o czym mysli dziewczyna 19-21 lat?

1. Data: 2002-10-13 19:25:46

Temat: o czym mysli dziewczyna 19-21 lat?
Od: "Albert" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam do zrobienia strone internetowa dedykowana wylacznie do dziewczat w tym
wieku.
moim zadaniem jest przyciagnac na strone jak najwieksza liczbe
odwiedzajacych.

o czym mysla, co je przyciagnie na stone, co zwroci uwage, co zatrzyma, co
drazni?
jaka dobrac kolorystyke?
jakiego typu zdjecia umiescic na planie glownym? (facet(jaki), elegancka
dziewczyna, zwykla szara myszka, moze para?)
prostota, czy wodotryski?
jaki klimat strony (szkola, rodzina, modne ciuchy...)

kazda wskazowka jest dla mnie cenna. wypowiedzcie sie dziewczyny.
nie chodzi mi o szczegoly, tylko o filozofie tej strony - co chcialybyscie
na niej zobaczyc.
jestem tylko facetem i nigdy nie myslalem jak 20-letnia dziewczyna, dlatego
potrzebuje wskazowek. :)

Zdrowko
Albert

1. Data: 2002-10-14 06:28:01

Temat: Re: o czym mysli dziewczyna 19-21 lat?
Od: "Jaroslaw Suchan" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jedną podpowiedź - jeśli chcesz przyciągnąć jak największą liczbę
buszujących w internecie panieniek, to można wziąć pod uwagę wariant
optymistyczny - przeciętna panienka internetująca jest nieco mądrzejsza niż
przeciętna jej rówieśniczka kupująca kolorową makulaturę czasopismową - wtedy
trzeba znaleźć coś co ją zainteresuje a to może być ciekawa łamigłówka.

Wariant pesymistyczny - chodzi tylko o ilość i przeciętna surfująca jest taka
jak jej rówieśniczka z dyskoteki - wtedy konieczne są adresy chłopaków
chętnych do przelecenia takowej, adresy dyskotek i plotki o nich, oraz cennik
pigułek wszelakich od narkotyków po inne.

Daj znać, który wariant się sprawdził.

1. Data: 2002-10-14 11:59:27

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jaki klimat strony (szkola, rodzina, modne ciuchy...)
>
> niestety z przykroscia trzeba stwierdzic, ze wiekszosc dziewczyn w tym
wieku interesuja: diety, zgrabne sylwetki;-) ale moze mimo to lepiej nie
robic strony o takiej tematyce, bo w ten sposob mozna sie przyczynic do
wiekszej ilosci bulimiczek i anorektyczek, a chyba bys tego nie chcial? Moze
sproboj wymyslec cos bardziej oryginalnego, i madrego?

1. Data: 2002-10-14 19:57:19

Od: "nssss" <n...@t...trr> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> mam do zrobienia strone internetowa dedykowana wylacznie do dziewczat w
tym
> wieku.(ciach...)

zaglądnij na grupe dyskusyjną pl.rec.uroda a wszystkiego się dowiesz....a
najlepiej zamieść tam także tego posta...

nssss

1. Data: 2002-10-15 23:38:56

Od: "sd_" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaroslaw Suchan" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chętnych do przelecenia takowej, adresy dyskotek i plotki o nich, oraz
cennik > pigułek wszelakich od narkotyków po inne.

z takim pojmowaniem swiata juz dawno bym sie zajebal
pozdrawiam:)
sd_

1. Data: 2002-10-15 23:53:28

Od: "sd_" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

co to za spojrzenie: dziewczyna z internetu musi byc madrzejsza od
dziewczyny z dyskoteki. a to na dyskoteki chodza sami idioci?
jak juz cos wysrasz to chociaz argumentuj.
bo dla mnie dziewczyna z dyskoteki jest madrzejsza, bo dziewczyna z
internetu straci wzrok przed kineskopem, przegapiajac przy okazji egzamin
komisyjny, a dziewczyna z dyskoteki sie wyskacze i jest zdrowa i szczesliwa.
a tak wogole to wychowanie

Ostatni raz...
płacz
pojęcie nieba