o co chodzi z tymi komciami?

1. Data: 2007-07-31 13:10:16

Temat: o co chodzi z tymi komciami?
Od: zona alberta <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy w dobra grupe celuje, ale moze jako rodzice z dluzszym
niz ja stazem macie pojecie o co chodzi z tymi komentarzami/komentami/
komciami na blogach? Tak sobie czasem trafie na jakis nastoletni blog
i prawie wszedzie prosby o komcie. Ostatnio nawet widzalam, ze jakis
ktos sie odgrazal, ze jak nie bedzie komentow to przestanie pisac.
Czy za to sa jakies punkty? Jakies rankingi?
Tak sie jakos zainteresowlam.

Prosze o komcie do posta
zona

2. Data: 2007-07-31 13:26:44

Temat: Re: o co chodzi z tymi komciami?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> ktos sie odgrazal, ze jak nie bedzie komentow to przestanie pisac.
> Czy za to sa jakies punkty? Jakies rankingi?

A Ty Zona to teraz zaczynasz nastolatków molestować?

Qra, zapytam córkie co z tymi komciami

3. Data: 2007-07-31 14:41:40

Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ktos sie odgrazal, ze jak nie bedzie komentow to przestanie pisac.
> Czy za to sa jakies punkty? Jakies rankingi?

Na mój rozum to chodzi o to, że taki nastolatek dostając komentarze ma
świadomość że ktoś go czyta, a pewnie pisze właśnie po to, by inni go
czytali. I wydaje mu się, że im więcej ma tych nieszczęsnych "komci" tym
lepszy jest jego blog (chyba).

No i wszystko fajnie tylko co tu komentować jak większość to wpisy typu:
"ByŁAm Na RoWeRkU z KasIooom, KoFFFFam MoJeGo MiSia CmOOoOOOk" itp itd
wszystko różowe, migające... Jedyny komentarz jaki ja bym napisała to, że
biedne są te dzieci bez zainteresowań, pasji, książek... I że jednak moje
czasy dzieciństwa (w sumie tak niedawne, bo 12 lat to miałam zaledwie15 lat
temu) byly jednak inne, lepsze.

Pozdrawiam
Ola

4. Data: 2007-07-31 16:23:43

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> świadomość że ktoś go czyta, a pewnie pisze właśnie po to, by inni go
> czytali. I wydaje mu się, że im więcej ma tych nieszczęsnych "komci" tym

Dokladnie tak towyglada. Piszesz sobie bloga, a pod kazdym wpisem mozna
skomentowac to, co tam naklepalas/les. Tzn. mnie najczesciej wpisuja sie
znajomi, jak juz maja cos do skomentowania, ale ja stara krowa jestem i
bloga pisze, bo mi to frajde sprawia, a nie dla mas czytelniczych :>
Z tego co wiem, to istnieje ranking blogow najczesciej czytanych i
komentowanych, moze to tez o to chodzi :] czasem pojawia mi sie jakis
delikwent i jako swoj komentarz pozostawia adres wlasnego bloga, w ten
sposob szukajac kolejnych czytaczy :] No coz, kazdy ma jakies hobby ;)

> No i wszystko fajnie tylko co tu komentować jak większość to wpisy typu:
> "ByŁAm Na RoWeRkU z KasIooom, KoFFFFam MoJeGo MiSia CmOOoOOOk" itp itd
> wszystko różowe, migające...

Tia, tak dokladnie to wyglada :] Niestety, tego typu blogi nie naleza
jedynie do nastolatek ;)) Calkiem duzym dziewczynkom tez sie zdarza takie
rozowosci wklepac :D

cos w tym jest

pzdr
skrzato

5. Data: 2007-08-01 07:49:13

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Ola <d...@v...pl> napisał:
> [...]
> czasy dzieciństwa (w sumie tak niedawne, bo 12 lat to miałam zaledwie15 lat

Alez one mają wielką pasję - Internet.
A blogi - coz sa lepsze i gorsze. Jest nadzieja, że te złe się wyrobią.

Dawnymi czasy pisalo sie pamietnik i chowalo przed wszytkimi - teraz
czytam blog córki i wszystko wiem :-)

Pozdrowienia,
Lila

6. Data: 2007-08-01 07:54:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał w wiadomości

> Alez one mają wielką pasję - Internet.
> A blogi - coz sa lepsze i gorsze. Jest nadzieja, że te złe się wyrobią.
>
> Dawnymi czasy pisalo sie pamietnik i chowalo przed wszytkimi - teraz
> czytam blog córki i wszystko wiem :-)

Nie wszystko.

Qra, blog to kreacja, pamiętniki to był screen duszy

7. Data: 2007-08-01 09:42:47

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał(a):
> [...]
> czasy dzieciństwa (w sumie tak niedawne, bo 12 lat to miałam zaledwie15 lat

Może zrobimy jakąś akcję ?
Chcą komci dostaną komci ;)
pozdrawiam
Ania (nie, nie chce mi się sprzątać)

8. Data: 2007-08-01 12:59:14

Temat: Re: o co chodzi z tymi komciami? [OT]
Od: "Old Rena " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna G. <a...@N...poczta.onet.pl> napisała:
> Ania (nie, nie chce mi się sprzątać)

Potomstwo na wakacjach?

--
Old Rena, która przez 3 tygodnie nie musiała dawać przykładu (i nie dawała z
wielką rozkoszą), ale za to przed przyjazdem potomka w jeden dzień każdy

9. Data: 2007-08-01 14:08:33

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktos sie odgrazal, ze jak nie bedzie komentow to przestanie pisac.
> Czy za to sa jakies punkty? Jakies rankingi?

dzieci naiwnie mysla, ze mozna na necie pisac wiele rzeczy, bo po necie chodza
tylko porzadni ludzie. Jak sie nieraz okazuje, netowe gnidy wyciagna fakty z
takiego pamietnika i uzywaja potem gdzie im sie zywnie podoba, twierdzac, ze
skoro bylo dostepne to mozna z tym robic co sie chce. Wywnetrzniaja sie takie
nastolatki, czasem az nawet za bardzo, po to tylko by pojawial sie jakis
komentarz, ale nieraz okaze sie, ze zaszkodzi mu taki blog, czy komentarz, juz
w realu. Uwazam, ze blogi szczegolnie dzieci i nastolatkow, powiny byc z
definicji zamkniete password(em) przed roznymi netowymi szwedaczami, ktorzy
zyja szperaniem i szwedaniem sie, dla dobra takiego blogowicza.

iwon(K)a

10. Data: 2007-08-01 14:12:22

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ze
> skoro bylo dostepne to mozna z tym robic co sie chce.

Ciekawe czy z tego będzie flejm... na wszelki wypadek zrobię popcorn ;-)

Agnieszka

Gdzie w Krakowie można kupić buty MEMO
7-mio latek na kolonie raz pierwszy
Tematy okołoprzedszkolne