o grupie :)

1. Data: 2003-05-18 10:00:43

Temat: o grupie :)
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie czasem czytam pl.rec.kuchnię i stwierdzam, że to jedna
znajsympatyczniejszych grup. Nie ma agresji słownej w dyskusjach, jest tylko
radość z pichcenia i jedzenia. Może to jest tak Ci co lubią gotować lubią
też innych. Przepraszam że tak troszkę wyszłam poza temat ale jest o kuchni.
:)
Pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-05-18 11:10:50

Temat: Re: o grupie :)
Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

BarBarella wrote:

/cut/

chcesz sie przekonac ze nie zawsze? Poszukaj watku o mlodych
kartofelkach ;-)))

J ;-)

1. Data: 2003-05-18 11:33:40

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA napisał:
> BarBarella wrote:
>
> /cut/
>
> chcesz sie przekonac ze nie zawsze? Poszukaj watku o mlodych
> kartofelkach ;-)))
>
> J ;-)

A potem udaj sie do sklepu w pewnym miejscie miedzy jogurty
a maslo :-)

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-18 11:41:23

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:
> A potem udaj sie do sklepu w pewnym miejscie miedzy jogurty
> a maslo :-)

O tak! Kup wiadro tiramisu, posadz za stolem pewnego naszego kolege z
grupy, i kaz mu tak dlugo siedziec przy stole az zje cale tiramisu z
rzeczonego wiadra do dna.
Acha - i niech nie kreci nosem ze za duzo tego tiramisu czy ze za
slodkie - bo nam zrobi przykrosc hehe ;-)))

J ;-)

1. Data: 2003-05-18 11:50:04

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA napisał:

> [...]
> rzeczonego wiadra do dna.
> Acha - i niech nie kreci nosem ze za duzo tego tiramisu czy ze za
> slodkie - bo nam zrobi przykrosc hehe ;-)))

Dokladnie!
BTW. ROTFL :>

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-18 12:17:32

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"BarBarella" <b...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> radość z pichcenia i jedzenia. Może to jest tak Ci co lubią gotować lubią
> też innych. Przepraszam że tak troszkę wyszłam poza temat ale jest o

Sprawdza sie, ze Polak jak glodny to zly itd...A tutaj sie gotuje, piecze ,
a zatem je i jest sie zadowolonym, a wyjatki zdarzaja sie w kazdej regule
:-))
Dzisiaj mialam dzieki grupie(zrodlo: internetowa ksiazka
kucharska )poledwice wieprzowa w sosie Dijon z dzikim ryzem i salatka na
obiad, mniam, polecam
Ilona

1. Data: 2003-05-18 14:49:02

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
tylko
> radość z pichcenia i jedzenia. Może to jest tak Ci co lubią gotować lubią

oj, chyba krotko czytasz te grupe:) niestety. ale to fakt, ze tu awantury sa
rzadziej, niz na na grupie, gdzie buzuja hormony, czyli pl.soc.dzieci - tam
jedna zadyma goni druga:)))

1. Data: 2003-05-18 15:59:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 May 2003 13:50:04 +0200, "walkie!"
<w...@w...net.pl> wrote:

>U?ytkownik JurekA napisa?:

>Dokladnie!
>BTW. ROTFL :>

a tam, kupic, jakie kupic - zrobic. najlepiej z:
kawy neski
starego biszkopta
nasaczyc bimbrem
uzyc serka wiejskiego

etc
to tylkko taka propozycja

Trys, zza wengua (ort. internet.)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-18 16:00:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>rzadziej, niz na na grupie, gdzie buzuja hormony, czyli pl.soc.dzieci - tam

oraz jedna zadyma wygraza piescia drugiej, pozew do sadu wysyla,
etc etc...tu sie tylko obrzucala ludzie tortami, a to sama
przyjemnosc....

Trys, zza Wlasnego Slupa (no, prawie)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-18 16:02:12

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci

> Trys, zza Wlasnego Slupa (no, prawie)
> K.T. - starannie opakowana
***
No pewnie ze prawie :-)
AniaK

cookies
Ciasto marchewkowe [P] - sprawdzone!!!
"młode" ziemniaki
z dzikiego bzu
Relacja na żywo z pieczenia ciasta marchewkowego... ;-)