Sinienie palca

1. Data: 2004-05-27 16:06:03

Temat: Sinienie palca
Od: Wilhemina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wstalam od komputera i zauwazylam ze caly palec wskazujacy mam
zdretwialy i siny. Myslalam ze sie udarzylam, ale pod ciepla woda sie
"oddretwil" i nabral barw. Ale teraz jak siedze i pisze, to co pol
godziny musze isc go ratowac bo znow sinieje.
I co najbardziej dziwne sienieje nie na czubku tylko tak jakby z boku w
polowie??
Nie wiem co to jest?
Zawsze mialam problemy z krazeniem (zdiagnozowli mi jakies syndrom Rejno
- nie wiem jak sie to pisze), ale bez przesady, jest cieplo, wiec nie
powinny mi sieniec?!

Nie wiem czy ja sie powinnam tym martwiec, czy nie???

pozdrawiam
olga

--
http://www.olga.prv.pl -> o podróżach do Rosji, o Pikusiu co nad