nowy kolor lepetynki dla szatynki

1. Data: 2004-05-12 10:09:45

Temat: nowy kolor lepetynki dla szatynki
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej :)
mam zagwostke: naturalny kolor szatyn, niebieskie oczy i blada cera,
generalnie kolory lata. Mialam juz roznorakie kolory, dobrze mi nawet w
granatowo - czarnym i zimnych czerwieniach. Od roku robie ciemny braz z
czerwonymi pasemkami - idealnie, ale juz nudno i debatuje nad ciemnym brazem
z pasemkami w zimnym odcieniu blond.
Co Wy na to? Doradzicie?
W samym blondzie byloby mi okropniascie i bez wyrazu...

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-05-12 10:54:59

Temat: Re: nowy kolor lepetynki dla szatynki
Od: "adas" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> hej :)
> mam zagwostke:\

Co to takiego?

>naturalny kolor szatyn,

Czym sa "szatyny"?

>niebieskie oczy i blada cera,

A zbójców było dwunastu.
Brody ich długie, kręcone wąsiska,
Wzrok dziki, suknia plugawa;
Noże za pasem, miecz u boku błyska,
W ręku ogromna buława

> [...]
> granatowo - czarnym i zimnych czerwieniach. Od roku robie ciemny braz z
> czerwonymi pasemkami - idealnie, ale juz nudno i debatuje nad ciemnym

Powinni Cie docenic na pl.hum.poezja.
Pozdrawiam
adas

1. Data: 2004-05-12 11:03:30

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co to sa szatyny?

szatyny maja szatanskie pomysly i wlosy koloru ciemnoblond z inklinacja do
szaroburego, dlatego wszelkie malowanki pozeraja pasjami.
Wlasnie: szatyny to pozeracze kolorow.

>Powinni Cie docenic na pl.hum.poezja.
>Pozdrawiam
>adas

Nie jedz tego wiecej ;-))))
Zdrowenki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-05-12 18:02:43

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <c7st59$1fd$1@inews.gazeta.pl>, ze v...@g...pl
twierdzi...
|Co Wy na to? Doradzicie?

Proponuje zielony - calkiem fajnie sie nosi :)
Ew. pasemka zielono/blond
--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

1. Data: 2004-05-13 08:44:34

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> napisał(a):

> Wyczytalem w <c7st59$1fd$1@inews.gazeta.pl>, ze v...@g...pl
> twierdzi...
>
> Proponuje zielony - calkiem fajnie sie nosi :)
> Ew. pasemka zielono/blond

ehm, maly problem - nie jestem prezenterka Vivy ani wyjaca w krzakach
Kukulka ;)) i cosik mniej awangardowego jednak musze u gory posiadac...

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-05-13 19:49:18

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <c7vchi$prb$1@inews.gazeta.pl>, ze v...@g...pl
twierdzi...

|ehm, maly problem - nie jestem prezenterka Vivy ani wyjaca w krzakach
|Kukulka ;)) i cosik mniej awangardowego jednak musze u gory posiadac...

Ja rowniez nie jestem prezenterka Vivy ani tym bardziej nie wyje po
krzakach :) Twoja diecezja :)

1. Data: 2004-05-14 07:04:01

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> napisał(a):

> Ja rowniez nie jestem prezenterka Vivy ani tym bardziej nie wyje po
> krzakach :) Twoja diecezja :)

decyzja moja, prosba byla do Was :-PPPP

Ale nie, to nie - zrobilam wlasnie to, co zamierzalam - podkladowy ciemny
braz i pasemka bardzo jasny blond - wyszlo cudo, mniam!

Hania zadowolona z koafiury :)

brwi
Ziaja Sopot - częściowo odszczekuję...
Polecam - Puder Vipera