o co chodzi z tymi komciami?

11. Data: 2007-08-01 14:24:43

Temat: Re: o co chodzi z tymi komciami? [OT]
Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena napisał(a):

> Potomstwo na wakacjach?

Nooo :D do piątku :(
pozdrawiam
Ania

12. Data: 2007-08-01 14:35:36

Temat: Re: o co chodzi z tymi komciami?
Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl twierdzi, że:

> dzieci naiwnie mysla, ze mozna na necie pisac wiele rzeczy, bo po
> necie chodza tylko porzadni ludzie.

Ditto. Niestety nie tylko dzieci tak myślą.

--
żona

13. Data: 2007-08-01 14:35:46

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe czy z tego będzie flejm... na wszelki wypadek zrobię popcorn ;-)

eee tam, zaraz flejm :) napisza mi, zebym sie odczepila i tyle bedzie tego :DD

iwon(K)a, (a moze jednak po cole do lodowki pojsc?)

14. Data: 2007-08-01 14:46:19

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nooo :D do piątku :(

no to chyba oczywiste, ze w takim okresie sie nie sprzata.. :)

iwon(K)a

15. Data: 2007-08-01 14:50:41

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał
| no to chyba oczywiste, ze w takim okresie sie nie sprzata.. :)

dlaczego ?

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

16. Data: 2007-08-01 15:07:07

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał
> |
> dlaczego ?

bo wtedy sie ma totalny luz wiec po co sie katowac :))))

iwon(K)a

17. Data: 2007-08-01 15:19:21

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał
| > |

| bo wtedy sie ma totalny luz wiec po co sie katowac :))))

no cóż, po raz kolejny dochodzę do wniosku że ja to jakas dziwna jestem, bo
nie uzależniam porządku w mieszkaniu od tego czy moje dziecko wyjedzie na
wakację czy zostanie :)
Chyba po prostu lubię mieć czysto :)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

18. Data: 2007-08-01 15:24:58

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie uzależniam porządku w mieszkaniu od tego czy moje dziecko wyjedzie na

ja tez. :)

> Chyba po prostu lubię mieć czysto :)

a ja lubie sie bawic zyciem :)

iwon(K)a

19. Data: 2007-08-01 15:27:23

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):

> bo wtedy sie ma totalny luz wiec po co sie katowac :))))

Ja się jednak katowałam dzisiaj z wizją jutrzejszego dnia bez sprzątania.
Chociaż dla takiej wizji to chyba jeszcze chłopa bym musiała gdzieś
wyprawić na kilka dni.

pozdrawiam
Ania

20. Data: 2007-08-01 15:34:07

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisał(a):
> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał
> | > |

> no cóż, po raz kolejny dochodzę do wniosku że ja to jakas dziwna jestem,

No to się już nie dziw ;)

> nie uzależniam porządku w mieszkaniu od tego czy moje dziecko wyjedzie na
> wakację czy zostanie :)

A od tego czy Ci się chce czy nie?

U mnie gdy dziecko wyjedzie jest czas na porządki w szafach (nikt nie
roznosi ubrań po mieszkaniu, nie znajduje zapomnianych kartek, książek,
kolorowanek, ...), mycie okien...itp...No takie większe porządki.

> Chyba po prostu lubię mieć czysto :)

Ja też, gdyby to było rano, to zaprosiłabym Cię na porządki, a tak, sama
się z tym uporałam :(
Chociaż została mi jeszcze jedna szafka z ubraniami...

pozdrawiam
Ania (a teraz tylko siedzę)

PS
Będę sprawdzała czy wszystkie ubranka są dobre rozmiarowo, jeśli coś
będzie za małe mogę się podzielić. Może ktoś czegoś potrzebuje, kilka
małych sztuk się pewnie znajdzie.

Gdzie w Krakowie można kupić buty MEMO
7-mio latek na kolonie raz pierwszy
Tematy okołoprzedszkolne