Ziaja - re-we-la-cja! [dlugie]

1. Data: 2005-01-13 11:21:16

Temat: Ziaja - re-we-la-cja! [dlugie]
Od: "Suatilja" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie drogie Grupowiczki!

Chciałam troche pochwalić kilka produktów :)

Otoz odkad pamietam mialam problemy z cera: przetluszczone czolo po godzinie
od wyjscia z domu, zaskorniki, ze o prozaicznych wypryskach nie wspomne...
Walczylam z tym bezskutecznie od dluzszego czasu (jakies 6-7 lat spokojnie),
uzywalam dobrych kosmetykow i nic. Stosowalam kremy matujace: po
godzinie-dwoch cale czolo blyszczace, oczysczajace zele do mycia twarzy -
tragedia po prostu... Ogolnie - uzywalam kosmetykow dla cery tlustej lub
mieszanej: matujace, lekko nawilzajace, raczej z tych troche drozszych.
Az jakies dwa miesiace temu nie mialam sprawnego samochodu, nie moglam
wybrac sie nigdzie dalej na zakupy i poszlam do zwyklego, osiedlowego
sklepiku kosmetycznego. Pani 'wcisnela' mi zel do mycia twarzy Ziaji
(tin-tin) oraz krem z avocado do cery suchej i wrazliwej (tez Ziaji). Z
poczatku jakos bez przekonania podchodzilam do kremu - no bo tlusty krem,
do mojej cery, na dzien?
I tu SZOK - po posmarowaniu nie dosc, ze skora jest mieciutka i gładka to
kompletnie przestala sie przetluszczac. Myje buzie zelem rano, smaruje
kremikiem, nadkladam troche pudru i do wieczora mam matowa twarz. Od dwoch
miesiecy nie zrobilo mi sie nic na twarzy, zaden wyprysk, skora jest
bardziej zywa i ma zdecydowanie lepszy kolor (przestala byc ziemista).
Wreszcie moge rano spojrzec na siebie w lustrze bez obrzydzenia ;-)

Aha - kilka razy wiedziona ciekawoscia umylam twarz poprzednim zelem, uzylam
innego kremu: po godzince makijaz do poprawki, masakra jakas...

No jestem zachwycona po prostu :))) Co prawda zel i krem sa malo wydajne
(starczaja na jakies 1.5 miesiaca) ale kosztuja po 6 pln, wiec mozna bez
wyrzutow sumienia packac sie nimi gruba warstwa :D

Polecam obydwa produkty - jak dla mnie - rewelacja :D
Pozdrawiam!

--
"Od przyjaciół Boże strzeż, z wrogami sobie poradzę"
gg:1255234

1. Data: 2005-01-13 11:51:38

Temat: Re: Ziaja - re-we-la-cja! [dlugie]
Od: "Dorka" <n...@l...spamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suatilja" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie drogie Grupowiczki!

Hej :)

> [...]
> tragedia po prostu... Ogolnie - uzywalam kosmetykow dla cery tlustej lub
> mieszanej: matujace, lekko nawilzajace, raczej z tych troche drozszych.

Czyli dokładnie tak jak u mnie :(

> [...]
> (tin-tin) oraz krem z avocado do cery suchej i wrazliwej (tez Ziaji). Z
> poczatku jakos bez przekonania podchodzilam do kremu - no bo tlusty krem,

Czy chodzi dokładnie o te dwa produkty?
http://www.ziaja.com/pl/index.html?id=8&f=20
http://www.ziaja.com/pl/index.html?id=529&f=22

Bo już chcę lecieć do sklepu, ale wolę się upewnić :) Ach, jakie to byłoby
piękne, gdyby u mnie efekt był ten sam...

--
pozdrawiam,
Dorka

1. Data: 2005-01-13 11:56:15

Od: "Suatilja" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorka" <n...@l...spamu> napisał w wiadomości

> Czy chodzi dokładnie o te dwa produkty?
> http://www.ziaja.com/pl/index.html?id=8&f=20
> http://www.ziaja.com/pl/index.html?id=529&f=22

Dokladnie te dwa :]
Kosztuja ok 6-7 pln chyba, widzialam je w wiekszosci wiekszych sklepow no i
w takich osiedlowych sklepikach tez :)

> Bo już chcę lecieć do sklepu, ale wolę się upewnić :) Ach, jakie to byłoby
> piękne, gdyby u mnie efekt był ten sam...

Wiesz - warto sprobowac, a cena jest na szczescie sprzyjajaca testowaniu ;-)

> pozdrawiam,
> Dorka

Pozdrawiam :]
--
1255234
Suatilja

1. Data: 2005-01-13 12:04:38

Od: "Dorka" <n...@l...spamu> szukaj wiadomości tego autora

> Dokladnie te dwa :]
> Kosztuja ok 6-7 pln chyba, widzialam je w wiekszosci wiekszych sklepow no
> w takich osiedlowych sklepikach tez :)

Dzięki :) Przy najbliższych zakupach napewno je nabędę i przetestuję ;)

--
pozdrawiam,
Dorka

1. Data: 2005-01-13 18:36:28

Od: "Kasia Milewska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam obydwa produkty - jak dla mnie - rewelacja :D
> Pozdrawiam!

Chyba sie skusze ;)
Cudow sie nie spodziewam, ale sprobowac nie zaszkodzi. Mam podobny problem
jak Ty - swiecace "T" i wypryski.
Niedlugo dam znac o efektach :)

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2005-01-13 18:48:03

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Suatilja, sącząc kawkę, wyklepał:

> krem z avocado do cery suchej i
> wrazliwej (tez Ziaji).

A nie zatyka porów? Zielony z tej serii do cery tłustej i mieszanej wbrew
przeznaczeniu zatyka pory koszmarnie i do niczego się nie nadaje :(

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-13 18:59:10

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do mojej cery, na dzien?
> I tu SZOK - po posmarowaniu nie dosc, ze skora jest mieciutka i gładka to

Mam ten krem od dłuższego czasu i twarz mi sie po nim błyszczy jak
posmarowana olejem.
Jesli chodzi o matowanie strefy czoło-nos-broda, to dalej zachwalam
Mati-Zone - T z YR. Ostatnio kupiłam go za połowę ceny (15 zł zamiast 30),
bo całą seria jest w promocji. Uzywam go już 2 lata i chyba pozostane wierna
dłużej.
Ola

1. Data: 2005-01-13 22:09:48

Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał:

> Zielony z tej serii do cery tłustej i mieszanej wbrew
> przeznaczeniu zatyka pory koszmarnie i do niczego się nie nadaje :(

Nie żartuj. Dla mnie jest rewelacyjny, zużywam już drugie opakowanie.
To tylko dowodzi na to, że każdemu co innego pasuje, więc szkoda się
sugerować.

pozdrawiam
stella

1. Data: 2005-01-13 22:18:25

Od: "Suatilja" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <o...@o...blabla.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 30),
> bo całą seria jest w promocji. Uzywam go już 2 lata i chyba pozostane

Widocznie kazdemu po prostu słuzy co innego - ja mam po nim buzie suchutka,
widocznie własnie tego skora potrzebowała. A tego kremu z YR nie probowałam,
ale chyba pozostane wierna Ziaji (przymajniej chwilowo ;-) )

podrawiam
Suatilja

1. Data: 2005-01-14 07:56:38

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tego kremu z YR nie probowałam,
> ale chyba pozostane wierna Ziaji (przymajniej chwilowo ;-) )

Dla mnie Ziaja jest najlepszą firmą kosmetyczną w Polsce. Jako jedyne
produkty Ziai nie powodują u mnie czerwonych spojówek i innych uczuleń.
Poza tym toniki sa rewelacyjne, szczególnie aloesowy.

pozdr

cherokee

TEL SEX
Re: Regulon - jeszcze nie wiem