o niesmialosci

31. Data: 2005-12-26 20:20:20

Temat: Re: o niesmialosci
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - nie chodzi żebyś coś ukrywał tylko żebyś się na tyle zmienił i
> rzeczywiście posiadał inne cechy, które naturalnie przyciągają dziewczyny -
> tak samo jak krótkie spódniczki przyciągają facetów.

> - bez spójności na wszystkich poziomach rzeczywiście tylko wyjdziesz na
> pacana. Z podejściem odwrotnym (cneta) - też wyjdziesz na pacana. Więc
> wychodzi mi, żebyś w ogóle na razie nie próbował albo od razu pogodził się z
> tym, że wyjdziesz na pacana ;-)

No no, okaze sie jutro, ale jestem dobrej mysli. Wierze w siebie! 8P

Plan wypadu przygotowany, ubranie uszykowane, czysto, schludnie, a i
przygotowalem sobie odpowiedzi na 15 najbardziej oczywistych/mozliwych
pytan jakie mi przyszly na ten temat do glowy. Nie ma wyjscia, musi sie
udac ;p

Pozdrawiam.

32. Data: 2005-12-26 20:42:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Y; <dopbhq$9hv$1@node3.news.atman.pl> :

Mi uwierz, miiiii ;)

> [...]
> kogo/czego kolwiek to tez tak nie za bardzo ;/ Po prostu wg Twojej
> teorii to taka ciamajda by ze mnie wyszla ;P

No i dobrze, tylko nie zapomnij o tym, żebyś nie afirmował wtedy, kiedy
nie czujesz emocji [żeby je wywołać] i żebyś nie przemienił się w
gracza, który za wszelką cenę chce wszystko zdobyć, a jak już zdobędzie,
to nie wie, co z fantem począć - wyrzucić nie może, bo za dużo wysiłku
włożył, zatrzymać też, bo mu się nie podoba i do niczego nie jest mu
potrzebne. ;)

Flyer

33. Data: 2005-12-27 08:21:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox:
> ... żebyś się na tyle zmienił i rzeczywiście posiadał inne
> cechy, które naturalnie przyciągają dziewczyny

Alez PB! :)
Przeciez tylko niedorobione ofermy [takie jak ty] zmieniaja sie
dla tych twoich "dziewczyn"! ;D

--
Czarek

34. Data: 2005-12-27 08:23:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera:
> czyzby Czarek, czyzby?
> :)

Oczywiscie. :)

Ostatecznie moglbym sie zgodzic, ze "walka" z niesmialoscia
moze doprowadzic do czegos co nazywasz fobia spoleczna. ;)

--
Czarek

35. Data: 2005-12-27 09:01:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox:
> - przepraszam, że cię naraziłem na straty "moralne".

Alez nie przepraszaj. :)

Dzieki m.in. tobie normalny czlowiek w chwili slabosci
co ponajwyzej nauczy sie ze idiotow nie powinno sie
traktowac serio...
a inni idioci, stajac sie podobnymi do ciebie, beda
dostarczac nietuzinkowych, para-kabaretowych wrazen
swoimi poczynaniami innym.

Tak trzymaj PB, nie wymiekaj. ;)

--
Czarek

36. Data: 2005-12-27 09:16:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg:
> ... To po prostu wygodne. Oczywiście nie ma co generalizować.

No dobra, to trzeba walczyc z niesmialoscia czy nie?

Tak sie zastanawiam...
bo w sumie sporo sie mowi o walce z niesmialoscia i o tym jakie
to "potrzebne" i "konieczne", ale gdzie sa ci ktorzy ~pokonali swa
niesmialosc i teraz moga zachecic innych do tego samego?

No bo jak alkoholik przestaje pic, to zdarza sie ze mowi o tym
i niejednokrotnie stara sie zachecic innych do tego samego.
Z narkomanami jest podobnie.
Nawet ci, ktorzy choruja na depresje i po lekach uwazaja ze pozbyli
sie problemow z samymi soba propaguja swoj wybor.

No dobra, a gdzie sa ci, ktorzy ~poradzili sobie ze swoja niesmialoscia
i teraz "wychwalaja pod niebiosy" te wszystkie "cudowne sztuczki"
dzieki ktorym stali sie "w pelni normalni"?

PS: Himera? moze chcialabys cos dodac w tym miejscu? ;)

--
Czarek

37. Data: 2005-12-27 09:44:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD:
>Hoho ... nie podejrzewałem Cie o chęć bycia rozumianym.

Moge ~docenic najwyzej to, ze niestrudzenie bardzo_starasz
sie ~myslec, udajac przy tym ze ci wychodzi. ;)

BTW dlaczego kretyni nie lubia bycia kretynami i roba tak
wiele, aby udawac ze nimi nie sa?

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

38. Data: 2005-12-27 10:15:36

Od: "patix" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Greg:
>

> No dobra, to trzeba walczyc z niesmialoscia czy nie?

a czy trzeba walczyć z gorączką ?

no wiadomo,ze nie zawsze - czasem jest potrzebna
Jednak jesli trwa zbyt dlugu i jest zbyt wysoka
to się walczy bo staje się niebezpieczna/uciążliwa.
To oczywiście nie rozwiązuje problemu - bo jeśli
przyczyna gorączki nie zostanie usunięta to ta powróci.

Nieśmiałość na pewnym poziomie jest normą jeśli
jest zbyt duża (nasilenie i zakres problemów) i dodatkowo
wejdzie w fazę trwałą (jak odruch ) to trzeba z nią walczyć
objawowo.
Niezależnie od tego trzeba znaleźć przyczyny
(to juz inny problem) jej występowania/wywoływania i je
również pokonać. "Terapia" objawowa - podobnie jak zbijanie
gorączki - nie rozwiązuje istoty problemu.

pozdrawiam
patix

39. Data: 2005-12-27 10:29:51

Od: "Diana" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW dlaczego kretyni nie lubia bycia kretynami i roba tak
> wiele, aby udawac ze nimi nie sa?

Obserwując Twoje radosne harce na grupie, sama się nad tym od dłuższego
czasu zastanawiam.

Diana

40. Data: 2005-12-27 10:38:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Diana:
> Obserwując Twoje radosne harce na grupie, sama się
> nad tym od dłuższego czasu zastanawiam.

Powodzenia...
nie zycze, bo szkoda zyczen. ;)

PLONK. :)