Re: obiad dla przyszłych teściów...horror

1. Data: 2004-04-22 07:57:43

Temat: Re: obiad dla przyszłych teściów...horror
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Apr 2004 07:15:31 GMT, Wladyslaw Los <w...@o...pl>
wrote:

>Rozumiem, że ten list i odpowiedzi na niego miał być dowcipne, ale
>poważnie rzecz biorąc wszystko się zgadza. Tak mniej więcej wygląda
>uroczysty obiad u mnie w rodzinie, pominąwszy może służbę na którą w
>obecnych czasach niewielu stać.
>Rozumiem też, że obecnie wielu młodych ludzi nie odziedziczyło, ani nie
>nabyło odpowiedniej bielizny stołowej, serwisów czy sztućców. Jednak
>nie ma się co z tego wyśmiewać, przecież to całkiem normalne, a z
>drugiej strony to wcale nie konieczne. Natomiast wykwintna potrawa wcale
> [...]

ale tu maja byc tesciowie jedni, drudzy i mlodzii, wiec karteczki
chyba sa zbedne...nie sadze, zeby bylo tak jak u mojej znajomej
na slubie syna. Ona rozwodka z nowym mezem, tak samo jej byly
maz. tak samo mama narzeczonej i tata narzeczonej.

w pewnym momencie urzednik powiedzial, niech wstana rodzice
panstwa mlodych i zerwalo sie z krzesel 8 osob...

trys

p.s. jakie okazje gwarantuja uroczysty obiad?
K.T. - starannie opakowana