obcaski a ponczochy?

1. Data: 2003-06-18 19:56:57

Temat: obcaski a ponczochy?
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej, od jakiegos czasu zastanawia mnie pewna kwestia...czy w bardzo zlym
tonie jest nosic buty z odkrytymi palcami i rajstopy/ponczochy? wiecie, tak,
zeby z buta wystawala stopa nie naga ale odziana;))) ja tak nigdy nie
chodzę, zawsze uwazalam to za nieestetyczne, ale ostatnio widuje duzo
dziewczyn bez takich problemow;)))
A co Wy o tym sadzicie drogie grupowiczki?;)
kroofka

1. Data: 2003-06-18 20:08:41

Temat: Re: obcaski a ponczochy?
Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziewczyn bez takich problemow;)))
> A co Wy o tym sadzicie drogie grupowiczki?;)
Ja też nigdy tak nie nosiłam, bo wydawało mi się, że to nie pasuje. Ale może
pasuje? Dobre pytanie! :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-06-18 20:22:14

Od: "Mich" <pmichal(spadajzespamem)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziewczyn bez takich problemow;)))
> A co Wy o tym sadzicie drogie grupowiczki?;)

Tak sobie czytm tą grupe od x czasu ..
Temat był już poruszany przez Panie

Wiekszość stwierdziła, że zakłada się wtedy rajtki/pończoszki bez wzmocnień
na stopach lub piętach ..... odkryte stopy w rajtkach bez tych gadgetów są
ok
Przyłączam się do tego zdania :)

1. Data: 2003-06-18 20:44:59

Od: "beatag" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <pmichal(spadajzespamem)@interia.pl> napisał w wiadomości
> tak,

a ja gdzieś wyczytałam, że Francuzki nawet w upał wkładają na nogi
pończochy bo tak jest elegancko
bea

1. Data: 2003-06-18 20:52:01

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja gdzieś wyczytałam, że Francuzki nawet w upał wkładają na nogi
> pończochy bo tak jest elegancko
> bea

no bo tak jest elegancko,
do biura tez chodzicie z golymi nogami?
jelsi tak to ja chyba jestem staroswiecka
Ewa

1. Data: 2003-06-18 21:03:35

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie do biura nie powinno sie zakladac odkrytych butow.

Osobiscie uwazam, ze rajstopy/ponczochy + odkryta pieta sa OK. Przy
odkrytych palcach wyglada to okropnie.

Aga

1. Data: 2003-06-18 21:19:49

Temat: Odp: obcaski a ponczochy?
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiscie uwazam, ze rajstopy/ponczochy + odkryta pieta sa OK. Przy
> odkrytych palcach wyglada to okropnie.

No o to wlasnie pytam - o odkryte palce. Jak widac są rózne zdania.
Są też rajstopy bez palców, takie bez przeszycia...całe gładkie...jak w tym
przypadku? też "okropnie"?
Pytam, bo ja zawsze chodzę z odkrytymi nogami, znaczy się - bez rajstop. No
i mam bąble, odciski, jednym słowem - muszę chodzić na płaskim...wiec tak
sie zastanawiam... proszę o dalsze komentarze:)
kroofka

1. Data: 2003-06-18 21:45:55

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No o to wlasnie pytam - o odkryte palce. Jak widac są rózne zdania.
> Są też rajstopy bez palców, takie bez przeszycia...całe gładkie...jak w
tym
> przypadku? też "okropnie"?

IMO buty z odkrytymi palcami sa po to, zeby pokazac wypielegnowane i
wypedikiurowane paluszki:)) Rajstopy - nawet te bez przeszycia - jednak je
zakrywaja.

Ja rajstopy + sandaly stawiam na tym samym miejscu co mini + nieogolone
nogi. Ale to moje prywatne zdanie. Chociaz widzialam w roznych gazetach
zestawienia: krotkie, cieniutkie kolorowe skarpetki + mocno powycinane
(najczesciej paseczki) szpilki. Wygladalo to dosyc wesolo, ale taka
kombinacja pasuje nielicznym i w niewielu sytuacjach:))

Poza tym mam taka teorie - lato to jedyna okazja zeby przewietrzyc stopy.
Jesli nie trzeba ich owijac jakims sztucznym materialem, to powinno sie z
tego korzystac. A bablom i odciskom mozna zaradzic: najpierw buty trzeba
rozchodzic i "zgrac" ze stopa. Potem pomaga talk (i na pot tez:)) A jesli
wiesz, w ktorym miejscu moze sie zrobic babel to zabezpiecz je plastrem. Na
pewno bedzie mniej widoczny niz rajstopy.

Aga

1. Data: 2003-06-18 22:12:08

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <x...@s...pl> wrote in message news:bcqj94$1itg$1@foka1.acn.pl...

> no bo tak jest elegancko,
> do biura tez chodzicie z golymi nogami?
> jelsi tak to ja chyba jestem staroswiecka
> Ewa

Właśnie - żadna kobieta u nas w firmie nie przyjdzie do pracy bez rajstop
czy pończoch. Co innego prywatnie - pewnie, że piękne nogi w odkrytych
butach wyglądają super.

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-06-19 06:33:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> a ja gdzieś wyczytałam, że Francuzki nawet w upał wkładają na nogi
>pończochy bo tak jest elegancko
>bea

Mnie tez tak wychowano, ze jak miedzy ludzi to trzeba miec cos na
nogach, widac starej francuskiej szkoly jestem ;))

a jak do sanadlkow to takie ponczochy, co to sagladkie wszedzie
i z frontu buta nie widac tych paskudnych szwow i podwojnosci
nylonu. albo wyciac dziure ;))))))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

ratunku !