Jak mogę pomóc??

1. Data: 2005-12-25 11:01:09

Temat: Jak mogę pomóc??
Od: lukaszc <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od jakiegos czasu - chyba w maju się to zaczęło- moja matka zaczęła
zachowywac sie inaczej. Wszystko dookoła zaczynała zmieniac.
Z dnia na dzień stawało się coraz gorzej. Zaczęła mówic że się
wyprowadza ...
Najgorsze jest to że z nikim nie chce rozmawiac. Jest zamknięta w sobie.
Każdemu wytyka że źle robi i ze ona wie jak cos zrobic.

Nikt ze znajomych rodziców już nie chce do nas przyjeżdzac, bo wszystkim
cos powypominała i poobrażała sie na wszystkich.

W urodzinach właściwie nie uczestniczyła, bo 90% czasu spędzała na
balkonie paląc.
Palenie papierosow to równiez stał sie bardzo poważny problem . Na
prośby żeby paliła w piwnicy, bo wszystkim dym przeszkadza, tlumaczyla
ze jej sie nie chce chodzic i będzie nadal paliła w kuchni, a dzisaij
nawet w sypialni.

Wigilia (hmmm prawie wigilia) była z nami tylko podczas tej uroczystości
,bo wczesniej i później spała.Mielismy jechac do babci jednak w
ostatniej chwili dowiedzielismy sie od niej że nie jedziemy bo oni są
"źli". Życzenia były bardzo "życzliwe",bo słowa: "Wesołych Świąt" musza
byc szczere.

Z moim tatą prawie wogóle nie rozmawia. On już się poddał... Nie wie co
zrobic.

Kwestia zarobków tez jest tajemnicza, bo założyła sobie nowy rachunek w
innym banku. Nikt nawet nie wie w jakim

Nie wiem jak jej pomóc. Do domu nie mam ochoty już wracac.
O rozmowie chyba nie ma mowy, bo jak zaczynamy mówic to mama sie odwraca
i wychodzi do innego pokoju.

Co mogę robic??
Do kogo mógłbym zwrócic sie o pomoc??

Bardzo dziekuje za kazdą szczerą odpowiedź.

2. Data: 2005-12-25 11:33:02

Temat: Re: Jak mogę pomóc??
Od: "Rufous" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co mogę robic??
> Do kogo mógłbym zwrócic sie o pomoc??
>
> Bardzo dziekuje za kazdą szczerą odpowiedź.

Czesc!!

Ty jej za duzo nie pomozesz...potrzebna jej zdecydowanie pomoc
specjalistyczna. Matka mojej bliskiej osoby podobnie sie
zachowywala...wmowila sobie spisek, ze cala rodzina jest przeciwko niej, ze
wszyscy sa zli i czaja sie tylko na jej pieniadze. Przed swietami w zeszlym
roku to sie nasililo...zaczela sie wyzywac na czlonkach rodziny, oskarzac
wszystkich, wszyscy byli zli. Wybrala wszystkie pieniadze z konta, narobila
dlugow. Skonczylo sie tak, ze musielismy wezwac karetke pogotowia, zaczely
sie krzyki, musiala przyjechac policja. Pobyt w szpitalu na oddziale
psychiatrycznym ok 2 tygodnie...dostala jakies leki i dopoki je brala
wszystko bylo wporzadku.
Ponadto kobieta slyszala jakies glosy, chodzila blednie po
mieszkaniu...okazalo sie ostatecznie, ze ma schizofrenie...
Mysle, ze powinienes jak najszybciej zaprowadzic mame do specjalisty!

Pozdrawiam!!

--
-----------
Rafal Pyzel

3. Data: 2005-12-25 13:07:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>[...]
>Co mogę robic??

Prawdopodobnie poczatki schizofrenii.
To taka choroba osob ktorych rzeczywistosc [w koncu] przerosla. ;)

Niedawno troche pisalem m.in. o tym [ujecie nie-"specjalisty"]:
http://www.polnews.pl/showthr.php?id=199&thid=226201
&rid=226298.

>Do kogo mógłbym zwrócic sie o pomoc??

Do Boga? :)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

4. Data: 2005-12-26 11:21:57

Od: l...@p...onet.pl (moni$) szukaj wiadomości tego autora

lukaszc w news:dolu7g$dem$1@nemesis.news.tpi.pl :

> [...]

> Co mogę robic??
> Do kogo mógłbym zwrócic sie o pomoc??

> Bardzo dziekuje za kazdą szczerą odpowiedź.

jak dla mnie to Twoja mama ma zachowanie osoby,
która została zwerbowana do sekty. Może
zauważyłeś w zachowaniu mamy jakieś regularne
wyjścia. Jej słowa i stosunek do ludzi jest
bardzo niepokojący. Często to właśnie osoby,
które wstąpiły do jakiejś sekty uważają, że
świat jest zły, tylko ludzie z sekty są dobrzy
i tylko oni rozumieją innych ludzi. Zastanów
się nad tym i poczytaj trochę na ten temat.
Z gorącymi pozdrowieniami. moni$

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

5. Data: 2005-12-29 00:05:03

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moni$" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> świat jest zły, tylko ludzie z sekty są dobrzy
> i tylko oni rozumieją innych ludzi. Zastanów
> się nad tym i poczytaj trochę na ten temat.

Dżizas ...
Człowiek nie może nawet normalnie zachorować psychicznie, bo
zaraz będzie, że to jakaś sekta ...

6. Data: 2006-01-05 12:04:51

Od: bukiet warzywny <c...@b...spamu.dione.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart napisał(a):

> Użytkownik "moni$" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Dżizas ...
> Człowiek nie może nawet normalnie zachorować psychicznie, bo
> zaraz będzie, że to jakaś sekta ...

hyhy. right, wyobraznia kury. :)

wlasnie, a z tym paleniem to ze mna tak samo, nie przetlumaczysz mi ze
innym przeszkadza, leniwy jestem i kuzwa nie da rady zebym opierdyl nie
dostal jak w domu jestem i chce zajarac. co nie znaczy ze mam schize
albo do sekty uczeszczam.

moze kobieta przekwita, dzieciaki z domu sie wyniosly, no i smutno
bardzo, a mozg musi sobie jakos wytlumaczyc, ze problem jest u innych bo
tak zrobiony i masz zly ten caly swiat. to moze depresja, nie zaraz
schizofrenia. podejrzliwosc wyeskalowana pod wplywem doswiadczanego
poczucia zagrozenia nie znaczy od razu, ze bog ojciec przemawia do
kobiety i kaze jej nie ufac innym bo sa zli. niech psychiatra da cos na
uspokojenie, na nastroj jak bedzie trzeba i zaraz potem na terapie.
mozecie isc z matka tez, zeby nie bylo, ze z niej wariatke robicie, bo
to rodzina.

--
bukiet warzywny

Obrzydliwa prostota...