obiadek -- co zrobic?

1. Data: 2003-09-23 14:10:03

Temat: obiadek -- co zrobic?
Od: Izabela Kopij <i...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam juz zupe grzybowa z podgrzybkow, ale to troszke malo dla mojego
mezczyzny... co zrobic na drugie danie?

Izza

1. Data: 2003-09-23 14:28:22

Temat: Re: obiadek -- co zrobic?
Od: "adam" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Kopij" <i...@l...com.pl> napisał w wiadomości
> Mam juz zupe grzybowa z podgrzybkow, ale to troszke malo dla mojego
> mezczyzny... co zrobic na drugie danie?
>
> Izza
a zrób takie coś: brytfanka, warstwa ziemniaków, pokrojonych w talarki,
grzybów, ziemniaków, grzybów. itd..... przyprawy, do smaku, sru do
piekarnika i smacznego.
albo naleśniki z grzybami...................
albo kotlety grzybowe= mielone+mielone grzyby wymieszać razem, usmażyć
albo utuszyć na patelni=listek laurowy, cebulka, boczek i z chlebkiem
albo...
albo....
mnówstwo tego

pozdrawiam.

1. Data: 2003-09-23 14:29:14

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co zrobic na drugie danie?
========
Golabki z grzybami. Jutro robie takie :-}

waldek
========

1. Data: 2003-09-23 15:36:25

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sos grzybowy.!!!! pyszny nawet z samymi ziemniakami .
Robilam w niedziele
podaje przepis z "Kuchni Warszawskiej"

podstawa to sos ruminay
2 lyz masla
1 cebula
3 lyz maki
1-2 szklanki bulionu

maslo rozgrac na patelni, dodac starta na tarku cebule i podrumienic. Dodac
make i jeszcze trocge podrumienic.
odastawic z ognia dodawac stopniowo caly czas mieszajac bulion (cieply) az
zrobi sie gesty sos.

pokrojone grzyby
2 lyz masla
sól
pieprz
smietana

maslo roztopic, wrzucic grzyby i udusic.
do uduszonych dodac sos rumiany doprawic sola i pieprzem, dodac smietany
wedlug uznania.

Pamietac aby smietane rozprowadzic w odrobinie odlanego wczesniej cieplego
sosu., bo inaczej sie skrupi.

Sos najlepiej mi smakowal na drugi dzien jak sie przezarl

Kasia Rzeszów

1. Data: 2003-09-23 16:10:17

Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela Kopij wrote:
> Mam juz zupe grzybowa z podgrzybkow, ale to troszke malo dla mojego
> mezczyzny... co zrobic na drugie danie?

Pierś z kaczki natarta majerankiem, solą i pieprzem i pieczona z
kartoflami i jabłkami

ps1 (piersi są dostępne np mrożone)
ps2 (bo rozumiem ze grzyby, ktorymi dysponuje to jedyne te w zupie -
wiec juz o grzybach nic nie pisalem)

J.

1. Data: 2003-09-23 17:41:45

Od: "walkie!" <walkie_precz_ze_spamem@wroclaw_tu_cos_do_wywalenia.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izabela Kopij napisał:
> Mam juz zupe grzybowa z podgrzybkow, ale to troszke malo dla mojego
> mezczyzny... co zrobic na drugie danie?
>
> Izza
Ja tez mam taka zupe dzis, na drugie - krokiety z kapusta ;)

--
Justyna - walkie!

Wkladka do gotowania na parze
Ryz preparowany
[allegro - 1h do konca!] Super Ekspres Kombi
kuchenka elektryczna
Kto zbiera turki?