza analogiczne
> relacje i mozna wyciagnac analogiczne wnioski. Czesto (przy okreslonych
> sprzyjajacych czynnikach) wykorzystujac rozumowanie analogiczne jest w
> stanie pojac sytuacje ktora pierwotnie przerosla jego mozliwosci.

Zła analogia. Jak się już chce zabłysnąć w tłumie, to daje się odpowiednią.

> "Jak uwazam inaczej"... (BP NMSP)
> Ale dziekuje. Pozostane jednak przy wiedzy medycznej. A jezeli chcesz
> uprawiac znachorstwo lub mowiac ogolnie paranauki oswiadczam Ci ze nie
> jestes na odpowiedniej grupie (NTG).

Bardzo irytuje mnie wypaczanie faktów w imie ideologii lekarskiej. Ja
poraz kolejny mówie o faktach. Mówie, że znam tysiące osób, którzy noszą
okulary odkąd je znam (czasami to będzie kilkanaście lat) i wciąż je
noszą. Tylko oprawki zmieniają, szkła pewnie też. Dowiedziałem się od
wielu osób też, że znają takie którym ćwiczenia poprawiły wzrok (sam
takiego znajomego nie mam). Też dowiedziałem się o metodzie Artura
Smutko, chcesz wiedzieć więcej poczytaj na jego temat.

A skoro już jesteś przy wiedzy medycznej to w jaki sposób laserowymi
operacjami się wzrok poprawia? Może laser nakłada warstwe okularów i
przykleja, żeby był efekt okularów (BP NMSP)? No jesteś przy wiedzy
medycznej to odpowiedz, bo jeszcze się okaże, że sam ją zanegujesz.

> Bardzo. Cytuje:
> "Sam mam -3,5, ale odkąd przestałem nosić okulary (5 lat) (...)"
> Czy prowadzisz samochod? Jesli tak - patrz moje slowa powyzej. Jesli nie
> masz nic do powiedzenia - nie mow - a nie uzywaj zwrotow typu "Czytasz moje
> posty uważnie?"

Poraz kolejny zapytam: czy czytasz uważnie moje post*y*?

> Kreca nosem bo sa widocznie kulturalni i opanowani, trafisz kiedys na kogos
> bardziej bezposredniego to Cie wysmieje po prostu...
> Proponuje EOT i zycze owocnych rozmow na paranaukowych grupach.

Czyli wynika z tego, że jestem niekulturalny i nieopanowany, bo zadaje
niewygodne pytania okulistom, gdyż zależy mi na moich oczach? A, to
przepraszam.