nurtujaca sprawa

1. Data: 2004-05-27 19:42:07

Temat: nurtujaca sprawa
Od: "caleb" <p...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Witam medykow szacownych

Ile prawdy jest w matczynych grozbach, ze "jak bedziesz chodzil boso po
zimnej podlodze to sie przeziebisz" i w innej staropolskiej, powtarzanej
chyba przez wszystkie matki prawdy, ze jak bedziesz siedziec na zimnym
betonie to dostaniesz "wilka" ? (co to jest ten "wilk"?)

Jakos mnie tak naszlo bo ostatnio moja rodzicielka znowu mnie ostrzegla :-)

caleb

2. Data: 2004-05-28 14:38:36

Temat: Re: nurtujaca sprawa
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 May 2004 21:42:07 +0200, caleb wrote:

> [...]
> chyba przez wszystkie matki prawdy, ze jak bedziesz siedziec na zimnym
> betonie to dostaniesz "wilka" ? (co to jest ten "wilk"?)

O wilku było niedawno. Sprawdź archiwum.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-05-28 16:47:11

Od: "Tete" <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> betonie to dostaniesz "wilka" ? (co to jest ten "wilk"?)
>
> Jakos mnie tak naszlo bo ostatnio moja rodzicielka znowu mnie ostrzegla
:-)

... i nie wychodź na dwór po kąpieli?

Pozdrowienia
Tete