o ankiecie, robaku i demokracji

1. Data: 2003-09-29 09:32:20

Temat: o ankiecie, robaku i demokracji
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusz> szukaj wiadomości tego autora

1. ankieta

ta ankieta, tak naprawdę, była potrzebna mi.
jesli komus jeszcze się przydała, to chwała, jesli komuś zaszkodziła...
trudno dogodzic każdemu, a egoizm był silniejszy ;)

ponieważ nie czytam robaka dokładnie i wszedzie
(chocby dlatego, że mam jeszcze pracę)
istnieje szansa, że cos przeoczyłem. A nawet na pewno
cos przeoczyłem, pytanie tylko - co? Czy nie zauważyłem czegoś
dobrego, istotnego dla mnie czy też wręcz przeciwnie.

z zasady jestem raczej samotnym wilkiem, ale w tym wypadku
postanowiłem spytać się otoczenia - jak postrzega ono działalność
użytkownika o nicku ksRobak. Wybrałem formę ankiety - tak
było najprościej.

Dobór pytań do ankiety.

Było trudno.
Zwłaszcza zastanawiałem się nad daniem tzw 'furtki' - czyli
umieszczeniem
opcji 'nie mam zdania, obojetne', co zresztą niektórzy mi wytknęli.
I pewnie mieli rację, o tyle, że im samym, ciężko było się zdecydowac na
jakąś
opcję.
Natomiast (znowu egoistycznie) nie byłem zainteresowany tym, czy dla
kogoś
jest to obojetne. Po prostu. Trochę też z doswiadczenia - konstruując
proste ankiety
do badań personalnych, umieszczam na skali punkt 'brak zdania'.
No i mam mnóstwo 'braków zdań', co może swiadczyc o kilku rzeczach.
O złej konstrukcji pytań, o rzeczywistym braku zdania
(czy nie wynika to z pierwszego powodu?) czy też o wygodzie
'wypełniacza'.
Opcja 'brak zdania' często jest po prostu wygodna - nie wymaga
głebszego zastanowienia się i jest najszybsza do kliknięcia.
Nie interesowało mnie, czy ktoś nie ma zdania lub jest obojętny
w stosunku do płodów ksRobaka. Intersowały mnie wyraźnie spolaryzowane
opinie - pozytywne lub negatywne. Nawiasem mówiąc - np w niektórych
firmach
w badaniach satysfakcji pracowniczej, oceny typu 'brak zdania, obojetne'
sa traktowane jako przejaw braku satysfakcji.

2. ksRobak

Czytując posty różnch osób, pojawiało się w nich stwierdzenie,
że ksRobak czasami jest osobą skłonna do rzeczowej rozmowy,
a czasami odpływa w swoje 'zaklęte rewiry'. ;)
Z tego powodu, trudno go jest jednoznacznie określic i mozna
sie wahać przy określaniu jego intencji.
Za rzeczy, które mi utkwiły w głowie, a są ciekawe diagnostycznie,
uważam:

a. wielonickowość
b. sprowadzanie tematu do gier słownych w momencie
rzeczowej dyskusji
c. odsyłanie do postów w tym samym momencie co w punkcie b
d. CZAS poswięcony chociażby tylko tej grupie
e. przyjmowanie roli eksperta, twórcy WTC

nie rozwijam, już i tak się rozpisałem ;)

arszenik w dużej dawce jest trucizną w małej zaś lekarstwem.
myślę, ze w przypadku ksRobaka najistotniejszą sprawą jest
jego wszechobecność.

3. demokracja a ankieta

tak, jestem wrogiem demokracji, dziwne, że amnesiak mnie nie opierniczył
;)
na starość widocznie traci się na spostrzegawczości ;))
vox populi nie będzie jednak wyznacznikiem mojego zdania. mam nadzieję
że dla innych takoż. byłem ciekawy jak go widzą inni.

4. nie działająca ankieta mimo poprawek

spisek
:D

5. uwagi końcowe, wnioski

wyniki ankiety wg stanu na dzień 27.09

konstruktywny : destruktywny (9:6)
pozyteczny : śmieci (5:15)

w wynikach tych znajduję potwierdzenie swoich odczuć.
ksRobak pojawia się w wielu miejscach, stąd też i jego śmiecenie.
reszta jest milczeniem ;)

ankieta mi powiedziała com chiał usłyszeć.
nie ma to jak potwierdzic sobie swoje lęki :)

ps. nie wiecie ile wynoszą składki członkowskie w związku literatów
polskich?
;)

--
Chociażbym chodził po ciemnej dolinie,zła się nie ulęknę,
bo jestem najgorszym skurwysynem w dolinie.

trener.blog.pl

1. Data: 2003-09-29 09:38:38

Temat: Re: o ankiecie, robaku i demokracji
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusz>

> Chociażbym chodził po ciemnej dolinie,zła się nie ulęknę,
> bo jestem najgorszym skurwysynem w dolinie.
>
> trener.blog.pl

dowiedziałeś się TreneRze, że (dwa razy że) ;)
że renowacja nie jest rewolucją!
cbdo ;)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-29 09:43:09

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusz> szukaj wiadomości tego autora

misio <news:bl8uis$fah$1@inews.gazeta.pl> misio <ksRobak> misio:

> dowiedziałeś się TreneRze, że (dwa razy że) ;)
> że renowacja nie jest rewolucją!
> cbdo ;)

wiedziałem na pewno, że bedziesz pierwszą osobą
która odpowie na ten post, oraz że uraczysz mnie jakąś
madrością.
cbdo.

--
TRENER
Turbo Redundant Electronic Networking Equipment Register

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-09-29 09:45:33

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wiedziałem na pewno, że bedziesz pierwszą osobą
> która odpowie na ten post, oraz że uraczysz mnie jakąś

już straciłem rachubę ile osób deklarowało swoją pewność,
że pierwszą osobą odpisującą na ich post będzie ksRobak.
matrix DZIAŁA ;)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-29 09:57:02

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusz> szukaj wiadomości tego autora

misio <news:bl8uvq$h2t$1@inews.gazeta.pl> misio <ksRobak> misio:

> już straciłem rachubę ile osób deklarowało swoją pewność,
> że pierwszą osobą odpisującą na ich post będzie ksRobak.
> matrix DZIAŁA ;)

po prostu jesteś przewidywalny jak liga polskich rodzin:

--
tren R
wypijmy za błendy

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-09-29 10:39:40

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> misio <news:bl8uvq$h2t$1@inews.gazeta.pl> misio <ksRobak> misio:

> po prostu jesteś przewidywalny jak liga polskich rodzin:
> [...]

Tym samym potwierdzasz FAKT istnienia wirtualnej przestrzeni
w której występują przewidywalne zdarzenia.
Ta przestrzeń nazywa się matrix :)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-29 11:33:35

Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w news:bl8u2v$22h$1@news2.ipartners.pl...
/.../

> 4. nie działająca ankieta mimo poprawek
>
> spisek
> :D

Informujemy, że nikt nie ślędzi narzędzi do działania ankiety, zanim
jej ktoś (ktokolwiek) nie zainicjuje wg instrukcji podanej na
http://www.psphome.htc.net.pl/instrukcja_ankiety.htm

W tym przypadku nadal nie wiemy co było błędem - jednak
wszystkie głosowania zostały zarejestrowane i są już na bieżąco
weryfikowane. W dniu wczorajszym wystąpił tylko jeden nowy głos
co sprawia, że aktualny stan głosowania jest :

(K)onstruktywny: 11
(P)ożyteczny: 5

(D)estruktywny: 7
(Ś)mieci na forum: 20

razem 43 głosy ważne (na 88 oddanych na skutek nieznanego błędu).
[ http://www.psphome.htc.net.pl/ankieta.php?ank=ID3475 ]

W tej chwili dokonywana już jest weryfikacja wyników przez osoby
które zgodziły sie być rzecznikami zaufania - zgodnie z zapowiedzią.
Jeśli w wyniku tej kontroli ujawniony zostanie jakiś błąd - rzecz zostanie
poprawiona i ogłoszona.
(Trenera prosimy o przysłanie do redakcji swego poprawnego adresu,
gdyż wysłany post z plikami ankiety - wraca).

--
zespół redakcyjny
~~~

1. Data: 2003-09-29 12:07:18

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psphome" <p...@p...onet.pl>

> [...]

> (Trenera prosimy o przysłanie do redakcji swego poprawnego
> adresu, gdyż wysłany post z plikami ankiety - wraca).

Czeba (potrzeba) przyznać (!) że ten ksRobak to faktycznie
ciekawe zjawisko. Nie jest wykluczone, że podgląda listę
głosujących a dzięki robakom komputerowym uniemożliwia
większości oddanie swojego głosu.
Proponuję więc zmienić pytania:
A - czy robak jest owadem?
B - czy glizda to też robak?
C - kto ma robaki ten jest piękny i gładki?
D - czy robak gdy mu się wyrwie wszystkie nóżki straci słuch??

z góry dziękuję za wzięcie udziału w ankiecie która będzie
potrzebna robakom gdy już zaczną zjadać zwłoki. ;)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-29 16:34:20

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusz> napisał w
wiadomości news:bl8u2v$22h$1@news2.ipartners.pl...

niezłą epistołę wymalowałeś :))

ale w sumie nadal nie wiem, co chciałeś udowodnić tą swoją ankietą
coś, co i tak wiedziałeś?
coś, co sobie założyłeś?
chciałeś coś udowodnić Robakowi?
nie łatwiej po prostu napisać posta i skierować uwagę Robaka na fakt, że za
dużo przesiaduje na grupach?
(ale wiadomo przecież, że on się stąd nie wyprowadzi... hihi)
no i właśnie, co z tego wynika, że niektórzy co kilka minut wchodzą na
grupy?
a wyniki ankiety nie są znów takie spolaryzowane, jak spodziewałam się, że
będą
pamiętam ankietę w sprawie pani Nawrockiej,
teraz myślę, że była niesmaczna (choć brałam w tym udział niestety)
i tam wyniki były bardziej jednoznaczne

pozdrowienia :))

Natalia

1. Data: 2003-09-29 17:04:16

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

misio <news:bl9mui$8be$1@news.onet.pl> misio <Natalia> misio:

> niezłą epistołę wymalowałeś :))

zaczynam się starzeć najwyraźniej ;)

> ale w sumie nadal nie wiem, co chciałeś udowodnić tą swoją ankietą
> coś, co i tak wiedziałeś?
> coś, co sobie założyłeś?
> chciałeś coś udowodnić Robakowi?

zasadniczo interesowało mnie to, jak wiele osób
odbiera ksRobaka podobnie jak ja.

> nie łatwiej po prostu napisać posta i skierować uwagę Robaka na fakt,
że
> za dużo przesiaduje na grupach?

hihihi

> a wyniki ankiety nie są znów takie spolaryzowane, jak spodziewałam
się, że
> będą

może to i dobrze?

> pamiętam ankietę w sprawie pani Nawrockiej,
> teraz myślę, że była niesmaczna (choć brałam w tym udział niestety)
> i tam wyniki były bardziej jednoznaczne

i zniknęła kobitka.
szkoda, że ....

;)

--
trener.blog.pl

"Projektujemy w kółko, poprawiamy na okrągło, budujemy bez kantów"

moze ntg rozwod
Jak pomoc zonie? (dlugie)
Prośba - Negocjacje
tolerancja