o tym, jak Kruszyna podklad kupowala :/

1. Data: 2004-03-23 11:19:21

Temat: o tym, jak Kruszyna podklad kupowala :/
Od: "Kruszyna" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyna, kobieta pracujaca (zadnej pracy sie nie boi), postawowila
wynagrodzic sobie dzielne stawianie czola problemom podczas codziennego
uwijania sie w pracy i kupic podklad (bo i tak potrzebowala). Poniewaz bylo
juz po 19 i Kruszyna wracala do domu lekkim slalomem, idac pred siebie
bardziej instynktownie niz swiadomie, mozna sie bylo po nie spodziewac
czynow irracjonalnych i normalnego czlowieka raczej zastanawiajacych.
Kruszyna wpelzla do drogerii i polprzytomnie poprosila i _jak_najjasniejszy_
podklad i _w_miare_jak_najtanszy (i tu sypnela nazwami, ktore miala na
mysli. Sprzedawczyni, zauwazywszy, ze Kruszyna jest osoba jarzaca inaczej,
zaproponowala podklad Bourjois za 10 zl. To Kruszyne nieco otrzezwilo i
zaczela w miare logicznie myslec, a pomyslawszy chwile, powiedziala
sprzedwczyni, ze nie przypomina sobie, zeby widziala gdzies TE podklady w
TAKIEJ cenie. Na to sprzedawczyni, ze to sa takie mniejsze pojemniczki, bo
produkuja tez mniejsze, bo nie wszyscy chca kupowac duze, niektorzy wsprost
przeciwnie. Kruszyna te wyjasnienia uznala za satysfakcjonujace i po
przekonaniu sie, ze odcien odpowiada, zaplacila 10 zl i wyszla.
A w domu zobaczyla, ze kupila tester.
Nowy, ale jednak tester :(

Krusz.

1. Data: 2004-03-23 11:23:23

Temat: Re: o tym, jak Kruszyna podklad kupowala :/
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyna wrote:

>przekonaniu sie, ze odcien odpowiada, zaplacila 10 zl i wyszla.
>A w domu zobaczyla, ze kupila tester.
>Nowy, ale jednak tester :(
>
>Krusz.

Która drogeria? :-o
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-03-23 12:00:53

Od: "Kruszyna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała <u...@h...pl> napisał(a):
> Która drogeria? :-o

A, jedna z tych w Arenie ;(
Pierwszy raz mnie tak zrobiono. Acha, jeszce mnie zapewnila, ze to nie
tester. No a w domu zobaczylam "not for sale" czy jakos tak

Krusz.

1. Data: 2004-03-23 12:06:03

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyna <k...@N...gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości

> A w domu zobaczyla, ze kupila tester.
> Nowy, ale jednak tester :(

A w czym tester jest gorszy od normalnego produktu?
--
Pozdrawiam, Seva. GG#788049 mail:w...@p...pl
Moja strona: http://www.seva.sotiko.pl | Aukcje: http://www.kuvera.prv.pl

1. Data: 2004-03-23 12:13:05

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <a...@...sygnaturce> napisał(a):

> A w czym tester jest gorszy od normalnego produktu?

Zawartościowo zapewne niczym. Moralnie tym, że nie jest przeznaczony do
sprzedaży i człowiek, który go kupił, ma prawo czuć się zrobion w bambuko.

JoP

1. Data: 2004-03-23 12:18:33

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3/23/04 1:06 PM, Seva wrote: :

> A w czym tester jest gorszy od normalnego produktu?

Z mojego doświadczenia z próbkami i testerami wynika, że zwykle jest
nawet lepszy od produktu. Ilekroć kupiłam sobie coś, co czego zachęciło
mnie wcześniejsze użycie próbki, to okazywało się być gorszym od testerka.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-03-23 12:24:54

Od: "Kruszyna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...pl> napisał(a):

> Zawartościowo zapewne niczym. Moralnie tym, że nie jest przeznaczony do
> sprzedaży i człowiek, który go kupił, ma prawo czuć się zrobion w bambuko.
>
> JoP

O tototototo.

Krusz.

1. Data: 2004-03-23 12:34:06

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...pl> napisał(a) w wiadomości

> Zawartościowo zapewne niczym. Moralnie tym, że nie jest przeznaczony
> do sprzedaży i człowiek, który go kupił, ma prawo czuć się zrobion w
> bambuko.

Czy mozna liczyć na to, ze otrzyma się cały tester za darmo? Jeśli nie, to
nie ma nic złego w tym ze kupujemy tester o jakości nie gorszej od
normalnego produktu i to jeszcze w niższej cenie niż normalny produkt. To,
ze sprzedawca powinien go zuzyc inaczej, to problem miedzy nim, a
przedstawicielem handlowym danej firmy.

1. Data: 2004-03-23 12:34:08

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> napisał(a) w
wiadomości news:c3p9se$khk$1@achot.icm.edu.pl:

> Z mojego doświadczenia z próbkami i testerami wynika, że zwykle jest
> nawet lepszy od produktu.

Więc Kruszyna powinna być w zasadzie zadowolona, a nie jest. :-)

1. Data: 2004-03-23 12:55:40

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:

>A w czym tester jest gorszy od normalnego produktu?

Nie jest gorszy - nawet jest lepszy, bo powinien być darmowy.
I po to został wyprodukowany.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Cellulit-wiesz cos o tym?
Dax Cosmetics :-)
inne grupy
pytania do dziewczyn odchudzających się przed latem
Pękające naczynka