nowy gatunek ludzkopodobny

1. Data: 2010-06-27 17:42:40

Temat: nowy gatunek ludzkopodobny
Od: MiReK <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sobie psychologia poradzi z tym ze ludzie kiedys w koncu za pomoca
inzynierii genetycznej stworza gatunek podobny do czlowieka,
naprzyklad istote ktora przez skore robi fotosynteze i ma energie
prosto ze slonca? Co na to psy-chologia

2. Data: 2010-06-27 18:50:21

Temat: Re: nowy gatunek ludzkopodobny
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

MiReK napisał(a):
> [...]
> inzynierii genetycznej stworza gatunek podobny do czlowieka,
> naprzyklad istote ktora przez skore robi fotosynteze i ma energie
Ej nie, to ludzie zaingerują w siebie, już teraz dłużej żyjemy dzięki
medycynie, kiedyś ktoś kto miał czterdziestkę to był już układany na
katafalku, ludzie dożywali czterdziestki, więc teraz nauka może wpaść
na pomysł, że do nadmiaru wiedzy obecnej jest człowiekowi potrzebna
druga głowa, czyli dwa mózgi i rano się obudzisz z krzykiem, bo z
pleców wyrosła ci druga głowa i stracisz głowę, bo nie będziesz
wiedział, która jest twoja prawdziwa. Za sto lat nasze dzieci nie będą
już podobne do nas. Będą przetworzone genetycznie, podrasowane
umysłowo i fizycznie.

3. Data: 2010-06-27 19:11:25

Od: MiReK <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Cze, 20:50, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> wiedział, która jest twoja prawdziwa. Za sto lat nasze dzieci nie będą
> już podobne do nas. Będą przetworzone genetycznie, podrasowane

Idealista, wierzysz ze czlowiek wyewoluuje do nadczlowieka, zyjacego
po tysiac lat w mlodosci? haha

4. Data: 2010-06-27 19:23:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

MiReK napisał(a):

> Idealista, wierzysz ze czlowiek wyewoluuje do nadczlowieka, zyjacego
> po tysiac lat w mlodosci? haha

CZłowiek może sklonować drugiego człowieka, już masz jedzenie
podrasowane genetycznie,bo to ludzie przetwarzają naturę pod swoje
potrzeby, trzeba się raz na zawsze odłuczyć mówić słowo natura, bo
natura już jest przekształcana przez ludzi.

5. Data: 2010-06-27 19:35:47

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-06-27 19:42, niebożę MiReK wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
> inzynierii genetycznej stworza gatunek podobny do czlowieka,
> naprzyklad istote ktora przez skore robi fotosynteze i ma energie

A nauczą go korzystać ze słownika ortograficznego?

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

6. Data: 2010-06-28 00:32:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 27 czerwca 2010 20:50. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> druga głowa, czyli dwa mózgi i rano się obudzisz z krzykiem, bo z
> pleców wyrosła ci druga głowa i stracisz głowę, bo nie będziesz

Spóźniłeś się --- już jednej takiej wyrosła, a może dwóm:
http://en.wikipedia.org/wiki/Abigail_and_Brittany_He
nsel
http://www.figure8films.tv/site/shows/show_photos/jf
l16_large3.png

7. Data: 2010-06-28 02:12:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Tu jest po polsku i więcej zdjęć, ale mi chodzi o to, że celowo
będziemy na przykład przetwarzać się, a tu jest niecelowy stan, ale
ciekawe..Obecnie, gdy powoli wkraczają w dorosłość, pojawiają się w
ich życiu stosowne dla wieku problemy i dylematy, między innymi
przyszłe związki uczuciowe oraz ewentualne macierzyństwo. Z medycznego
punktu widzenia, nie ma żadnego problemu - siostry mogą urodzić
wspólne dziecko, ale to oznacza również wspólnego partnera. Przyznają,
że wiele razy już dyskutowały na ten temat, jednak nie chcą zdradzić,
co zdecydowały.

http://www.papilot.pl/article/4226/Abigail-i-Brittan
y-jedno-cialo-dwie-osoby.html

8. Data: 2010-06-28 03:44:05

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> wrote in message

Każda tak ma - w jednym ciele o jednej głowie siedzi kobieta i potwór.
Stwierdziła to pewna kobieta, księgowa z pewnego zakładu pracy w którym
pracowałem. Nic nie stało na przeszkodzie, aby potwierdzić jej twierdzenie -
wszak doświadczam tego od urodzenia. Mojego, jak i ukradzionego dziecka...

9. Data: 2010-06-28 06:25:00

Od: MiReK <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 02:32, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> wrote:
> [...]
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Spóźniłeś się --- już jednej takiej wyrosła, a może

Masakra nie zycie i bog na to pozwala hehe

10. Data: 2010-06-28 12:03:01

Od: "Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisal w wiadomosci
j.googlegroups.com...

> [...]
> inzynierii genetycznej stworza gatunek podobny do czlowieka,
> naprzyklad istote ktora przez skore robi fotosynteze i ma energie

hehe ci wcielo.

Na post po zbóju zaprosil
P.D.

jeszcze raz sie pytam