nowe wyrosnięte ...

1. Data: 2005-03-26 17:53:44

Temat: nowe wyrosnięte ...
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mieliście już takie dziwne odczucie że nie wiecie co wyrasta z gleby
zaznaczonej patykiem jako "ważne" ... ???
Dziś mocno drapałam się po głowie cóż takiego ważnego zaznaczyłam i teraz to
coś wychodzi mi z ziemi ... :-/

Serdecznie Miłka

PS.: Róbcie zdjęcia swoim rabatkom bo nie znacie dnia ani godziny ;-)))

2. Data: 2005-03-26 21:28:48

Temat: Re: nowe wyrosnięte ...
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-26 18:53, Użytkownik Miłka napisał :

> Czy mieliście już takie dziwne odczucie że nie wiecie co wyrasta z gleby
> zaznaczonej patykiem jako "ważne" ... ???

Spoko, jest więcej takich, np. ja
pozdrawiam, Barbara

3. Data: 2005-03-31 04:31:03

Od: "Tomaszjan" <tomaszjan(WYTNIJ -TO)@neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Czy mieliście już takie dziwne odczucie że nie wiecie co wyrasta z
> gleby
> zaznaczonej patykiem jako "ważne" ... ???

Mam jeszcze gorzej. Nie zaznaczałem patykami, bo o tak ważnych roślinach
przecież nie sposób zapomnieć.
No i teraz same niespodzianki i niewiadome.
Mam mocne postanowienie z tym walczyć.
Pozdrawiam
Zaraz ... Jak ja się nazywam?
AchaTomaszpewniejan.

4. Data: 2005-03-31 14:01:58

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam jeszcze gorzej. Nie zaznaczałem patykami, bo o tak ważnych roślinach
> przecież nie sposób zapomnieć.

To ja takich "ważnych" roślin mam całą nową rabatkę ... około 10 mkw. i
jak spamiętać co gdzie jest szczególnie jak chwasty zaczną wyłazić ???

> No i teraz same niespodzianki i niewiadome.

No widzisz, to ja mogę się spodziewać że w okolicach patyka coś ważnego
się wyłoni, tylko co ???

> Mam mocne postanowienie z tym walczyć.

To ja postanawiam robić dokładniejsze foty robić lub rysować legendę w
zeszyciku ;-)

> Pozdrawiam
> Zaraz ... Jak ja się nazywam?
> AchaTomaszpewniejan.

:-DDD

Serdecznie Miłka

5. Data: 2005-03-31 18:01:03

Od: "Violetta" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja postanawiam robić dokładniejsze foty robić lub rysować legendę w
> zeszyciku ;-)
>

> :-DDD
>
> Serdecznie Miłka

Ileż to razy było tak, że niechcący coś się wykopało lub co gorsze przecięło
szpadlem:-((, więc znaczniki z opisami były jak najbardziej wskazane.
Od zeszłego roku robię legendy i teraz biegam z zeszycikiem i odszyfrowuję,
co i gdzie wychodzi spod ziemi:-))).

Pozdrawiam
Violetta

6. Data: 2005-04-02 13:38:38

Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziwne roślinki zaznaczone patykiem jako ważne wyglądaja tak :

http://www.n-com.home.pl/pro/view_photo.php?set_albu
mName=co-to-jest&id=cos_3

http://www.n-com.home.pl/pro/view_photo.php?set_albu
mName=co-to-jest&id=cos_2

http://www.n-com.home.pl/pro/view_photo.php?set_albu
mName=co-to-
jest&id=cos_1_004

Listki są grube jak u kaczeńców, kruche i tak samo wodniste. Czy to będzie
chwast, bo ja raczej w tym miejscu spodziewam się rutewek ???

Serdecznie Miłka

7. Data: 2005-04-02 23:50:58

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka zapytała:

> Listki są grube jak u kaczeńców, kruche i tak samo wodniste. Czy to będzie
> chwast, bo ja raczej w tym miejscu spodziewam się rutewek ???

Może to ziarnopłon wiosenny Ranunculus ficaria
http://tinyurl.com/5r4ay
W niektórych okolicach wystepuje dziko, ale chwastem bym go nie nazwał.

Pozdrawiam przypuszczalnie, :-)
Zbyszek

8. Data: 2005-04-03 06:44:26

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miłka zapytała:

> Może to ziarnopłon wiosenny Ranunculus ficaria
> http://tinyurl.com/5r4ay
> W niektórych okolicach wystepuje dziko, ale chwastem bym go nie nazwał.

Rośnie dziko w lasach Crimsona, jest śliczny :))
Pozdrawiam, Krystyna

9. Data: 2005-04-03 08:33:16

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No powiem Wam że bardzo jest podobny z liści, zieloniutkie, sercowate,
tylko że musiał się skądś nasiać to jest młodziutki. Są to siewki i będzie
ich sporo !!! Niemniej jednak daruje mu życie i zobaczę co to zacz.

> Rośnie dziko w lasach Crimsona, jest śliczny :))
> Pozdrawiam, Krystyna

Oczekujcie dalszych reportaży w fotografiach ;-)

Serdecznie Miłka

10. Data: 2005-04-03 14:54:46

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zbyszek
> Jak ziarnopłon wiosenny to Ficaria verna a Rannunculus ficaria to Jaskier.
Dwie różne rośliny ale należą do jednej rodziny.
Informacyjnie
Waldek

krety
Do Lucjana vel Boletusa