obraczki tytanowe

21. Data: 2006-02-22 22:57:08

Temat: Re: obraczki tytanowe
Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Topino" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dtcj87$g1g$1@news.onet.pl...

> no rzeczywiscie te co ja ogladalam to byly laczone ze zlotem, srebrem,
> czasem jakis maly diamencik sie trafial.
> jednak przekonales mnie ze tytan to niezbyt wartosciowy material jak na
> obraczki slubne. I te raki na namiot, ble.... ;)
> Poszukam czegos ze zlota, moze białe łaczone z zoltym, bo takie zwyczjne ,
> tradycyjne zlote jokos nie bardzo do mnie przemawiaja.

A znajdz sobie kogos kto ma obraczki z bialego zlota po kilku latach. Bo ja
widzialam jak robia sie takie okropnie matowe, szare, rysuja sie bardzo.
Takie opinie wyczytalam tez na sieci zanim sie zdecydowalam na obraczki.
Poza tym ja lubie takie nietypowe rzeczy szczegolnie jesli mi sie podobaja.
Ja tam mysle ze nasze malzenstwo bedzie tak trwale jak te tytanowe obraczki
hehehe
Agnieszka

22. Data: 2006-02-23 10:33:06

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Feb 2006 23:57:08 +0100 I had a dream that Kropelka
<k...@b...gmail.com> wrote:
>Ja tam mysle ze nasze malzenstwo bedzie tak trwale jak te tytanowe obraczki
>hehehe
>Agnieszka

A tak z ciekawości - podłóż taką obrączkę pod tramwaj... i co - byle 30
ton stali zrujnuje takie małżeństwo? ;)

--
Grzegorz Janoszka

23. Data: 2006-02-23 13:48:04

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> A tak z ciekawości - podłóż taką obrączkę pod tramwaj... i co - byle 30
> ton stali zrujnuje takie małżeństwo? ;)

Hehehe- ja tylko zartowalam:-) Nie uwazam ze jak ktores z nas np obraczke
zgubi to juz bedzie nasz koniec hehehe:-)

Kropelka

24. Data: 2006-02-23 16:28:00

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka<k...@b...gmail.com>

[...]
> Nie uwazam ze jak ktores z nas np
> obraczke zgubi to juz bedzie nasz koniec hehehe:-)

Zależy jeszcze, gdzie :)

Paff
--
Miłość to dzikie zwierzę.
- Rammstein

25. Data: 2006-02-23 16:41:52

Od: Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropelka napisał:

> A znajdz sobie kogos kto ma obraczki z bialego zlota po kilku latach. Bo ja
> widzialam jak robia sie takie okropnie matowe, szare, rysuja sie bardzo.

Chyba zalezy - noszę pierścionek z białego złota juz 7 rok i jest takie,
jak było - błyszczące, jasne, porysowane mniej niż złota obrączka. A
mieszanki (białe i złote złoto) mają ponoć tę wadę, że różne stopy mają
różne temperatury topnienia, więc przy ew. przeróbkach (zmniejszanie,
zwiększanie), jest duży problem.

A jak kto chce wydać 1500 złotych - może platyna?

Rozs

26. Data: 2006-02-23 20:54:37

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>
napisał(a):

> A tak z ciekawości - podłóż taką obrączkę pod tramwaj... i co - byle 30
> ton stali zrujnuje takie małżeństwo? ;)

Jeśli jej wcześniej nie zdejmiesz z żony, to są wszelkie szanse...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

27. Data: 2006-03-07 17:28:48

Od: Agnieszka Bohosiewicz <a...@N...screech.rychter.com> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.soc.rodzina, Topino splodzil(a) nastepujacy tekst:
> Witam,
> Jestesmy wlasnie na etapie wybierania obraczek, no i zauwazylismy dosc
> bogata oferte obraczek tytanowych. Przyznam ze z wygladu nam sie podobaja,
> ale co z trwaloscia, uzytkowaniem itd.

Od 2 lat (bez tygodnia, he he) mam na palcu tytanową obrączkę, sprawuje
się świetnie.
Obrączki kupilismy w galerii na Nowym Świecie w Warszawie, za jakieś
śmieszne pieniądze - niecałe 300 zł za komplet. Obrączki nie muszą być
drogaśne :)

Agnieszka

adwokat - okolice Mikołowa
Jak zainteresować dyslektyka ortografią?
Sejm przeznaczył 20 mln zł
288. PRAWDA O ZBAWIENIU
ile kosztuje rodzina--- 2+1