Re: notoryczne bóle głowy

Data: 2006-01-29 17:11:56
Temat: Re: notoryczne bóle głowy
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl>

Użytkownik "Dominika" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> w październiku ubiegłego roku zostałam mamą. Oczywiste było dla mnie że
> będę zmęczona, niewyspana itd. To da się wytrzymać, ba nawet da się do
> tego przyzwyczaić., ale od miesiąca cierpię na bóle głowy,

Moze to byc migrena. Jestes mloda mama, moze nawet nadgorliwa. Nie wysypiasz
sie, jestes przemeczona. Popros kogos o pomoc przy dziecku, daj sie
wyreczac, a sama sie z lekka wyluzuj (wiem, ze latwo sie mowi, sama jestem
mama, chociaz juz nie mloda) i korzystaj kiedy tylko mozesz ze snu :)

Iwona
// Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna // Schutzbach