o co chodzi z tymi komciami?

21. Data: 2007-08-01 15:38:42

Temat: Re: o co chodzi z tymi komciami? [OT]
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał
złośliwa:

| a ja lubie sie bawic zyciem :)

ja też ... jak już posprzątam ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718
http://www.weronika.ckj.edu.pl

22. Data: 2007-08-01 15:44:56

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał
złośliwa:

| A od tego czy Ci się chce czy nie?

w przypadku prasowania - tak, do tego musi koniecznie lecieć film w tv który
chcę obejrzeć ( zazwyczaj po 21 stwierdzam że już śpiaca jestem i idę spać
:D )
Jeśli idzie o takie normalne sprzątanie - to czy mi się chce czy nie, czysto
musi być - znaczy się że trzeba posprzątać.

| U mnie gdy dziecko wyjedzie jest czas na porządki w szafach (nikt nie
| roznosi ubrań po mieszkaniu, nie znajduje zapomnianych kartek, książek,
| kolorowanek, ...), mycie okien...itp...No takie większe porządki.

to racja, też wolę myć okna jak Nitka jest w przedszkolu :)

| Ja też, gdyby to było rano, to zaprosiłabym Cię na porządki, a tak, sama
| się z tym uporałam :(
| Chociaż została mi jeszcze jedna szafka z ubraniami...

polecam się na przyszłość ;)

| PS
| Będę sprawdzała czy wszystkie ubranka są dobre rozmiarowo, jeśli coś
| będzie za małe mogę się podzielić. Może ktoś czegoś potrzebuje, kilka
| małych sztuk się pewnie znajdzie.

a ja myślałam że to moje tylko tak szybko wyrasta z ciuchów ;) Znowu mam
odłożoną reklamówkę i zastanawiam się kogo nimi mam "uszczęśliwić" :)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

23. Data: 2007-08-01 15:54:28

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisał(a):

> Jeśli idzie o takie normalne sprzątanie - to czy mi się chce czy nie, czysto
> musi być - znaczy się że trzeba posprzątać.

To na szczęście nie zajmuje mi zbyt dużo czasu. Potrafie się sprężyć ;)

> polecam się na przyszłość ;)

:)

> a ja myślałam że to moje tylko tak szybko wyrasta z ciuchów ;) Znowu mam
> odłożoną reklamówkę i zastanawiam się kogo nimi mam "uszczęśliwić" :)

Ja w roku szkolnymz anosze do szkoły, a oni jak się uzbiera wywożą do
ochronki. No chyba, że ktoś się wcześniej przypomi.

pozdrawiam
Ania (a może coś zjem)

24. Data: 2007-08-02 06:38:46

Temat: Re: o co chodzi z tymi komciami?
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl napisał:
> [...]
> takiego pamietnika i uzywaja potem gdzie im sie zywnie podoba, twierdzac, ze
> skoro bylo dostepne to mozna z tym robic co sie chce. Wywnetrzniaja sie takie
> nastolatki, czasem az nawet za bardzo, po to tylko by pojawial sie jakis
> komentarz, ale nieraz okaze sie, ze zaszkodzi mu taki blog, czy komentarz, juz
> w realu. Uwazam, ze blogi szczegolnie dzieci i nastolatkow, powiny byc z
> definicji zamkniete password(em) przed roznymi netowymi szwedaczami, ktorzy
> zyja szperaniem i szwedaniem sie, dla dobra takiego blogowicza.

Nie przesadzajmy, acz bądzmy ostrozni ;-)

Blogi nastolatek czytaja i komentuja głownie znajome nastolatki.
Kolezanki i koledzy z reala. Komentarze na blogach właściciel może
moderowac - tzn. nie dopuszczac do publikacji tych, ktore sa np. obrazliwe.

A odslanianie sie przez Internet - coż dotyczy kazdej/kazdego z nas.

Pozdrowienia,
Lila

25. Data: 2007-08-02 10:48:19

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisał(a):

> Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał
> |
> dlaczego ?

U mnie nie ma kto bałaganu zrobić.

Justyna
GG 6756000

26. Data: 2007-08-03 14:38:07

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja też ... jak już posprzątam ;)

ja to jade juz na calosc ;))

iwon(K)a

27. Data: 2007-08-04 14:39:18

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, zona alberta <a...@o...pl>!

> Nie wiem czy w dobra grupe celuje, ale moze jako rodzice z dluzszym
> niz ja stazem macie pojecie o co chodzi z tymi komentarzami/komentami/
> komciami na blogach?

Też próbowałem to niedawno zrozumieć.

http://cvs.chmurka.net/cgi-bin/cvsweb/fortunki/dauni
aki.txt.diff?r1=text&tr1=1.37&r2=text&tr2=1.38

Najwyraźniej "nic nie kapuję z tego internetu"...

--
g.

28. Data: 2007-08-04 14:41:44

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, i...@p...onet.pl!

> dzieci naiwnie mysla, ze mozna na necie pisac wiele rzeczy, bo po necie chodza
> tylko porzadni ludzie.

I tu zaczyna się rola rodzica.

--
g.

29. Data: 2007-08-16 15:28:26

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Aug 2007 09:54:46 +0200, Qrczak napisał(a):
> Qra, blog to kreacja, pamiętniki to był screen duszy

Czy ja sobie mogę powykorzystywać ten tekst? :)))))))
--
oshin
dorota bugla

30. Data: 2007-08-17 07:15:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał w wiadomości

> Czy ja sobie mogę powykorzystywać ten tekst? :)))))))

Ależ oczywiście

Qra, za stara na screeny za młoda na bloga

Gdzie w Krakowie można kupić buty MEMO
7-mio latek na kolonie raz pierwszy
Tematy okołoprzedszkolne
Buty "Bartek"