nowy trawnik - fakty i mity

131. Data: 2004-06-22 20:45:54

Temat: Re: nowy trawnik - fakty i mity
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Marta Góra" <m...@m...pl>

> Czekaj.
> Poprawię się.
> Znaczy policzę dokładniej:-)
> Mam za sobą ok 25 h koszenia ( zapisywałam by wymienić olej zgodnie z
> instrukcją).
> Nabyłam 5 l baniak paliwa, litr wlałam do starej kosiarki, ok pół litra
> zużyłam na docieranie silnika - czyli w ciągu 25 h zużyłam 3,5 l.
> Wychodzi mi że litr wystarcza na 7 h z haczykiem.
hehe
zapomnialas odliczyc od tego czasu przerwy jakie sobie zrobilas
:PPPPPP
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

132. Data: 2004-06-22 21:24:28

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> hehe
> zapomnialas odliczyc od tego czasu przerwy jakie sobie zrobilas

Tadziu nie doceniasz mnie, mam więcej niż dwie szare komórki:-)

Pozdrawiam
Marta

133. Data: 2004-06-25 13:04:24

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Odnoszę wrażenie, że jednak molestujesz mnie niesłusznie.

Dirko, sluchaj, to moze ja Cie pomolestuje slusznie.
Martwie sie strasznie o moje rosliny, bo coraz wiecej ma te same objawy.
Wiedna poprostu. Jak kwiaty w wazonie. Niby rosna, ale nowe przyrosty sa
jasniutkie, a lodygi sie pochylaja.
Myslalam, ze to brak wody, ale ostatnio non stop leje. Szukam robakow, nic
nie znajduje. Nie wiem co jest, na wszelki wypadek opryskalam srodkiem p.
grzybicznym i karate, ale nic sie nie zmienilo.
Moze masz jakis pomysl?
Magda

134. Data: 2004-06-25 13:31:03

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> napisał w wiadomości

> Poniewaz widze ze was to frapuje to umiescilem pare fotek do obejrzenia.
> Zdjecia robione w sobote i jak widac musze w poniedzialek nawozic.
>
> www.autopunkt24.pl/trawa

Nie moge dojsc do siebie, kilka razy ogladalam te zdjecia.
Nie do wiary, ze mozna cos takiego osiagnac.
Magda

135. Data: 2004-06-25 13:37:32

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

magda wrote:

> Nie moge dojsc do siebie, kilka razy ogladalam te zdjecia.
> Nie do wiary, ze mozna cos takiego osiagnac.

wystarczy przeniesc sie do Anglii :)
Marx

136. Data: 2004-06-25 13:41:47

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisal w
wiadomosci news:cbh9r5$57s$1@atlantis.news.tpi.pl...

> wystarczy przeniesc sie do Anglii :)

:-)) Wlasnie wrocilam z Anglii i jestem troche zawiedziona, poniewaz
przydomowe ogrodki w wiekszosci sa bardzo zaniedbane.
Miejskie ogrody juz w lepszym stanie, widac ludzi, ktorzy sie caly czas
krzataja i costam robia, ale nie jest to nic nadzwyczajnego.
A "angielskiego trawnika", takiego z nazwy, nie widzialam zadnego. :-)
Magda

137. Data: 2004-06-25 13:56:51

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cbh7sc$esa$1@news.onet.pl magda <mag-l@spam_wp.pl>
napisał(a):

> Dirko, sluchaj, to moze ja Cie pomolestuje slusznie.

Hejka. Bez uznania granicy na Odrze i Nysie o żadnych stosunkach
nie może być mowy. (Wł. Gomółka) :-)

> Martwie sie strasznie o moje rosliny, bo coraz wiecej ma te same
> objawy. Wiedna poprostu. Jak kwiaty w wazonie. Niby rosna, ale nowe
> przyrosty sa jasniutkie, a lodygi sie pochylaja.

Czy masz na myśli rośliny w trawniku, czy jakieś inne? ;-)

> [...]
> robakow, nic nie znajduje. Nie wiem co jest, na wszelki wypadek
> opryskalam srodkiem p. grzybicznym i karate, ale nic sie nie

Takie pryskanie na wszelki wypadek, to loteria. Czasami trudno
trafić na właściwego patogena. :-)

> Moze masz jakis pomysl?

Jeżeli chodzi o molestowanie, to mam różne pomysły. :-)
Pozdrawiam pomysłowo Ja...cki

138. Data: 2004-06-25 14:02:53

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

magda wrote:

> [...]
> krzataja i costam robia, ale nie jest to nic nadzwyczajnego.
> A "angielskiego trawnika", takiego z nazwy, nie widzialam zadnego. :-)

moze nie bylas w "tej" Anglii...
Marx

139. Data: 2004-06-25 14:03:08

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda napisał:

> [...]
> nie znajduje. Nie wiem co jest, na wszelki wypadek opryskalam srodkiem p.
> grzybicznym i karate, ale nic sie nie zmienilo.

Magda a czy czasem nie za dużo nawozu azotowego?

Pozdrawiam
Marta

140. Data: 2004-06-25 14:14:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> wrote in message

> wystarczy przeniesc sie do Anglii :)

Normalne trawniki w Anglii tez tak nie wygladaja. Cala bieda w tym, ze
aby miec taki trawnik na ogol ludzie uzywaja strasznie duzo chemii :-(

Moj trawnik jest wesoly :-)
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiecien03/tarax
acum_officinale_1.jpg

Pozdrowienia,