o atkinsie - interia

21. Data: 2004-02-06 08:46:44

Temat: Re: o atkinsie - interia
Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Evunia wrote:

> Dla mnie chwilowo jest to sprawa nr 1 ;) Ale wierzę, że też mi
> przejdzie :)

Pisz, pisz, ja mam identycznie, raz w gore raz wdol...ale juz mi sie tego
pisac nie chce....w pamietniku.

A co do opisywania tych moich zmagań... Wiem, jak bardzo
> mi brakuje takich opisów robionych przez inne osoby, które mają
> podobny problem i są na podobnej (tej samej najlepiej) diecie.
> Chciałabym wiedzieć, co jedzą inni, co czują, jak sobie radzą, czy
> często upadają i czy się podnoszą.

Czesto upadaja, oj czesto....

Czy mają sposoby wypracowane
> radzenia sobie ze słabościami.
> Ostatnio wlazłam na stronę jakiegoś Anglika (nie wiem, może ktoś tutaj
> podał ten adres). Przeczytałam od deski do deski jego relację i nawet
> napisałam do niego z kilkoma pytaniami. Odpowiedział, zaoferował
> wsparcie.

Masz racje, ja koresponodwalam i czasem jeszcze koresponduje( nie z mojej
winy tak rzadko) z chlopakiem ze Stanoe, na szczescie Polakiem potrafimy sie
nawzajem dopingowac i stawaic minusy za wybryki.Pomaga. Sam fakt, ze trzeba
sie przyznac do zzartych lodow czy tortu.

Ale to nie to samo, co rozmowa z Polakami. Jednak mój
> angielski i to w dziedzinie kuchni nie jest dość biegły. Poza tym oni
> maja jednak bardzo różną od naszej rzeczywistość handlowo-finansową

No wlasnie, czasem i miedzy mna a moim hamerykanskim znajomym na tym tle
byly roznice zdan, bo u nich nie ma czegos co unas i na odwrot.Wiem ze sa
blogi, w ktorych ludzie opisuja swoje zmagania z nadwaga, ale teraz nie
podam ci zadnego adresu, bo nie czytam aktualnie zadnego takiego( braki w
czasei by wszystko czytac) Moge ci podac adres do mojego, jesli chcesz
oczywiscie, ale na priv ;-))))
Mam wielka nadzieje i intuicje ze ci sie uda, czego ci z calego serca
zycze.Pozdrawiam i naprawde nie przejmuj sie tym,ze cos sie nie uda-nikt nie
ejst doskonaly, nawet jesli o sobie tak mowi Hafsa

--
mój adres:
hafsa[at]poczta.onet.pl

strona domowa( diety,kuchnia,hobby,galeria)
www.hafsa.republika.pl

gg 7496203 (czasem czynne)

22. Data: 2004-02-06 08:54:58

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia <j...@s...net> napisał(a):

> Naprawdę nie jestem głodna. To mi wystarcza. ...
noo, ja wiem, jak to jest-kwestia psyche tez-juz moja tez z zadziwieniem
przyjela, ze nie musi wchlaniac kolejnego herbatniczka, no mysle, ze to
wlasnie to. Ale przegryzam-keskiem kielbaski, makrelki i innych takich-
rowniez z zadziwieniem zauwazam, ze kesek starcza za przegryske, a nie np.
cale jablko, kisiel i banan...

> Jeśli miałabys ochotę też spisywać gdzieś swoje doświadczenia, nie zapomnij
> o mnie. Dla mnie takie cudze relacje są super wsparciem :)

Taaa :) Wlasnie, widzac te same zmagania czujemy sie silniejsi-ja np.
wreszcie do diety podchodze na wesolo, a nie czaje sie chrupiac jakis suchy
chlebek w ukryciu ;-)))

> A wiesz, na mnie Atkins działa ożywczo !
> Autentycznie czekałam na złe samopoczucie, osłabienie, sama nie wiem co,
> ale... wręcz przeciwnie. Energia i optymizm mnie nie opuszczały ;)
No nie wiem, ja tam generalnie nie lubie zimy i troche wtedy kwekam ;-)...na
wszystko ;-)))

Hania

23. Data: 2004-02-06 09:02:58

Od: " szeszupa" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> noo, ja wiem, jak to jest-kwestia psyche tez

Ciekawy link o kwiestach psyche przy odchudzaniu:

http://psychotekst.com/strona.php?nr=226

sz.

24. Data: 2004-02-06 09:20:22

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:
> wszamie ubita smietane ze slodzikiem-a propos smietany-czy mozna do
> niej cos dodac by byla sztywniejsza?)

Mozesz dodac do niej zelatyny-bedzie wtedy trwalsza lub zagestnika do
smietany smietanfix.Ja osobiscie nie dodaje nic, dobrze ja ubijam i jest
sztywna i pyszna.Co prawda dawno juz nie jadalm ale zaraz sobie zrobie kawke
z bita smietana to najlepszy deser.Pozdrawiam Hafsa

25. Data: 2004-02-06 09:30:51

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@b...adresu> napisał(a):
> [...]
> sztywna i pyszna.Co prawda dawno juz nie jadalm ale zaraz sobie zrobie kawke
> z bita smietana to najlepszy deser.Pozdrawiam Hafsa

o to to!!! nio, ale sobie desera trzasne w domku! mniam!

Pozdroweczka
Hania

26. Data: 2004-02-06 09:39:20

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 6 Feb 2004 09:46:44 +0100, na pl.misc.dieta, Hafsa napisał(a):

> Pisz, pisz, ja mam identycznie, raz w gore raz wdol...ale juz mi sie tego
> pisac nie chce....w pamietniku.

Ja myślę, że tylko początki chce sie opisywać w miarę często i dokładnie.
Później to nie ma większego sensu, szczególnie jeśli ktoś trzyma się diety
twardo i nie ma już problemów z _częstymi_ potknięciami.

> Czesto upadaja, oj czesto....

Hafso, ale póki się dźwigają i idą dalej, póty nadzieja nie umiera ;)

> Wiem ze sa
> blogi, w ktorych ludzie opisuja swoje zmagania z nadwaga, ale teraz nie
> podam ci zadnego adresu, bo nie czytam aktualnie zadnego takiego( braki w
> czasei by wszystko czytac)

Ja zaglądam na dwa blogi, ale te osoby odchudzają się całkiem inaczej,
stosują 13-tkę, pszenicę i takie tam. Jedna z nich schudła wcześniej bardzo
dużo. Lubię ją, pisze szczerze o swoim życiu, aż ją za to podziwiam. Ja
chyba nie umiałabym tak pisać, wiedząc, że czytają to inni.

> Moge ci podac adres do mojego, jesli chcesz
> oczywiscie, ale na priv ;-))))

Oczywiście, że chcę ! I to bardzo :)
Mój adres: e...@u...net.pl
Dzięki, Hafso :)

> Mam wielka nadzieje i intuicje ze ci sie uda, czego ci z calego serca
> zycze.Pozdrawiam i naprawde nie przejmuj sie tym,ze cos sie nie uda-nikt nie
> ejst doskonaly, nawet jesli o sobie tak mowi

Dziękuję raz kolejny.
A ja wiem, że nie ma ludzi doskonałych. I na dodatek z mojego doświadczenia
wynika, że im ktoś mniej jest doskonały, tym lepsze ma o sobie mniemanie :D

--
Eva Sheers

27. Data: 2004-02-06 09:49:22

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja wiem, że nie ma ludzi doskonałych. I na dodatek z mojego
doświadczenia
> wynika, że im ktoś mniej jest doskonały, tym lepsze ma o sobie mniemanie
:D

Bardzo dobrze powiedziane moim zdaniem:-)

pzd. Wiedzma

MM Pytanie
Re[2]: chce schudnac!! (fwd)
dawne przygotowania do schudnięcia -niedługo początek !
Prośba o adres strony
dieta