o niesmialosci

11. Data: 2005-12-26 02:16:34

Temat: Re: o niesmialosci
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> Dlaczego/z jakich powodow powinno sie walczyc z niesmialoscia?

Z nieśmiałością walczy się jak z alkoholizmem.
To cały system nieświadomego wartościwania człowieka, który jest czymś
więcej niż tylko płochliwością i lękliwością.
Nieśmiały człowiek podświadomie nie uważa się za wartościowego
człowieka, dlatego szybko "bierze rzeczy do siebie" i wogóle uważa, że
powinno się "udowadniać swoją wartość". To jest w pewien sposób
niebezpieczne taka postawa "jestem nikim, Ty jesteś kimś i będę się czuć
choć trochę kimś jeśli mi tak powiesz, jeśli zaprzeczysz odbierzesz mi
nadzieje na bycie kimś"

12. Data: 2005-12-26 12:22:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... Wszystko się dzieje podświadomie.
> ... tyle wynika z moich obserwacji

To zalosne, ze chce ci sie pisac te wszystkie bzdury.

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

13. Data: 2005-12-26 12:26:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

F:
>Dziękuję Ci za kompliment.

Prosze bardzo.

>Ale wiesz Cb, że Cebe kocham. ;)

Pewnie znowu jakies alkoholowe zwidy toba zawladnely. ;)

14. Data: 2005-12-26 12:31:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nieśmiałość... być może jest to po prostu zabezpieczenie
>dla świata iluzji, który kreuje sobie dana osoba.

Czyli niesmialosc to mechanizm ktory ma chronic przed
rozczarowaniem?

15. Data: 2005-12-26 12:32:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD:
>Jak rozumiem, jest to coroczny wątek ułaskawieniowy ? :)

Nie.
Jak zwykle nie rozumiesz.

16. Data: 2005-12-26 12:35:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

H:
>otoz nie zgodze sie. to co tu opisujesz (o paralizujacym leku)
>to raczej chodzi o fobie spoleczna.
>niesmialosc moze byc uczuciem leku, ale nie paralizujacego.
> [...]
>ludzie czesta myla pojecie niesmialosci i fobi spolecznej.

Zdumiewajace niedorzecznosci wypisujesz. :)

17. Data: 2005-12-26 13:05:53

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zalosne, ze chce ci sie pisac te wszystkie bzdury.

- przepraszam, że cię naraziłem na straty "moralne".

18. Data: 2005-12-26 14:00:44

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):
> otoz nie zgodze sie. to co tu opisujesz (o paralizujacym leku) to raczej
> chodzi o fobie spoleczna.
> niesmialosc moze byc uczuciem leku, ale nie paralizujacego. jesli cie

Idzie kobieta i odczuwa wciąż lęk, jak oni mnie odbierają, jak
wyglądam, czy mnie akceptują czy....
Potrzebuje zapewnień - mów mi że jestem ładna, mądra, elokwentna,
zaradna, że nie ośmieszam się, że robię wszystko poprawnie.
Pojakimś czasie może powstać jakiś osobnik, (może jakiś w internecie)
odreagowuje kontakt z takimś kimś w ten sposób:
"- Ty gruba suko, spierdalaj jesteś, głupią i nic nie wartą szmatą,
wogóle to się schowaj, nie odzywaj i nie pierdol jak potłuczona"

Wartości się nie kwestionuje a nieśmiała osoba robi to od początku.

19. Data: 2005-12-26 14:25:10

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - przepraszam, że cię naraziłem na straty "moralne".

No to jak, prawda to w koncu, czy nie? :| Czytuje sobie te grupe, bo na
ciekawe tematy dyskutujecie, ale teraz to zaczynacie sie klocic i nie
bede wiedzial kto ma racje. Jutro mnie, czeka pierwsza randka i dosc
istotne byloby bym to wiedzial ;p

P.S. Wiem, wiem, buhehe, rehehe no posmialismy sie, a teraz do rzeczy.

Pozdrawiam.

20. Data: 2005-12-26 15:45:39

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl> napisał(a):

> H:
>
> Zdumiewajace niedorzecznosci wypisujesz. :)

czyzby Czarek, czyzby?
:)

Jak mogę pomóc??
Obrzydliwa prostota...