obraczki tytanowe

11. Data: 2006-02-20 14:20:29

Temat: Re: obraczki tytanowe
Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:dtch7l$m6d$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Najtańsze pojedyncze na allegro są po około 80 zł, ale zważywszy na
> cenę detaliczną tytanu 40?/kg to myślę że z Chin dałoby się ściągnąć
> takową w hurcie po 10zł.
> A to co Ty widziałaś to już nie sa tytanowe tylko łączone ze srebrem,
> zapewne więcej z tym roboty, ale cena i tak przesadzona.
>
> --
> Pozdrawiam
> Adam

no rzeczywiscie te co ja ogladalam to byly laczone ze zlotem, srebrem,
czasem jakis maly diamencik sie trafial.
jednak przekonales mnie ze tytan to niezbyt wartosciowy material jak na
obraczki slubne. I te raki na namiot, ble.... ;)
Poszukam czegos ze zlota, moze białe łaczone z zoltym, bo takie zwyczjne ,
tradycyjne zlote jokos nie bardzo do mnie przemawiaja.

12. Data: 2006-02-20 14:30:14

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> Miałam raki tytanowe. Nieźle trzymały.

A mój mąż ruskie śruby lodowe, a ja mam wkład w zębie.

Pozdrowienia.

Basia

13. Data: 2006-02-20 15:12:42

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> wrote in
message news:dtcjmo$1vvd$1@news2.ipartners.pl...

> a ja mam wkład w zębie.

tytanowy??? moze implant zamiast zeba?

iwon(k)a

14. Data: 2006-02-20 21:07:53

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> tytanowy??? moze implant zamiast zeba?

Raczej podejrzewam, ze jest to - uwaga błysne slownictwem, nie wiem czy
akuratnym- wkład okołomiazgowy?:)

HaNkA

15. Data: 2006-02-21 03:28:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> wrote in message

> Raczej podejrzewam, ze jest to - uwaga błysne slownictwem, nie wiem czy
> akuratnym- wkład okołomiazgowy?:)

:))) nie jestem pewna czy to jest akurat z tytanu. a co do wkladu, to
chyba raczej cwiek okolomiazgowy ( z tego co mi jeszcze swita w glowie)

iwon(k)a

16. Data: 2006-02-21 11:12:05

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" :

> tytanowy??? moze implant zamiast zeba?

Taki wkręt do korzenia a na tym osadzony nadbudowany cały ząb.
Chyba nie jest to implant, bo korzeń mam własny.

;-)

Pozdrowienia.

Basia

17. Data: 2006-02-21 13:49:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> wrote in
message news:dtesf8$6fm$2@news2.ipartners.pl...

> Taki wkręt do korzenia a na tym osadzony nadbudowany cały ząb.
> Chyba nie jest to implant, bo korzeń mam własny.

to wiem, ale malo tam tytanu jakby co :)

iwon(k)a

18. Data: 2006-02-22 05:17:32

Od: Mikolaj <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Topino wrote:

> Witam,
> Jestesmy wlasnie na etapie wybierania obraczek, no i zauwazylismy dosc
> bogata oferte obraczek tytanowych. Przyznam ze z wygladu nam sie podobaja,
> ale co z trwaloscia, uzytkowaniem itd.

Trwale bardzo trwale i jako ze robione z kadlubow zlomowanych radzieckich
atomowych lodzi podwodnych pieknie swieca w nocy.

19. Data: 2006-02-22 22:44:57

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

My mamy obraczki tytanowe.
Bardzo mi sie takie spodobaly poza tym nie lubie normalnego (zoltego) zlota
a o bialym slyszalam wiele zlych rzeczy i widzialam obraczki z bialego zlota
dosc mocno zniszczone po uzytkowaniu.
Moje mi sie bardzo podobaja (damska z oczkiem), sa oryginalne i mysle ze
gdybym teraz miala jeszcze raz wybierac kupilabym takie same.
Co prawda uzywamy ich dopiero rok i nie wiem jak sie zachowaja za powiedzmy
20 lat:-) ale teraz wygladaja praktycznie tak samo jak po zakupie (bardzo
niewielkie rysy sa na pasku wykonanym ze srebra)
Przy tytanowych nalezy jednak bardzo uwazac na rozmiar bo nie da sie go tak
latwo zmieniac jak w przypadku zlota. Niewielu zlotnikow to potrafi poza tym
mozna tylko powiekszyc o jeden rozmiar - nie mozna ich zmniejszac.
Nasze byly kupowane przez allegro na dodatek:-)

Agnieszka

-=odpowiadajac usun blablabla =-

20. Data: 2006-02-22 22:46:16

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Topino" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ok 1000 -1500 za dwie

O matko!!!
My za pare dalismy ok 250 zl

Pozdrawiam
Agnieszka

adwokat - okolice Mikołowa
Jak zainteresować dyslektyka ortografią?
Sejm przeznaczył 20 mln zł
288. PRAWDA O ZBAWIENIU
ile kosztuje rodzina--- 2+1