oblana rozmowa kwalifikacyjna na kontraktowego

11. Data: 2003-06-27 09:43:09

Temat: Re: oblana rozmowa kwalifikacyjna na kontraktowego
Od: "Roman O." <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <a...@n...org> napisał w
wiadomości news:bdh30b$16f$1@atlantis.news.tpi.pl...
<..>
> Co z tego, skoro gips znalazł się na ręce ostatniego dnia roku szkolnego?
> Za to wzrosła moja pozycja w oczach dyrekcji: dobry nauczyciel choruje w
> czasie wakacji ;)

U nas, teraz więcej, jeszcze roboty!
No biada, chorować!
-Ale się już nie podlizuję nie warto
-dyro kończy kadencję...

Roman

12. Data: 2003-06-27 20:17:42

Od: "GG" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak"

[...]

> Mam rękę w gipsie i choć głowa zdrowa - staram się pisać
> najkrócej i na temat.

Pij dużo mleka i niech Ci się zrasta!

pozdrawiam - Grzegorz Górecki

13. Data: 2003-06-28 13:25:13

Od: "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Jestem nauczycielem stażystą i oblałem właśnie rozmowę kwalifikacyjną (17)

Ja na szczescie zdalem i jestes pierwszym znanym mi przypadkiem oblania.
Razem ze mna zdawal klient, ktory nawet zdaniem jego opiekuna nie nadaje sie
do tej pracy i zdal. To ze nie zdales implikuje taki wniosek:
"Jest Pan zerem,panie..." (co raczej wykluczam) LUB miales nie zdac, bo cos
tam..(i to jest bardzo prawdopodobne)

Pewnie szanowny dyrektor ma juz kogos innego na te godziny.

Pisalem kiedys na innej grupie ze w szkole jest beton...

14. Data: 2003-07-01 21:17:41

Temat: Dzieki jeszcze raz
Od: "Michał" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz wszystkim wam bardzo dziekuje. Poki co - wczoraj - odwolalem sie
do dyrektora (w komisji byla wice). Zobaczymy.

15. Data: 2003-07-03 16:52:49

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgodnie z KN art. 9g ust. 8 pkt 1 nauczyciel stażysta może przystąpić do
> rozmowy z komisja kwalifikacyjną tylko raz w danej szkole. Nie możesz
> niczego poprawiać, nie możesz także mieć dodatkowego stażu.

Ten punkt mówi o tym, że można przystąpić PONOWNIE!!!!!!!!!! tylko
jeden raz w danej szkole. Czyli jedna powtórkę w tej szkole, w ktorej
pracujesz możesz mieć. To tyle jesli chodzi o czytanie ze zrozumieniem.
Niestety mówi on również o tym, ze możesz złożyć wniosek, w przypadku
nie uzyskania akceptacji komisji, (co miało miejsce w twoim wypadku), o
podjecie postępowania kwalifikacyjnego po odbyciu, na wniosek nauczyciela i
za zgoda dyrektora szkoły(NIESTETY!!!!!!!), dodatkowego stażu w wymiarze 9
miesięcy.
pozdrawiam Znajdzia

16. Data: 2003-07-03 18:49:23

Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten punkt mówi o tym, że można przystąpić PONOWNIE!!!!!!!!!! tylko
> jeden raz w danej szkole. Czyli jedna powtórkę w tej szkole, w ktorej
> pracujesz możesz mieć. To tyle jesli chodzi o czytanie ze zrozumieniem.
Racja.

> Niestety mówi on również o tym, ze możesz złożyć wniosek, w przypadku
> nie uzyskania akceptacji komisji, (co miało miejsce w twoim wypadku), o
To autor wątku - Michał - a nie ja, nie uzyskał akceptacji w rozmowie z
komisją na nauczyciela kontraktowego.
Tyle, jeśli chodzi o czytanie ze zrozumieniem.
Natomiast wg mnie czym innym jest wniosek o dodatkowy staż i ponowne
postępowanie, a czym innym odwołanie od decyzji komisji.

Pozdrawiam
Jarek

17. Data: 2003-07-04 11:18:42

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JarekT" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> komisją na nauczyciela kontraktowego.

Oczywiście masz rację, przepraszam źle się podpięłam.

Jednak to Ty napisałeś:
> Zgodnie z KN art. 9g ust. 8 pkt 1 nauczyciel stażysta może przystąpić do
> rozmowy z komisja kwalifikacyjną tylko raz w danej szkole. Nie możesz
> niczego poprawiać, nie możesz także mieć dodatkowego stażu.

a jednak teoretycznie dodatkowy staż mieć może.

18. Data: 2003-07-04 21:07:46

Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jednak teoretycznie dodatkowy staż mieć może.
Toteż napisałem - masz rację.
Ale to naprawdę raczej teoretycznie. Dotychczas byłem opiekunem stażu kilku
stażystów i oni wszyscy dostali kontraktowego, niemniej moi koledzy i
koleżanki uczestniczyli w rozmowach gdzie dyrektor(ka) ewidentnie był(a)
przeciwko "własnemu" nauczycielowi i go uwalał(a). To nie jest dla mnie
normalne zachowanie i nie sądzę aby taki dyrektor pozwolił potem na
dodatkowy staż. Tym bardziej, że delikwent ma najczęściej umowę na okres
zamknięty i po prostu mu jej nie przedłuża.
Wściekam się ostatnio bo jestem niestety świadkiem grubych nieprawidłowości
(to eufemizm) w realizacji końcowych etapów ścieżek rozwoju zawodowego. A
jak się człowiek wścieka, to popełnia błędy.

Pozdrawiam
Jarek

FRANCUSKI - native speaker poszukiwany
wakacje dla dzieci w górach-polecam!!!
Szkoła Wyższa Rzemiosł Artystycznych i Zarządzania we Wrocławiu
jaki oboz jezykowy - Austria, Niemcy
nauczyciel -student- uprawnienia ?