noz do frytek poszukiwany

11. Data: 2006-07-30 20:06:27

Temat: Re: noz do frytek poszukiwany
Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam za _nie_ wyciecie posta na ktorego odpowiadalam... i pisanie nas
postem, za szybko
wyslalam :-/. ale tak to jest jak sie robi 10 rzeczy na raz...

Berta

12. Data: 2006-07-30 20:30:41

Od: "Magellan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Berta" <m...@p...onet.pl> napisał

> maja tam produkty m.in. tej firmy: http://www.reproplast.cz
> moze tam bedzie..?

****
Hej

http://www.reproplast.cz/flyers/tony_1138781758.jpg

Juz jestesmy bardzo blisko :-)
To właśnie wyglada bardzo podobnie ale troche inaczej :P
Ten noz o ktorym ja mowie jest tak samo pofaldowany jak ta blacha w tym
zdjeciu tyle ze jest rozmiaru blisko kwadratowego.
Zdrowko

13. Data: 2006-07-31 06:13:08

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona_s" <i...@T...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Magellan" <m...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości
>
> Ja tez;) ale moje ustrojstwo wyglada jak plastikowa tarka (takiej samej
> wielkosci) i ma schodkowo wtopione ostrza. Ta tarka do frytek sluzy mi
> juz
> ok.20 lat, ale juz powoli zaczyna pekac, i szukam na zapas wszedzie gdzie

> tylko to mozliwe.

Ja używam tego:

http://www.boerner-system.com.pl/v-hebel.html

jest rewelacyjne. Ostre przez długie lata.

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991

14. Data: 2006-07-31 10:31:31

Od: "Atunia " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samego noża nie widziałam, ale jak kiedyś szukałam czegoś nietypowego, to
pomogło mi zadanie pytania w tym sklepie:
http://www.sklep.holkap.pl/

Atunia

15. Data: 2006-07-31 10:43:11

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ale juz powoli zaczyna pekac, i szukam na zapas wszedzie gdzie tylko to

A oto moja staaara, ale skuteczna tarka:
http://voila.pl/907dg/
Najchetniej chcialabym kupic wlasnie taka. Co przyzwyczajenie, to
przyzwyczajenie...;)
Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

Finał poszukiwań mocnego robota :-)
kaszanka z grilla
knedle ze śliwkami
Ciekawy sklep z ciekawymi jedzonkami - chyba nie było ...
Podpiwek Kujawski - znowu na rynku ! (Kupiony w Krakflosie)