objawy

1. Data: 2001-07-30 21:15:11

Temat: objawy
Od: "Ali" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym bardzo wiedzieć jakie są objawy zapalenia nerek i zapalenia
jajników?

dziękuję

2. Data: 2001-07-31 18:25:08

Temat: Re: objawy
Od: "Witch" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ali" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Chciałabym bardzo wiedzieć jakie są objawy zapalenia nerek i zapalenia
> jajników?
>
> dziękuję

Witaj
Lekarzem nie jestem, ale z nerkami swoje przeszłam. Jeśli są problemy z
nerkami to ból jest głównie umiejscowiony z tyłu pleców, poniżej pasa.
Jajniki bolą w dole podbrzusza.
Poza tym jeśli chodzi o nerki to dobrze zrobic analizę moczu. To nic nie
kosztuje, a moze coś wykazać.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat nerek to zapraszam na priva, ale
jeszcze raz zaznaczam - problemy z nerkami znam tylko od strony pacjenta.
Pozdrawiam
Bogna

3. Data: 2001-07-31 21:32:48

Od: "Ali" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

qrcze, a jak boli i z tyłu w plecach i w dole podbrzusza?

4. Data: 2001-07-31 21:32:59

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym bardzo wiedzieć jakie są objawy zapalenia nerek i zapalenia
> jajników?

Objawy stanu zapalnego jajników :
- bóle brzucha
- bóle pleców
- uporczywe skurcze, podobne do miesiączkowych
- przemęczenie
- obecność krwi w pochwie
- upławy
- ból podczas stosunku i po nim
- spadek płodności lub niepłodność

Najpoważniejszą konsekwencją tej dolegliwości jest niodwracalne
zbliznowacenie jajników, które często powoduje niepłodność.

5. Data: 2001-08-02 09:58:00

Od: "PG" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Opisze pewien przypadek.
Moja dziewczyna skarzyla sie na ostry bol w okolicach nerek. Byl wieczor wie
c pojechalismy na pogotowie. Tam bol nasilil sie do tego stopnia ze prawie z
emdlala. Dostala zastrzyk p. bolowy i jakies tam leki (nie pamietam bo minel
y juz 3 lata). Poszla do lekarza ktory powiedzial ze wlasciwie to wszystko O
K. Cos takiego powtorzylo sie tydziej pozniej ale tym razem przeszlo po poda
niu przepisanych lekow. Prawdziwa akcja zaczela sie prawie dokladnie tydzien
pozniej: nad ranem bol tak wielki ze ledwo doczolgala sie do telefonu (po dr
odze zemdlala). Byla sama w domu wiec zadzwonila do mnie. Wezwalem pogotowie
i pogonilem do niej co sil. Kiedy wszedlem krzyczala z bolu. Pogotowie zabra
lo ja do szpitala i zrobili jej USG. Stwierdzili ze to ciaza pozamaciczna i
trzeba operowac. Podczas operacji okazalo sie ze to nie to co widzieli na US
G tylko pekniety jajnik i krwotok wewnetrzny. Wyszla z tego ale to co przezy
lismy to nasze ...
Lekarz powiedzial ze z potomstwem nie powinno byc problemu ale ....... ja mu
nie wierze ... Caly czas cos jest nie tak i ten wlasnie jajnik jest ciagle d
oskonale wyczuwalny...
Pozdrawiam
PG

Program do edycji kart informacyjnych