nuda na grupie cz.2

1. Data: 2004-10-10 18:44:16

Temat: nuda na grupie cz.2
Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak się okazało milczenie jest złotem, (z mojej strony) więc dzisiaj
dostąpiłem zaszczytu rozmawiania ze swoją małżonką. Niespodziewanie
zadzwonił telefon, gdybym wiedział że to ona to bym nie odbierał, ale
niestety numer był nieznany.

Usłyszałem stek obelg pod moim adresem, różnej maści, że ja nie wytrzymuje
bo ona jest z nim tam. Zarzuciła mi, iż kiedy jechała na te 3 miesiące do
pracy to wtedy nie obchodziło mnie dobro dziecka bo tylko kasa się liczyła.
(dodać należy 3 miesiące dodatkowe z kochankiem) Właściwie to nie dała mi
dojść do słowa. Powiedziała że jak okazało się że poznała kogoś kogo kocha,
to teraz ja podnoszę dobro dziecka i brak matki przy dziecku. Powiedziała że
jestem chory psychicznie i że o córce nie zapomniała (hehe) i ona to tak
załatwi że to sie jeszcze nie skończy(z córką naszą oczywiście). Dodała że
nie zamierza już przyjechać(kryzys minął?), że zostaje tam na stałe i że
mnie jeszcze tak urządzi że się nie pozbieram. I że 6 lat małżeństwa to była
obłuda i nigdy nie była ze mną szczęśliwa itp. itd. Potok słów.....

Czyżby to były symptomy wyrzutów sumienia ? choroby ? może w pozwie wnieść o
badania psychiatryczne ?

Jacobs

2. Data: 2004-10-10 18:51:12

Temat: Re: nuda na grupie cz.2
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

> Czyżby to były symptomy wyrzutów sumienia ? choroby ? może w pozwie wnieść
> o badania psychiatryczne ?

Myślę że diagnozę stawiasz słuszną, jeśli nie choroba to wyrzuty sumienia.
Choć miałbym ochotę się wręcz zapędzić do opini że to coś w stylu prośby:
"daj mi w pysk jeśli mnie kochasz".

Pozdrawiam
Andrzej

3. Data: 2004-10-10 18:53:26

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacobs400 wrote:

> [...]
> nie zamierza już przyjechać(kryzys minął?), że zostaje tam na stałe i że
> mnie jeszcze tak urządzi że się nie pozbieram.

Zapytaj jakiegoś prawnika jak formalnie wygląda zgłoszenie porzucenia
dziecka i od razu to zgłoś. Wyjechała za granicę; nie zostawiła adresu
ani telefonu; przyznała, że jedzie do kochanka; nie powiedziała, kiedy
wróci... Poszukaj w Twoim mieście lub okolicy punktu, gdzie udzielają
darmowych porad prawnych (często takie punkty są przy biurach
poselskich), pogadaj tam z prawnikiem i działaj. Przy okazji możesz już
teraz zacząć starać się o alimenty na córkę.

Pozdrawiam,
Karola

4. Data: 2004-10-10 20:13:10

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

A dleczego normalnie nie odłożyłeś słuchawki zamiast słuchać tego słowotoku?

Kaśka

5. Data: 2004-10-10 20:30:33

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> A dleczego normalnie nie odłożyłeś słuchawki zamiast słuchać tego
słowotoku?

Bo nie mialby o czym pisać na grupę?:-))

HaNkA

6. Data: 2004-10-10 21:32:12

Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
w wiadomości news:ckc61f$gpf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Bo nie mialby o czym pisać na grupę?:-))
>
> HaNkA

masz racje, dzisiaj bardzo dużo się zdarzyło, ale już nic nie napiszę. bo i
po co ?

Jacobs

7. Data: 2004-10-10 21:54:54

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> masz racje, dzisiaj bardzo dużo się zdarzyło, ale już nic nie napiszę. bo
> po co ?

Zeby nie bylo nudno?:-)

HaNkA

8. Data: 2004-10-11 05:47:26

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz Tuturusz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Pozdrawiam (Magdy w szczególności, oprócz mojej),

Dziekuje :-)
Hm,musze przyjrzec sie sobie blizej ;-)

Pozdrawiam.Magda

9. Data: 2004-10-11 06:13:10

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Dziekuje :-)
> Hm,musze przyjrzec sie sobie blizej ;-)

:-)
A ja mojej sąsiadce i bratowej..;-) (jedną i drugą bardzo lubię i nie
zauważyłam, jak dotąd żadnych symptomów)

Miłego dnia życzę.
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

10. Data: 2004-10-11 08:50:06

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" napisał w wiadomości news:ckd6pd$r7m$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Bartosz Tuturusz" napisał w wiadomości

> Dziekuje :-)
> Hm,musze przyjrzec sie sobie blizej ;-)

Ja też...
:-))

gdaMa (Magda)

Starość, choroba i hipochondria w rodzinie
nuda na grupie, więc c.d historii
czy są tu samotni tatusiowie ?
Jak inicjujecie?
Zapraszamy na forum - http://zakochani.pl