nowa_wkupne

1. Data: 2002-08-19 13:00:59

Temat: nowa_wkupne
Od: "Sama_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Czytam grupe od czasu do czasu i wtedy korzystam z przepisow. Moze i ja
czasem cos pomoge.

Lubie ogladac Maklowicza i czesto korzystam z jego przepisow.
Ostatnio zrobilam na obiad Stampot ale nie mialam brukselki wiec wzielam
kalafiora.

Najpierw podgotowalam na parze kilka minut i wlozylam do naczynia
zaroodpornego
na to usmazone miesko mielone (bez obtacznia)
na to papryka, pomidorki
i zalalam to pol szkl. smietany z duza iloscia startego zoltego sera.
Wiemze maklowicz podawal 5-6 lyzek, ale ja lubie zapieczony ser
calosc postypalam ziolami i do piekarnika

Podobnie zapiekam watrobke
watrobke smaze z pieprzem
osobno cebulke z sola
w naczyniu zaroodpornym lacze ze soba i postypuje startym zoltym serem
do tego buleczki wlasnego pieczenia...

mniam mniam :)

jeszcze raz pozdrawiam i zycze sobie i wam milych chwil na tej grupie

Saman_tha

p.s. netykiete poznalam, strony grupowe rowniez.

1. Data: 2002-08-19 13:28:28

Temat: Re: nowa_wkupne
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Saman_tha
>
>p.s. netykiete poznalam, strony grupowe rowniez.
>^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

jestem pod wielkim wrazeniem.....

a co masz na mysli mielone _bez obtaczania_? Uformowane w
ktoleciny czy jak?

Trysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-19 13:31:53

Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czytam grupe od czasu do czasu i wtedy korzystam z przepisow. Moze i ja
>czasem cos pomoge.
>
>Lubie ogladac Maklowicza i czesto korzystam z jego przepisow.

Witam!
Bardzo milo.Maklowicza programy rowniez ogladam i staram sie cos zalapac do
swojej eksperymentalnej kuchni .A eksperymanta wyprobowuje na swojej
rodzince ktora o rany...jeszcze zyje tzn ze sa zjadliwe.Ale mam przeciwnika
w tego rodzaju kuchni w osobie malzonki ktora twierdzi ze tego co nie robila
jej mama babcia czy pra...jesc nie bedzie.Po cichu powiem ze jak mnie nie ma
kuchni "zamoczy swoj dziobek" w potrawie ktora przygotowalem aby sprawdzic
co to.
Takie sa wszystkie panie domu??

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2002-08-19 13:45:48

Od: "Cropish" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Takie sa wszystkie panie domu??
O nie, nie wszystkie:) ja tam sie nie upieram przy jedzeniu tylko
tradycyjnych potraw. Gdybym chciala jesc tylko to co gotowala babcia, mama
to jadlabym zupy ze smietana, sledzie, watrobke, rozne dziwne rzeczy z
serduszek, zoladkow itp - brrrrr. Wole zreformowana kuchnie i eksperymenty:)
Zreszta rodzina jest zadowolona - jesli chcę zjesc cos nowego sama musze to
zrobic:) i sa zwolnieni z gotowania.
Chociaz nie przecze ze czesc przepisow jest powtarzana od lat.
Pozdrawiam, Marchefka

1. Data: 2002-08-19 14:00:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Aug 2002 16:01:39 +0200, "Saman_tha"
<s...@p...fm> wrote:

>Tak, formuje kotlecik (jak na mielonego) i na tluszczyk.
>Nie obtaczam ani w mace ani bulce.
>Ale dodaje wszystkie przyprawy jak do mielonych (czosnek, cebulka
>posmazona.. )
>
>Saman_tha

czyli, na oko, mogly by rowniez byc NIE usmazone, a upieczone w
jarzynach....

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-19 14:01:03

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-19 14:01:39

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-19 14:03:17

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ma
> kuchni "zamoczy swoj dziobek" w potrawie ktora przygotowalem aby sprawdzic

:)))) ja mam inny problem:))) moj Pan woli cos nowego, te tradycyjne mamine
i babcine juz mu sie znudzily :)))
Ale ja tez lubie eksperymentowac.. dlatego wlasnie tu zagladam

Saman_tha

1. Data: 2002-08-19 14:05:45

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-19 14:07:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Aug 2002 16:05:45 +0200, a...@p...com.pl (Anna
Paw?owska-Pojawa) wrote:

> [...]

moj maz, jak zapowiadam, co robie, co bedzie w srodku, a ,
jeszcze gorzej, pytam czy chcialby xyz, to jestem pewna, ze powie
NIE, jak mu dam pod nos i zje to MOZE wtedy mu mowie co i jak

Trys
K.T. - starannie opakowana

i znow creme fraiche
Pytanie: