Re: o co chodzi z tymi komciami?

From: "Ola" <d...@v...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: o co chodzi z tymi komciami?
Date: Tue, 31 Jul 2007 16:41:40 +0200

Użytkownik "zona alberta" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1185887416.947788.313020@r34g2000hsd.googlegrou
ps.com...

> komciami na blogach? Tak sobie czasem trafie na jakis nastoletni blog
> i prawie wszedzie prosby o komcie. Ostatnio nawet widzalam, ze jakis
> ktos sie odgrazal, ze jak nie bedzie komentow to przestanie pisac.
> Czy za to sa jakies punkty? Jakies rankingi?
> Tak sie jakos zainteresowlam.
>
> Prosze o komcie do posta
> zona

Na mój rozum to chodzi o to, że taki nastolatek dostając komentarze ma
świadomość że ktoś go czyta, a pewnie pisze właśnie po to, by inni go
czytali. I wydaje mu się, że im więcej ma tych nieszczęsnych "komci" tym
lepszy jest jego blog (chyba).

No i wszystko fajnie tylko co tu komentować jak większość to wpisy typu:
"ByŁAm Na RoWeRkU z KasIooom, KoFFFFam MoJeGo MiSia CmOOoOOOk" itp itd
wszystko różowe, migające... Jedyny komentarz jaki ja bym napisała to, że
biedne są te dzieci bez zainteresowań, pasji, książek... I że jednak moje
czasy dzieciństwa (w sumie tak niedawne, bo 12 lat to miałam zaledwie15 lat
temu) byly jednak inne, lepsze.

Pozdrawiam
Ola